ویدئو نشان می دهد که پلیس دیترویت SUV شخم از طریق گروهی از معترضان

یک فیلم تکان دهنده فیلم برداری یکشنبه شب در دیترویت نشان می دهد یک SUV پلیس شخم از طریق یک گروه از معترضان مسا

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

یک فیلم تکان دهنده فیلم برداری یکشنبه شب در دیترویت نشان می دهد یک SUV پلیس شخم از طریق یک گروه از معترضان مسالمت آمیز ارسال به مردم پرواز از این خودرو هود.

فیلم ارسال شده به توییتر توسط نمایش گر اتان Ketner نشان می دهد یک گروه اعتراضی در اطراف وسیله نقلیه قبل از آن را با سرعت. SUV بازدید های متعدد مردم و برخی از تظاهرکنندگان که تا به حال صعود بر روی ماشین پلیس ارسال می شود نخ ریسی به عنوان راننده شتاب. تماشاچیان شنیده می شود فریاد و گفتن افسر متوقف شود.

Ketner نوشت: "دیترویت اداره پلیس فقط فرار مستقیما از طریق یک دسته از ما معترضان... خودم و 10-12 دیگران زده بودند توسط این راننده بی پروا که به نحوی دارای یک نشان." در اینباره نوشت که "چند نفر" صدمه دیده بودند اما وجود دارد هیچ کلمه ای رسمی در مورد تعداد افرادی که مجروح شده اند.

یکی دیگر از معترضان شد جائه باس, 24 که گفت: Detroit Free Press: "او فقط floored آن... او رفت فوق العاده سریع. من و یک زن و شوهر از دیگر سازمان ها که با من فقط رفت و پرتاب کردن. ما رفت و پرواز کردن. او بیش از یک زن و شوهر از مردم اسلحه،"

باس ادعا کرد که پلیس در تلاش بودند برای جلوگیری از راهپیمایان از بازگشت به پاتون پارک که در آن تجمع برگزار شده بود پیش از آن در روز. به عنوان تظاهر کنندگان با نزدیک شدن SUV آنها احاطه خودرو و شعار "نه عدالت! نه صلح!" در پلیس. باس گفت: برخی از تظاهر کنندگان با صعود بر روی کاپوت ماشین در تلاش برای جلوگیری از حرکت آن و صدمه زدن به این گروه است.

در بیانیه ای به اخبار دیترویتدیترویت اداره پلیس گفت که راننده نبوده است شناسایی شد و اقدام به ترک صحنه بعد از پنجره عقب خودرو بود "گران است." این اداره گفت: "افسر سعی به فرار."

دیترویت سخنگوی پلیس Sgt. نیکول کیرکوود تایید به مطبوعات آزاد اواخر یکشنبه که گروه در حال بررسی اقدامات هر دو معترضان و افسر بود که در پشت چرخ.

در اوایل روز شنبه, جمع تظاهرکنندگان مسالمت آمیز در Patton پارک به تجمع در برابر سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن