صربستان در انتخابات پارلمانی که در سمت چپ علاوه بر Vucic?

صربستان را به انتخابات قریب الوقوع یک چیز به نظر می رسد برخی از آنها خواهد شد توسط رهبر پوپولیستی Aleksandar V

توسط NEWSCENTERALS در 31 خرداد 1399

صربستان را به انتخابات قریب الوقوع یک چیز به نظر می رسد برخی از آنها خواهد شد توسط رهبر پوپولیستی Aleksandar Vucic که تنظیم شده و قواعد بازی برای سال. اما در حال حاضر بسیاری از رقبای خود حاضر به بازی.

صربی جمهور Aleksandar Vucic است در حال اجرا برای یک صندلی در صربی مجلس اما به سختی مهم — روز یکشنبه انتخابات خواهد بود در مورد او. درست مثل هر انتخابات در بیش از شش سال است در مورد او. به عنوان صربستان را غالب سیاستمدار Vucic به نظر می رسد در همه جا حاضر و درگیر در همه چیز تمام شود و پایان همه از زندگی سیاسی در کشور بالکان.

بیشتر بخوانید: Vucic تجمع حامیان برای حمایت از بحرانزده رئیس جمهور

حکم صربی مترقی حزب (SNS) است که مبارزه با شعار "Aleksandar Vucic — برای فرزندان ما است." رئیس جمهور شخصا رهبری این حزب تلاش هنگامی که او را اشباع اخبار در چرخه رسمی خود نقش است. مخالفان خود را نیز تمرکز او را هنگامی که در تلاش به شلاق تا همیشه-کاهش لیبرال عمومی در صربستان به عمل سیاسی.

Woman walking past election billboards (picture-alliance/AP Photo/D. Vojinovic)

Vucic SNS حزب رهبری با شعار: "الکساندر Vucic — برای فرزندان ما'

در انتخابات پارلمانی روز یکشنبه بسیاری از رقبای خود را خواهد شد آشکارا وجود ندارد — یک گروه بزرگی از احزاب مخالف تصمیم به تحریم این مسابقه است. آنها را متهم به SNS تقلب در بازی به نفع pro-Vucic اردوگاه.

رباتها شغل و رای

یکی از رهبران مخالف به تحریم رای است Borko Stefanovic. سمت چپ متمایل سیاستمدار بود و به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم در اواخر سال 2018 در یک حادثه که موجب ماه از تظاهرات ضد دولتی. مشکوک حمله گرفتار شده اند اما هنوز به دادگاه با محاکمه مجدد در اوایل این سال است.

ادامه مطلب: چرا صرب اعتراض Vucic?

صحبت با دویچه وله صربی خدمات Stefanovic هشدار داد که Vucic با استفاده از رسانه های نفوذ و قدرت سیاسی به سرکوب صداهای منتقد.

"وجود دارد که تنها یک مرد در تمام رسانه ها." او گفت:. "وجود دارد هیچ جایی برای نظر متفاوت به خصوص در تلویزیون ملی با فرکانس."

حزب حاکم نیز چهره اتهام استفاده ارتش از اینترنت عضو شورای نظارت مدت برای تقویت پیام خود را آنلاین. در ماه آوریل سال جاری توییتر گفت: آن را حذف کرده بود بیش از 8,500 حساب با توجه به "اصیل هماهنگ فعالیت" که با هدف ترویج "صربستان حزب حاکم و رهبر آن است." این هفته در منطقه بالکان گزارش های تحقیقی شبکه منتشر شده یک داستان جزئیات آنلاین سیستم مدیریت است که اختصاص وظایف روزانه و آهنگ های عملکرد طرفدار دولت عضو شورای نظارت مدت در صربستان.

ادامه مطلب: 'روزنامه نگاری در صربستان است که ناخواسته'

"همه موسسات شده اند غصب [حزب حاکم] و مردم مجبور به بیرون رفتن و رای دادن با تهدید شغل خود را به طوری که در تمام شرکت ها — حتی آنهایی که خصوصی — لیست های ساخته شده از افرادی که برای اطمینان از حداقل پنج رای تضمین شده و برای گرفتن یک عکس از خود را در انتخابات گفت:" Stefanovic قبلا یک رهبر در حال حاضر از بین رفته صربی چپ و متحد بلگراد سابق شهردار دراگان Djilas.

پنهان سیاسی 'ضعف'

Stefanovic و چند تن از همکاران خود را به اقامت در خارج از مسابقه و خواستار بهتر انتخابات از نظر. حتی قبل از پله اما انتخابات نشان داد که حزب خود را رتبه بندی در پایین تک رقمی ساخت آنها بعید است برای روشن شدن 3% مانع نیاز به ورود به مجلس. بررسی های اخیر توسط Faktor به علاوه ناظر انتخابات قرار می دهد SNS در بیش از 58 درصد است.

طرفدار دولت تحلیلگر Sasa Adamovic گفت: DW که این تحریم فقط یک صفحه نمایش دود.

"ایده بخشی از صربی مخالفان برای تحریم انتخابات راه را برای پنهان سیاسی خود را ضعف در مقابل صربستان در مکان های است که نشان می دهد که آنها در واقع عینی یک شانس ایستادن نیست در این انتخابات" او گفت:.

نظرات خود را اکو آنهایی که ساخته شده توسط Vucic خود را در اوایل این ماه, زمانی که او مسخره تحریم سیاستمداران با گفتن آنها را ایده آل برای مخالفت حزب خود را.

"این است که اگر خدا آنها را فرستاده به مخالفان من دیدن چه بد آنها در انجام سیاست و چه ضعیف آنها درک خود را از مردم" Vucic گفت: تجمع در مبارزات انتخاباتی.

انتخابات از نظر 'هرگز بهتر'

نمادین وزن این تحریم علاوه بر تضعیف دیگر ضد Vucic احزاب که شکست صفوف و تصمیم گرفت برای رقابت در آینده پارلمانی رای دهند. بازیگر محبوب Sergej Trifunovic, رهبر پاری سن ژرمن (رایگان شهروندان جنبش) استدلال می کند که این بیماری همه گیر کوروناویروس نشان داد چه اتفاقی می افتد زمانی که حزب حاکم است بی چون و چرای قدرت.

"هر چه به انتخابات شرایط ممکن است و آنها قطعا وحشتناک, من می توانم به شما بگویم حق دور است که آنها هرگز بهتر تحت Aleksandar Vucic," او گفت: ممکن است.

Sergey Lavrov, Aleksandar Vucic (picture-alliance/PIXSELL/S. Ilic)

Vucic (راست) در دیدار با وزیر امور خارجه روسیه هفته گذشته تأکید بر ارتباط قوی بین خود کشورهای

آمریکا و اروپا تمایلی به انتقاد Vucic

صربستان را رو به وخامت دموکراسی همواره مورد توجه خارج از مرزهای این کشور با آخرین گزارش منتشر شده از سوی آمریکا تامین می شود خانه آزادی اعلام کرد که صربستان در حال حاضر عبور از خط از یک دموکراسی به یک "انتقالی/هیبرید رژیم" سیگنالینگ شکننده نهادهای دموکراتیک و "چالش های قابل توجهی" به حقوق شهروندان و آزادیهای.

بیشتر بخوانید: مجارستان اوربان 'کاهش یافته است هر گونه تظاهر' از احترام موسسات خانه آزادی گزارش

اتحادیه اروپا و ایالات متحده, اما, شده اند و تمایلی به اظهار نظر در مورد شکایت علیه Vucic. در بخشی از این توضیح می توان گفت Vucic با دقت نمایش چهره ای دوستانه به بلگراد بین المللی متحدان.

Vucic نیز غرب را شریک اصلی در حل صربستان مهم سیاست خارجی موضوع: کوزوو یک بار صربی استان که اعلام استقلال در سال 2008 با ما پشتوانه حرکت می کند. صربستان تا کنون شده است قادر به نگه داشتن کوزوو خارج از سازمان ملل و بسیاری از سازمان های بزرگ بین المللی با حمایت از بلگراد سنتی متحد روسیه است.

بیشتر بخوانید: یک جنگ سرد راه حل برای صربستان و کوزوو است ؟

این ما بوده است و فشار برای جدید مذاکرات بین بلگراد و پریشتینا با سابق برلین سفیر ریچارد Grenell گفت: نمایندگان دو بالکان دولت را دیدار در کاخ سفید در هفته آینده پس از صربی انتخابات. واشنگتن حداقل به نظر می رسد اعتماد به نفس از یک Vucic پیروزی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب