لهستان: معترضان سلام برنامه ای برای خروج از خشونت کنوانسیون

معترضان بسیج در سراسر لهستان در حمایت از استانبول خشونت کنوانسیون پس از دولت نشانه های آن را از آن برداشت. برخ

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

معترضان بسیج در سراسر لهستان در حمایت از استانبول خشونت کنوانسیون پس از دولت نشانه های آن را از آن برداشت. برخی از مقامات می گویند این پیمان می تواند به خطر اندازد سنتی خانواده است.

دهها هزار نفر از معترضان که اکثر آنها زنان نشان داد در سراسر لهستان روز جمعه نگرانی است که دولت ممکن است به دنبال تضعیف حقوق زنان در کشور است.

این تظاهرات باعث شد با اعلام اخیر توسط وزیر کار و امور اجتماعی سیاست مارلینا Malag که در لهستان در حال آماده شدن برای ترک سال 2011 در استانبول کنوانسیون شناخته شده به طور کامل به عنوان شورای اروپا کنوانسیون جلوگیری و مبارزه با خشونت علیه زنان و خشونت خانگی.

Protesters hold banners reading Women's Strike as they take part in protest against the Polish government plans to withdraw from the Istanbul Convention on prevention and combatting of home violence, in Warsaw, Poland on July 24, 2020. (Getty Images/AFP/W. Radwanski)

بزرگترین تظاهرات در پایتخت. 'Strajk Kobiet' در این آگهی ها ترجمه به عنوان "زنان اعتصاب'

در پایتخت ورشو یک جمعیت چند صد نفر از معترضان شده بودند با ستاد Ordo Iuris های فوق العاده محافظه کار انجمن است که مبارزه در برابر کنوانسیون ادعا سند تنها هدف برای اعمال بحث ایدئولوژی در مورد جنسیت.

این نمایش تکرار شد در این هفته توسط معاون وزیر دادگستری مارسین Romanowski که توصیف این پیمان به عنوان "جنسیت عجیب" نامیده می شود و برای لهستان به برداشت از آن را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

تظاهرات برگزار شد در گدانسک کاتوویتس, کراکوف, لودز پوزنان و شهرهای دیگر سازمان گفت.

ادامه مطلب: پشت درهای بسته: UK استفاده داخلی موج در طول coronavirus مستند

اجتماعی محافظه کاران

لهستان تصویب کنوانسیون در سال 2015 قبل از محافظه کار قانون و عدالت حزب (PiS) قدرت گرفت. آن است که تنها کشور های به اصطلاح Visegrad گروه به تصویب این پیمان هر چند جمهوری چک اسلواکی و مجارستان امضا آن در سال 2011 همراه با بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی.

انگلستان نیز هنوز به تصویب کنوانسیون همراه با لتونی, لیتوانی, اوکراین, بلغارستان ارمنستان و مولداوی در حالی که روسیه نه آن را امضا کردند.

لهستان مواجه شده است و در نقد گذشته بویژه از سازمان عفو بین الملل بیش از وضعیت حقوق زنان در کشور است.

در سال گذشته لهستان حمایت را در برنامه های به اصطلاح خشونت خانگی اعمال می شود تنها زمانی که زن و شوهر هستند و مورد ضرب و شتم بیش از یک بار پس از یک پیش نویس لایحه منتشر شده در یک وب سایت دولت جلب طوفان از انتقاد.

حکم PiS آن شناخته شده است به لحاظ اجتماعی کشاکش موضع به ویژه در همجنسگرایان+ حقوق و سقط جنین.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب