Coronavirus خلاصه: مکزیک 3 در جهانی همه گیر مرگ و میر

مکزیک تبدیل شده است و این کشور با سوم بیشتر COVID-19 مرگ و میر در جهان آینده تنها به ایالات متحده و برزیل است.

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

مکزیک تبدیل شده است و این کشور با سوم بیشتر COVID-19 مرگ و میر در جهان آینده تنها به ایالات متحده و برزیل است. گرفتن با این داستان و هر چیز دیگری شما نیاز به دانستن از سراسر جهان با DW کلی.

جدید و قابل توجه

مکزیک در حال حاضر سوم بیشترین تعداد COVID-19 مرگ و میر در جهان, پشت, ایالات متحده و برزیل است. مکزیکی, مقامات بهداشت روز جمعه گزارش داد 688 جدید مرگ سوق دادن این کشور در مجموع به 46,688. قرار داده است که مکزیک فقط پیش از پادشاهی متحده است که 46,119 با توجه به شمارش توسط دانشگاه جانز هاپکینز.

در ضمن سابق "داستان موفقیت" ویتنام در تلاش برای کنترل شیوع كردن در آن معروف ترین ساحل رفت و آمد مکرر. سوم شخص فوت در کشور از coronavirus عوارض مقامات گفت: روز شنبه یک روز پس از آن ضبط شده خود را برای اولین بار-تا کنون مرگ آن را به عنوان مبارزه با تمدید شیوع پس از 99 روز با هیچ محلی از موارد.

چین گزارش داد که بیش از 50 درصد افت به تازگی تایید موارد ممکن است نشانه آن است که آخرین آن عمده شیوع در شمال غربی منطقه سین کیانگ ممکن است اجرای آن. اما در هنگ کنگ عفونت در ادامه به افزایش بیش از 100 مورد جدید گزارش شده که از روز شنبه در میان جمعیت 7.5 میلیون. مقامات reimposed ناهار خوری محدودیت ها و ماسک ها مورد نیاز است.

کره جنوبی دادستان بازداشت افراد مسن رهبر مرموز فرقه مذهبی مربوط به بیش از 5,200 از کشور 14,336 موارد تایید شده. او با رد اتهام پنهان کردن کاربران و underreporting گردهمایی برای جلوگیری از گسترده تر قرنطينه.

در اینجا خلاصه ای از دیگر عمده داستان در مورد کوروناویروس در سراسر جهان:

آسیا

هند ثبت آن شدیدترین سنبله از 57,118 موارد جدید در 24 ساعت گذشته, گرفتن, آن coronavirus caseload نزدیک به 1.7 میلیون نفر با تیر به تنهایی حسابداری برای حدود 1.1 میلیون عفونت. که این سهل انگاری باعث افزایش موارد ؟ ما به عنوان خوانده شده داستان کامل در اینجا.

ژاپن در اوکیناوا منطقه با اعلام وضعیت اضطراری و خواسته مردم را به ماندن در خانه به مدت دو هفته به عنوان مقصد توریستی محبوب را می بیند "مواد منفجره گسترش" از coronavirus موارد است. بیشتر بخوانید درباره چگونه یک خوشه از COVID-19 نفر در پایگاه های نظامی آمریکا شوکه ریاست.

اروپا

همه گیر باعث بی سابقه رکود در حوزه یورو این گروه از 19 کشورهای اتحادیه اروپا که با استفاده از ارز یورو. این منطقه تولید ناخالص داخلی کاهش بیش از 12 درصد در طول سه ماهه دوم سال 2020 است. ما به عنوان خوانده شده داستان کامل در اینجا.

در آلمان تعداد تایید coronavirus موارد افزایش 955 طی 24 ساعت به کل از 209,653 داده ها از موسسه کخ رابرت (RKI) برای بیماری های عفونی نشان داد در روز شنبه. گزارش مرگ و میر افزایش 7 به 9148 با چوب خط نشان داد.

لهستان سفری ضد همه گیر مراحل پس از گزارش اخیر تعداد موارد جدید برای دو روز متوالی.

نخست وزیر بوریس جانسون قرار دادن "ترمز در" کاهش مستند اقدامات در حالی که اعمال مقررات جدید در شمال انگلستان است. داشتن کوچک جمعیت در رویدادهای ورزشی ممنوع خواهد شد حداقل تا 15 آگوست. ما به عنوان خوانده شده داستان کامل در اینجا.

بیشتر بخوانید: آلمان قصد دارد اجباری coronavirus آزمون برای مسافران از لوکزامبورگ

آمریکای لاتین

افزایش مرگ و عوارض در کشورهایی مانند برزیل و مکزیک باید سمان آمریکای لاتین وضعیت به عنوان یکی از این فاصله از این ویروس به عنوان موارد در منطقه دو برابر شده اند طی ماه گذشته به بیش از 4.7 میلیون عفونت. واقعی تعدادی از عفونت است به احتمال زیاد بالاتر به عنوان نسبتا کمتری از مردم در حال آزمایش وجود دارد. ما به عنوان خوانده شده داستان کامل در اینجا.

کلمبیا که در آن مستندات برنامه ریزی شده از طریق پایان ماه اوت تصویب 10,000 مرگ معیار در جمعه tallying 10,105 مرگ و میر. Andean کشور است که انتظار می رود برای رسیدن به 300,000 مجموع موارد بیش از آخر هفته.

آمریکای شمالی

در آمریکا طوفان Isaias' قریب الوقوع ورود مجبور به بسته شدن برخی از, هوای آزاد, تست سایت حتی به عنوان فلوریدا رسیده جدید روزانه بالا در مرگ و میر.

بالا ما بیماری های عفونی, متخصص, Anthony Fauci شهادت قبل از کنگره در روز جمعه. بیانیه ای منتشر شد پیش از این جلسه گفت: او بگویید قانونگذاران است که هنوز "مشخص نیست چه مدت این بیماری همه گیر خواهد داشت."

در طول شهادت Fauci حاضر توصیه می شود که تظاهرات در پرتلند و دیگر شهرهای آمریکا محدود می شود به دلیل خطر ناشی از Coronavirus foiling تلاش تهمت متحد و جمهوری خواه نماینده جیم اردن.

"من نه طرفدار کسی بیش از هر کسی" اما مردم "باید دور ماندن از جمعیت مهم نیست که چه جمعیت هستند" Fauci گفت.

متخصص بود و با احتیاط خوش بینانه در مورد امکان یک واکسن در دسترس بودن تا پایان سال اگر چه دسترسی احتمال اختصاص داده شود بر اساس نیازهای. "در نهایت در مدت زمان معقول این برنامه اجازه می دهد تا برای هر آمریکایی است که نیاز به واکسن آن را دریافت کنید," او گفت:.

میانه

حجاج در مکه آغاز مراسم سنگسار شیطان یکی از نهایی مناسک حج پرتاب سترون سنگریزه در یک ستون با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر.

فقط 10 ، 000 نفر را در عربستان مستقر شده اند مجاز به شرکت در این رویداد مذهبی به جای 2.5 میلیون نفر از سراسر جهان که به طور معمول را زیارت. تمام زائران تا به حال تست شده برای این ویروس شدند و نیاز به پوشیدن ماسک و اجتماعی رعایت فاصله.

آفریقا

به عنوان قاره رویکردهای 1 میلیون و تایید عفونت مدیر آفریقا مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: آفریقا هنوز یک "فرصت بسیار خوب از این ویروس" با یک استراتژی جامع است که شامل تست پافشاریای.

این کشور با نزدیک به نیمی از آفریقا ویروس caseload آفریقای جنوبی کاسته است آن 9 بعد از ظهر حکومت نظامی توسط یک ساعت.

و مواد غذایی سازمان ملل متحد آژانس هشدار داده است که نزدیک به 60 درصد از زیمبابوه جمعیت می تواند تبدیل به "مواد غذایی-نا امنی" در ماه دسامبر بدون بیشتر از 250 میلیون دلار (€210 میلیون) بسته کمک.

ادامه مطلب: آفریقا مسلمانان ضعیف بیش مدرج به پایین حج

گرفتن بهترین DW مطالب روز

تعداد مرگ و میر مرتبط با COVID-19 به شدت افزایش یافته است در برزیل. با بسیاری از آیین های اطراف مرگ و غم و اندوه ممنوع با توجه به همه گیر مردم در حال پیدا کردن راه های جدید برای سوگواری عزیزانشان را از دست داده.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا

در حالی که بسیاری از کشورها در حال کاهش خود مستندات دیگران گزارش جدید بیشتر و بیشتر COVID-19 مورد در هر روز است. DW گرفته با یک نگاه به آنچه که داده ها به ما بگویید که در مورد یک پتانسیل موج دوم.

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا

در سراسر اروپا شده اند رفتن به raves و بلوک احزاب با وجود مستند اقدامات ممنوعیت تجمع جرم. چه رانندگی آنها ؟ آن را ضرب و شتم و یا یک عمل مقاومت و ادعای قدرت و هویت?

دفعات بازدید: داستان کامل در اینجا

در آلمان هر شخص دوم بررسی احساس روانی بر دوش coronavirus بیماری همه گیر. چه پیامدهای اجتماعی بالاتر از سطح استرس? مردم در حال تبدیل شدن بیشتر مهاجم ؟ سازمان دیده بان در اینجا برای پیدا کردن:

سری rc/msh (AFP, Reuters, AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن