مردم-طراحی شبکه های بی سیم هلیوم گسترش به اروپا به عنوان شرکت اعلام کرد برای اولین بار شخصی IoT ردیاب هلیوم زبانه

سان فرانسیسکو (18 ژوئن 2020) -- هلیوم شرکت در پشت یکی از اولین بار در جهان نظیر به نظیر شبکه های بی سیم, است,

توسط NEWSCENTERALS در 2 تیر 1399

سان فرانسیسکو (18 ژوئن 2020) -- هلیوم شرکت در پشت یکی از اولین بار در جهان نظیر به نظیر شبکه های بی سیم, است, اعلام معرفی هلیوم زبانه اول آن مارک IoT ردیابی دستگاه اجرا می شود که مردم را از شبکه. علاوه بر این پس از راه اندازی شبکه خود را در 1 ، 000 شهرستانها در آمریکای شمالی و در عرض یک سال, این شرکت در حال گسترش است به اروپا برای رسیدگی به تقاضای بازار رو به رشد با Helium نقاط حمل و نقل به منطقه شروع ماه جولای سال 2020 است.

پس از راه اندازی آن در ماه ژوئن 2019 هلیوم به سرعت رشد کرد و رد پای آن با نقاط پوشش بیش از 700 ، 000 مایل مربع در سراسر شمال امریکا است. هلیم در حال حاضر در حال گسترش به اروپا اجازه می دهد تا برای بدون درز استفاده از دستگاه های متصل در سراسر مرز. طراحی شده توسط کارآفرینان به دنبال خود قطعه ای از مردم-صفحه شبکه هلیوم باز-منبع blockchain تکنولوژی incentivizes افراد به نقاط استقرار و کسب هلیوم (HNT) جدید cryptocurrency به صورت همزمان در ساختمان شبکه و قادر می سازد دستگاه های IoT به ارسال اطلاعات به اینترنت. زمانی که در ارتباط با دیگر نقاط مهم در این نزدیکی هست این عمل به عنوان ستون فقرات شبکه.

"ما هیجان زده برای راه اندازی هلیوم زبانه ها در یک زمان که در آن ما شاهد رشد باور نکردنی از افراد شبکه در سراسر شمال امریکا" گفت: امیر حلیم هلیم مدیر عامل و بنیانگذار شرکت. "ما نمی تواند انجام آنچه ما انجام داده اند در یک مقدار کوتاه از زمان بدون حمایت شرکای ما و باور نکردنی ما جامعه است. ما مشتاقانه منتظر به راه اندازی افراد شبکه در اروپا و در نهایت آوردن هلیوم زبانه و دیگر شخص ثالث IoT دستگاه برای مصرف کنندگان وجود دارد."

معرفی هلیوم زبانه است که اجرا در مردم شبکه
بر خلاف دیگر دستگاه های ردیابی زبانه با استفاده از LongFi تکنولوژی که ترکیبی از LoRaWAN از پروتکل های بی سیم با Helium blockchain و فراهم می کند پوشش شبکه تا 10 مایل دورتر از یک کانون. این است که یک بازی را تغییر نسبت به وای فای و بلوتوث را فعال کنید دستگاه های ردیابی که تنها کار تا 100 فوت از یک شبکه منبع. بیشتر چه, با توجه به هلیوم منحصر به فرد blockchain مبتنی بر سیستم پاداش کانون صاحبان خواهد شد پاداش با هلیوم (HNT) هر بار یک نوار متصل به شبکه خود را.

علاوه بر آن افزایش رشد با همکاران و مشتریان هلیوم نیز دیده می شود شتاب گسترش آن هلیم کاربران برنامه که معرفی شد و در اواخر سال 2019. هر سه در ترکیب کمک کرده اند برای تقویت شبکه خود را.

کاربران در حال کارآفرینی مشتریان که خرید 15 یا بیشتر نقاط برای کمک به پتو شهرستانها خود را با پوشش و فعال کردن مشتریان که با استفاده از شبکه. در بازگشت آنها دریافت تخفیف اولویت حمل و نقل, شبکه, ابزار و هلیوم پشتیبانی می کند. در حال حاضر این برنامه دارای بیش از 70 مشتریان در سراسر شمال امریکا, و در حال گسترش به اروپا است.

کلید علامت های تجاری است که با استفاده از هلیوم شبکه عبارتند از:

  • نستله ReadyRefresh یک نوشیدنی تحویل شرکت خدمات
  • Agulus یک شرکت با تکنولوژی کشاورزی
  • Conserv یک مجموعه متمرکز محیط زیست نظارت بر پلت فرم

هلیم زبانه خواهد شد و در ابتدا در دسترس موجود کانون صاحبان برای $49. هلیوم کانون در حال حاضر در دسترس برای خرید آنلاین در اروپا برای €450. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید لطفا www.helium.com یا helium.com/tabs.

در مورد هلیوم
شرکت تاسیس شده توسط شاون فانینگ و امیر حلیم در سال 2013 هلیوم برای اولین بار در جهان نظیر به نظیر شبکه های بی سیم طراحی شده برای ساده سازی دستگاه های اتصال به اینترنت با پاداش هر کسی که برای تبدیل شدن به یک اپراتور شبکه. مدیر عامل امیر حلیم می آید از یک پس زمینه گسترده در سه گانه-بازی های ویدئویی. هلیم حمایت GV (که قبلا Google Ventures), Khosla Ventures, اتحادیه مربع سرمایه گذاری Multicoin سرمایه FirstMark Marc Benioff, شاون فانینگ و دیگر بالا VCs. شبکه زنده در بیش از 1 ، 000 شهرستانها در سراسر شمال امریکا, و در حال گسترش به اروپا است. اطلاعات بیشتر را می توان در یافت helium.com.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن