جمهوری خواهان در نهایت تبدیل در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. کمی بیش از حد, بیش از حد دیر است.

جمهوری خواه موش ها به آرامی ترک کشتی به عنوان آنها در نهایت شکستن صفوف بیش از COVID-19 و ماسک ، این جمهوری خوا

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

جمهوری خواه موش ها به آرامی ترک کشتی به عنوان آنها در نهایت شکستن صفوف بیش از COVID-19 و ماسک ، این جمهوری خواهان نیست ، دور از آن. اما پاکسازی همه آنها را از حزب به عنوان لینکلن پروژه ظاهرا می خواهد به انجام اشتباه خواهد بود.

قبل از من به همه این است که اگر اجازه دهید نه اخراج اهمیت مذاکرات فرسایشی. اگر شما به دنبال یک بارومتر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخابات شانس این توسعه بیشتر گفتن از هر نظرسنجی.

این جمهوری خواهان (که خود نظرسنجی) نشان داده اند که آنها را به راه هر کدام باد می وزد. و آن را در حال حاضر روشن است که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا است در برابر باد.

در نظر گرفتن بن Sasse که ناگهان کشف ستون فقرات خود را بعد از رکوع و قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن ساختگی "اورژانس" سفارش و سپس مخالفت با شهود و استیضاح. "من می خواهم بیشتر جلسات اما بیشتر از همه من می خواهم تمام کاخ سفید شروع به اقدام مانند یک تیم در یک ماموریتم ماموریتی برای مقابله با یک مشکل واقعی" Sasse گفته نیویورک تایمزدر مورد کوروناویروس. "[ارشد تجارت مشاور پیتر] ناوارو را لری, وزارت معارف و مجعد junior-بالا مبارزه با سیلی این هفته است و در عین حال یکی دیگر از راه برای تضعیف اعتماد عمومی است که این افراد درک است که ده ها هزار نفر از آمریکایی ها کشته شده اند و ده ها میلیون نفر از کار هستند."

سختگیری و Sasse نیست به تنهایی. مانند چند فرمانداران جمهوریخواه ذکر شده توسط بار, رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل نیز جدا از مغلوب ساختن پیشی جستن در موضوع با پوشیدن ماسک و همچنین در Anthony Fauci در آنها مک کانل می گوید که او "کل" اعتماد به نفس.

بنابراین آنها به طور کامل رها کردن کشتی. آنچه که ما در حال شروع به دیدن این حال برخی از فاصله (و نه فقط اجتماعی نوع) در مورد این مسئله که احتمالا تعریف (و عذاب!) مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. برخی از استقلال است. برخی از نور روز بین جمهوری خواهان و رئيس جمهور است.

این است که در برابر این پس زمینه است که لینکلن پروژه کاهش یافته است یک بمب هسته ای در قالب یک آگهی هدف قرار دادن حزب جمهوری خواه از جمله سناتور مک کانل لیندزی گراهام کوری گاردنر, سوزان کالینز مارتا McSally و تهم Tillis فقط به نام چند.

"روزی به زودی از مغلوب ساختن پیشی جستن را تصویب" راوی آغاز می شود. وقتی اتفاق می افتد که او در ادامه صحبت به طور مستقیم به بینندگان و رای دهندگان "آنها را به شما التماس برای بخشش خود رای به تبرئه مغلوب ساختن پیشی جستن از جنایات خود بخواهید شما را ببخشد سکوت خود را نامردی و خیانت, به عنوان برگ برنده غرق این ملت است."

"یادگیری نام خود را. به یاد داشته باشید ، و هرگز به آنها اعتماد دوباره."

آنها به آنجا رفت. آنها به نام به نام.

این یک آگهی فوتی و فوری است اما این یک استراتژی هوشمند برای محافظه کاران که می خواهید برای بازگرداندن حزب از رونالد ریگان و توانمند حزب اسکندریه Ocasio-کورتز?

من کشتی با این سوال. در یک طرف این منصفانه است که می گویند که این جمهوری خواهان باید فعال مغلوب ساختن پیشی جستن نفرت و رفتار و در حالی که هیچ کاری برای کاهش بدترین غرایز. به جای افزایش به مناسبت آنها به جای buckled تحت فشار است. آنها فاقد هر دو شجاعت و شخصیت ما باید انتظار از رهبران ما. اگر تهمت بود بیشتر صالح استبدادی خود را نامردی ممکن است کشنده باشد.

از سوی دیگر اگر شما قبول نزدیکی غیر قابل اجتناب است که جو بایدن خواهد بود که رئیس جمهور بعدی باید یک محافظه کار واقعا می خواهید به تمام اهرم دولت به دموکرات ها?

فقط به خاطر اینکه شما فکر می کنم تهمت وحشتناک است به این معنا نیست شما باید تشویق 180 درجه واکنش. از دست دادن مجلس سنا را ترک جمهوریخواهان با قدرت کمی برای جلوگیری از مترقی طرفدار سقط جنین دیوان عدالت نامزد مخالفت با افزایش مالیات یا هر چیز دیگری برنی ساندرز به معنای زمانی که او گفت: بایدن خواهد بود "مترقی ترین رئیس جمهور پس از FDR."

ظاهرا که خسته نمی کند هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن آگهی-سازندگان. با توجه به واشنگتن پست's گرگ سارجنت (که تا به حال یک "بلند و روحیه گفتگو" با لینکلن پروژه بنیانگذاران جان ویور) "این گروه در حال آماده سازی به شدت در مخالفت با تلاش های اوباما به مانع و مانع بایدن را در دستور کار باید او برنده انتخابات ریاست جمهوری."

وجود ندارد یک راه برای فروش Trumpism بدون فروش مزرعه ؟

اگر هدف این است که (در نهایت) بازگرداندن ایران به قبل از مغلوب ساختن پیشی جستن شکوه این پاکسازی می تواند بدتر. نتیجه خالص خواهد بود به احتمال زیاد به سرنگونی متوسط بیشتر اعضا (مانند سوزان کالینز); در ضمن بیشتر مغلوب ساختن پیشی جستن-محور اعضای (تام پنبه و جاش هالی) زنده ماندن و رشد. شما می توانید تا پایان با یک کوچکتر ایران است که به طور چشمگیری بیشتر Trumpy تر از قبل.

"فقط به خاطر اینکه شما از آنها بدم میاید مغلوب ساختن پیشی جستن معنا نیست که شما باید به مهندسی معکوس کل سیستم باور است. "

اگر Trumpism یک سرطان در حزب جمهوری خواه (تئوری می رود) و سپس شما باید ریشه آن را به طور کامل قبل از آن را metastasizes. مشکل این است که بسیاری از این جمهوری خواهان نیست Trumpists—آنها اپورتونيست. رفتار خود را بر اساس منطقی نتیجه رسیدند که رای خود را در پایگاه می خواستم آنها را به حمایت از رئیس جمهور خود. اگر جورج دبلیو بوش رئیس جمهور بود ، آنها هرگز متوقف صحبت کردن در مورد اهمیت "مهربان محافظه کاری." از بین بردن آنها مرا به یاد خط مورد نیاز برای از بین بردن این روستا به آن را ذخیره کنید.

اما حداقل آنها خواهد بود جایگزین شجاع میهن پرستان, راست? حقیقت غم انگیز این است که اکثر سیاستمداران درخت و نرم و قابل انعطاف. از اهداف اولیه خود هستند و برای جلوگیری از درد و پیروزی در انتخابات مجدد. و در حالی که وجود دارد مشکلات خاص که طاعون امروز حزب جمهوریخواه و دموکرات هستند و به سختی ایمنی بدن از حزبی جلو و یا منحرف انگیزه.

به جای یک انقلاب است که نوردد دور همه چیز را تقسیم دولت به عنوان قانع به عنوان آن است که به نظر می رسد بیشتر محافظه کار سازش.

صحبت از انقلاب من هم کنجکاو که در آن lustration به پایان می رسد برای این هرگز Trumpers. آن را متوقف و با سیاستمداران که فعال تهمت یا آن همچنین گسترش به صاحب نظران و فعالان (که مسلما بیشتر همدست هر چند آسیب پذیر در صندوق های رای))? این لیست می تواند بسیار طولانی است.

می توانید یک حزب یا جنبش همیشه زنده اگر اکثریت از آن نخبگان دخیل هستند?

چقدر کم باید ده-Trumpification بروید ؟ به نظر من این امر می تواند خوب به چک و تعادل در پتانسیل افراط بعدی رژیم است. فقط به خاطر اینکه شما از آنها بدم میاید مغلوب ساختن پیشی جستن معنا نیست که شما باید به مهندسی معکوس کل سیستم باور است. من نیست. و زمانی که رئیس جمهور بایدن در تلاش است برای افزایش بالای نرخ نهایی مالیات شمالی از 50 درصد من می خواهم به اندازه کافی خواهان در مجلس سنا به آنجا خواهد بود به آن را متوقف کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب