پورتوریکو هیچ غریبه ای به حوادث طبیعی و محیط داخلی کیفیت محیط زیست چالش های چپ به صاحبان کسب و کار مالکان و اجاره

پورتو ریکو است که همه بیش از حد آشنا با تاثیر مخرب طوفان گرمسیری طوفان و زلزله. با ورود رسمی از فصل طوفان ماه

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

پورتو ریکو است که همه بیش از حد آشنا با تاثیر مخرب طوفان گرمسیری طوفان و زلزله. با ورود رسمی از فصل طوفان ماه گذشته صاحبان املاک اجاره و مدیریت املاک حرفه ای نیاز به آماده می شود.
 
زمانی که یکی از این حوادث رخ می دهد, اموال آسیب می تواند طیف وسیعی از جزئی به کل از دست دادن. اگر آب درگیر آن تقریبا همیشه در نتیجه رشد کپک. به رسمیت شناختن این واقعیت است که ایالات متحده در آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) وزارت مسکن و توسعه شهری (HUD), National Institutes of Health (NIH), سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) منتشر کرده اند هدايت سند برای کمک به مالکان و اجاره مقابله با قالب پاکسازی پس از جاری شدن سیل رویداد.
 
سند صاحب خانه و مستاجر راهنمای قالب پاکسازی پس از بلایای طبیعیرا فراهم می کند اطلاعات مفید در مورد برخی از این خطرات در افراد ممکن است روبرو می شوند و پس از سیل و نکاتی برای محافظت از کسانی که در مواجهه با قالب و تمیز کردن آسیب. آن ایالت که خشک کردن خانه و از بین بردن آب-موارد آسیب دیده است و مهم ترین گام برای جلوگیری از کپک آسیب. اگر خانه آب گرفتگی است و آن را همراه با مبلمان و سایر اموال نیست خشک را در عرض 24 تا 48 ساعت رشد کپک باید به عهده گرفت. قالب ممکن است قابل مشاهده است و ممکن است کپک زده بوی, اما آن را نیز ممکن است پنهان در زیر یا پشت اقلام مانند فرش و مخده و دیوار و بسیاری دیگر از مصالح و مبلمان.
 
"این دولت هدایت, سند, سهام, اطلاعات در مورد خطرات بهداشتی و خطرات بسیاری از مردم می تواند برخورد در یک خانه یا اموال است که آسیب دیده است گفت:" هری پنا رئیس جمهور Zimmetry محیط زیست. "آن را ارائه مراحل را برای خشک کردن و تمیز کردن اموال, اما هشدار این کار ممکن است بیش از حد دشوار یا خطرناک است که برای کمک از با تجربه و واجد شرایط حرفه ای ممکن است مورد نیاز است. در Zimmetry ما ساختمان علوم زیست محیطی و حرفه ای شده اند در پاسخ به طوفان و جاری شدن سیل حوادث و بلایای طبیعی دیگر در پورتوریکو و مناطق اطراف آن برای بیش از 18 سال است. ما پیشنهاد, آب, آسیب, قالب, فاضلاب, شیمیایی آزبست و سرب و دیگر تست ها و خدمات مشاوره. این خدمات نه تنها شناسایی قرار گرفتن در معرض خطرات پس از پاکسازی فعالیت های تکمیل شده آنها برای کمک به اطمینان از امن و سالم در محیط داخلی برای مالکان و کارکنان ساختمان."
 
Zimmetry نیز با حمایت یک ویدیو آموزشی که مورد بحث صاحب خانه و مستاجر راهنمای قالب پاکسازی پس از بلایای طبیعی است که می تواند در دیده می شود: https://youtu.be/BbNsFkwj10g
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Zimmetry محیط زیست و ساختمان, علم محیط داخلی کیفیت محیط زیست انطباق و خدمات مشاوره ای مراجعه کنید www.zimmetry.com تماس (787) 995.0005 یا ایمیل info@zimmetry.com .
 
در مورد Zimmetry محیط زیست
از سال 2002 Zimmetry زیست محیطی ارائه شده است محیط زیست خدمات مشاوره ای به صاحبان ساختمان و مدیران و معماران و مهندسین EHS حرفه ای و شرکت های فورچون 500. این شرکت در پورتوریکو و ارائه خدمات در سراسر کارائیب و آمریکای مرکزی. حرفه ای در Zimmetry پیشنهاد زیست محیطی انطباق کیفیت هوا در محیط داخلی آزبست و سرب و بر اساس رنگ و فاز من ESAs و به طور کلی محیط زیست خدمات مشاوره.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب