Pega راه اندازی اخلاقی تعصب بررسی برای کمک به جلوگیری از AI تبعیض در تمام تعاملات مشتری

Pegasystems Inc. (نزدک: PEGA) نرم افزار شرکت توانمند سازی دیجیتال تحول در جهان شرکت های پیشرو اعلام اخلاقی تعص

توسط NEWSCENTERALS در 31 اردیبهشت 1399

Pegasystems Inc. (نزدک: PEGA) نرم افزار شرکت توانمند سازی دیجیتال تحول در جهان شرکت های پیشرو اعلام اخلاقی تعصب بررسی قابلیت های جدید از Pega مشتری تصمیم Hub™ کمک می کند که از بین بردن تعصبات پنهان در هوش مصنوعی (AI) رانندگی مشتری درگیری. از ویژگی های پرچم ممکن است تبعیض آمیز ارائه می دهد و پیام های تولید شده توسط هوش مصنوعی در تمام کانال های قبل از رسیدن به مشتری است.

سمت راست انجام می شود هوش مصنوعی کمک کرده است کسب و کار ارزش افزوده بیشتری برای هر مشتری تعامل منجر به عمیق تر با نام تجاری وفاداری و سود عالی. اما در برخی موارد AI می توانید مدل های ناخواسته 'یادگیری' تعصبات بیش از زمان مربوط به عواملی مانند سن ، قومیت یا جنسیت. چپ غیر قابل تشخیص, این می تواند منجر به مضر شیوه های تبعیض آمیز مانند ارائه وام کمتر بیمه نامه و یا محصول تخفیف به مردم محروم منطقه ، امروز غیر قابل پیش بینی اقتصاد, کسب و کار نمی تواند خطر از دست دادن اعتماد مشتریان خود را که در حال حاضر بیشتر در معرض خطر با توجه به همه گیر.

با آن اخلاقی تعصب بررسی Pega می افزاید: آخرین قابلیت برای کمک به کسب و کار عمل مسئول هوش مصنوعی استفاده می شود که در تعامل مشتری. آن را تشخیص ناخواسته تبعیض با استفاده از پیش بینی های تحلیلی برای شبیه سازی به احتمال زیاد نتایج یک استراتژی داده شده. بعد از تنظیم خود را تست آستانه مشتریان دریافت هشدار زمانی که تعصب خطر می رسد سطوح غیر قابل قبول – مانند اگر مخاطبان خاص ارائه کج به سمت یا به دور از جمعیت های خاص. تیم عملیات پس از آن می تواند با دقت اشاره کردن متخلف الگوریتم و تنظیم استراتژی برای کمک به اطمینان از عادلانه و متعادل تر نتیجه برای همه.

با هوش مصنوعی پیشرفته-قدرت Pega مشتری تصمیم Hub نشسته در مرکز همه مشتری تعاملات اخلاقی تعصب بررسی خود را متمایز از دیگر مشتری تعصب روش های پیشگیری با قابلیت های منحصر به فرد مانند:

  • ساخت تعصب تشخیص ساده و آسان: بسیاری دیگر از هوش مصنوعی تعصب نیاز به ابزار جداگانه تعصب آزمون برای هر فرد ارائه دهد – که می تواند وقت گیر و مستعد خطا است. Pega ساده تعصب تست با شبیه سازی کل نامزدی استراتژی در یک بار در تمام کانال های متصل. با Pega مرکزی AI "مغز" همه AI تصمیم گیری را می توان نمایش برای تعصب – که از جمله بازاریابی ارائه می دهد برای نمایش در وب است که تبلیغات برای ارائه در یک ایمیل و یا چه خدمات و پیشنهادات خود را برای هر مشتری. Pega دقیق تعصب گزارش تشخیص کمک به مشتریان درک کنند که چرا و از کجا این مسائل ممکن است بوجود می آیند به طوری که آنها می تواند درست آنها را قبل از تبدیل شدن آنها به مشکلات.
  • ارائه انعطاف پذیری بیشتر در کنترل تعصب: شرکت ها می توانند مجموعه ای قابل قبول آستانه برای یک عنصر است که می تواند باعث تعصب مانند سن یا جنسیت یا قومیت. کسب و کار مردم می توانند با تنظیم این آستانه برای حالات که در آن نقطه نتایج ممکن است توجیه می شود – مانند زمانی که یک شرکت بهداشت و درمان می رسد بیشتر به شهروندان ارشد با اطلاعات در مورد خدمات مدیکر. مشتریان باید انعطاف پذیری لازم برای گسترش و یا محدود آستانه به حساب برای نتایج مورد نظر خود را از نامزدی استراتژی.
  • ارائه مستمر تعصب حفاظت: مشتریان در حال حاضر می تواند شامل تعصب تست به عنوان یک استاندارد دوره از عمل هنگامی که شبیه سازی, استراتژی نتایج. حتی به عنوان کسانی که استراتژی تنظیم و جدید ارائه می دهد و یا اقدامات افزود: مشتریان باید صلح از ذهن است که کسانی که مشتری تعامل برنامه های در حال نمایش به صورت تعصب توسط نرم افزار.

در علاوه بر این به اخلاقی تعصب بررسی Pega قبلا معرفی سایر ویژگی ها و توابع در Pega مشتری تصمیم Hub با هدف کمک به مشتریان عمل مسئولانه با AI. این شامل T-سوئیچ می دهد که سازمان کنترل بر شفافیت خود را از هوش مصنوعی (AI) مشتری نامزدی مدل.

Pega مشتری تصمیم Hub به عنوان یک "مغز" ارائه متمرکز و هوش مصنوعی در سراسر همه مشتری تاچ پونت برای بهینه سازی هر تعامل و به حداکثر رساندن ارزش هر مشتری. آن پیش بینی تجزیه و تحلیل و تصمیم مشتری مدیریت سازمان را قادر می سازد به سطح منحصر به فرد بینش و توصیه بعدی بهترین اقدام در زمان واقعی در هر مرحله از سفر مشتری – از بازاریابی برای فروش به مشتری سرویس و نگهداری. Pega مشتری تصمیم Hub فراهم می کند هوش مصنوعی قدرت در سراسر یکپارچه Pega بی نهایت™ انتقال دیجیتال مجموعه نرم افزار بهینه سازی تعامل مشتری و بهره وری عملیاتی از پایان برای پایان دادن.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه اخلاقی تعصب بررسی است که کمک به کسب و کار کاهش غیر عمدی و تعصب از خود استراتژی های بازاریابی و فروش مراجعه کنید www.pega.com/products/customer-decision-hub/ethical-bias-check

به نقل از & تفسیر:
"به عنوان هوش مصنوعی تعبیه شده در تقریبا در هر جنبه ای از تعامل مشتری خاص با مشخصات بالا حوادث ساخته شده کسب و کار به طور فزاینده ای آگاه از خطر غیر عمدی تعصب و خود اثر در مشتریان," دکتر گفت: Rob Walker, معاون رئیس جمهور decisioning & تجزیه و تحلیل Pegasystems. "با اخلاقی تعصب بررسی ما توانمند سازی کسب و کار با ابزار است که کمک به کاهش هوش مصنوعی تعصب به بهبود چگونه کسب و کار ارتباط برقرار کردن با مشتریان و افزایش طول عمر مشتری ارزش است."
  
حمایت از منابع:

اطلاعات موجود در این آزادی مطبوعات است نه یک تعهد و قول و یا الزام قانونی برای ارائه هر گونه مواد کد و یا عملکرد. توسعه و انتشار و زمان هر ویژگی یا قابلیت توصیف باقی مانده است تنها با صلاحدید Pegasystems, Pegasystems به طور خاص سلب هر گونه مسئولیت با توجه به این اطلاعات است.

در مورد Pegasystems

Pega رهبر در ابر نرم افزار برای تعامل مشتری و برتری عملیاتی. ترین در جهان به رسمیت شناخته شده و موفق برندهای تکیه بر Pega AI-طراحی نرم افزار برای بهینه سازی هر تعامل مشتری بر روی هر کانال در حالی که خود را با نام تجاری وعده نگهداری می شوند. Pega کم-کد برنامه توسعه پلت فرم اجازه می دهد تا شرکت به سرعت ساخت و تکامل برنامه های خود را برای دیدار با مشتری و کارمند نیاز دارد و درایو انتقال دیجیتال در مقیاس جهانی است. برای بیش از 35 سال Pega فعال است بالاتر از رضایت مشتری در کاهش هزینه ها و افزایش ارزش طول عمر مشتری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن