Planned Parenthood نام آن رئیس جمهور جدید

برنامه ریزی والدین را اعلام جمعه که آن جدید دائمی رئیس جمهور و مدیر عامل است الکسیس مک گیل جانسون مشهور حقوق م

توسط NEWSCENTERALS در 7 تیر 1399

برنامه ریزی والدین را اعلام جمعه که آن جدید دائمی رئیس جمهور و مدیر عامل است الکسیس مک گیل جانسون مشهور حقوق مدنی و عدالت اجتماعی فعال که اقدام به عنوان رییس جمهور موقت پس از سازمان اخراج سابق خود را رهبر لینا ون در 2019.

این کشور بزرگترین خانواده برنامه ریزی دهنده در اصل قرار بود به صبر به اعلام رئیس جمهور جدید تا بعد از انتخابات ماه نوامبر به عنوان جانسون متعهد به خدمت به طور موقت از طریق دسامبر. اما این سازمان تصمیم گرفت برای سرعت بخشیدن به آن جدول زمانی به عنوان یک نشان از اعتماد به نفس جلوتر از عمده تصمیم دیوان عالی کشور در سقط جنین حقوق است که انتظار می رود به کاهش دوشنبه. اعلام می آید در سایه یک piqued است چرخه انتخابات است که در آن بحث بر حقوق باروری به شکل نقش برجسته.

"ما می دانیم که سال پیش رو دارای چالش های بیشتری که ما در انتظار ژوئن خدمات پزشکی v. روسیه تصمیم در دیوان عالی کشور در صورت دیر عمومی حساب با نژادپرستی نظاممند و همچنان به نبرد COVID-19" جانسون گفت. "از طریق آن تمام من شده اند سپاسگزار به والدین خانواده برای تعهد خود را به این کار می کنند. من یاد گرفتم خیلی از والدین بیماران و کارکنان ما و ما گسترده تر جنبش و مفتخرم به ادامه این مبارزه با آنها و برای آنها است."

جانسون که شرکت تاسیس درک موسسه مطالعه و مبارزه با نژادی و تبعیض جنسیتی خواهد بود Planned Parenthood دوم رئیس جمهور سیاه—یک زندگینامه جزئیات که قابل توجه است در آن لحظه حوضه ملت می یابد خود را در با توجه به نژادی و عدالت است.

برنامه ریزی والدین به مدت طولانی مبارزه اتهامات از جمهوری خواهان و ضد سقط جنین فعالان که پایه و اساس آن ساخته شده بود در نهان تعصب با منتقدان اشاره کرد که این گروه موسس مارگارت سانگر بود آوازی طرفدار اصلاح نژاد. در سال 2015 دو دوجین آمریکا و مبارزات انتخاباتی به سانگر را از رکود خارج از گالری ملی پرتره با سناتور تد کروز (R-TX) شارژ که او "حمایت برای نابودی آفریقایی-آمریکایی است." به عنوان یک طرفدار از کنترل تولد سانگر تعامل با اصلاح نژاد بود بسیار پیچیده تر از منتقدان او پیشنهاد کرده اند و رهبران حقوق مدني مانند مارتین لوتر کینگ جونیور را پس از ستایش کار خود را بهبود دسترسی به پیشگیری از بارداری در جوامع است.

"وجود دارد هیچ کس بهتر منجر به [والدین] و کار به آدرس سیستمیک نژاد پرستی است که می ایستد در راه درست آزادی باروری" سازمان گفت: از جانسون در بیانیه ای. "تحت رهبری خود و تخصص Planned Parenthood علنا متعهد به تسویه حساب با آن سابقه سرمایه گذاری در کار با هدف تعامل با جوامع رنگ و بهبود برنامه ریزی والدین را به مراقبت های بهداشتی تحویل."

فراتر از مسائل مربوط به نژاد والدین مواجه شده است و زمین سخت سیاسی است. در 2019 در مغلوب ساختن پیشی جستن دولت قطع و این سازمان را به عنوان X فدرال برنامه تنظیم خانواده از آنجا که برخی از آن کلینیک سقط جنین. جمهوری خواه-اجرای متحده در ضمن باید خود ادامه جنگ های صلیبی را تعطیل درمانگاه سقط جنین از جمله کسانی که در اجرا توسط برنامه ریزی والدین وابسته است.

این گروه پیمایش این آبها در حالی که با خرید و فروش داخلی خود را ميرود. در ماه جولای سال 2019 برنامه ریزی شده والدین به طور غیر منتظره رییس ون به عنوان رئیس جمهور خود را پس از کمتر از یک سال در کار است. ون متهم این سازمان از تلاش برای "خرید [او] سکوت" در مورد درگیری او با تجربه وجود دارد.

جانسون که می خواهم خدمت در هیئت مدیره برنامه ریزی والدین پا به عنوان سرپرست و مدیر عامل شرکت به عنوان هیئت مدیره آغاز کرده و در مدت یک سال جستجو برای جدید خود را دائم جمهور.

"الکسیس اتحاد سازی ما از طریق یکی از سخت ترین زمان در تاریخ ما با تمام نشدنی و شجاعت و سرسختی و عزم" Aimee کانینگهام از صندلی های هیئت مدیره در روز جمعه گفت. "به عنوان یک ثابت پیشگامی برای حقوق باروری و تغییر اجتماعی الکسیس حق است و رهبر ما را به فصل بعد از تاریخ ما به عنوان ما مبارزه برای ایجاد یک جهان که در آن هر فرد آزاد است برای کنترل بدن خود را, سرنوشت و زندگی است."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن