کمک من نمی تواند به توقف تماشای سوپر مارکت رفت و برگشت'

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین F

توسط NEWSCENTERALS در 4 مرداد 1399

این یک پیش نمایش از ما فرهنگ پاپ عضویت در خبرنامه روزانه وحش وسواس نوشته شده توسط senior سرگرمی خبرنگار کوین Fallon. برای دریافت کامل خبرنامه در صندوق پستی خود را هر هفته برای ثبت نام آن را در اینجا.

همه مواد غذایی خرید

هالیوود صرف واقعی تحت اللفظی میلیاردها دلار راه اندازی جدید, جریان, خدمات, با محتوای اصلی این برنامه شامل هر ستاره شما می توانید از فکر می کنم. همه آنها از طریق شرایط هیچ کس نمی تواند پیش بینی—وارد شدند در حالی که شما محدود به نیمکت خود را در طول یک بیماری همه گیر.

در ضمن Netflix مجوز پخش آنلاين حقوق به یک دوجین یا بیشتر قسمت از بازی نشان می دهد از سال 1990 که خود را nana استفاده می شود به تماشای زمانی که شما به خانه از مدرسه و eviscerated رقابت است.

من آرزو می کنم من می توانم درک چرا هر کس در حال تماشای سوپر مارکت رفت و برگشت.

منظورم duh من آن را درک کنند; من به تماشای آن بیش از حد. در این مرحله شما می توانید بگویید آمریکایی که رقیب جریان خدمات همراه با coronavirus واکسن و آنها می خواهم هنوز هم می شود مانند: "اما هنگامی که آن را در Netflix بکشد؟"

هنوز هم آن را غیر قابل انکار عجیب و غریب که به سوپر مارکت رفت و برگشتاز همه چیز است سری که مردم هار در مورد. بیشتر معیارهای, تمام بازی را نشان می دهد "از زمان خود است." اما تعداد کمی هستند به عنوان indelibly یک دوره قطعه ای که این نشان می دهد.

در اصل پخش در '60s قبل از اینکه بوت برای '90s احیای که ما معمولی لذت بردم از 30 سال پیش و اختصاص داده شده اند هر لحظه بیداری به تماشا و تفکر در مورد در حال حاضر قسمت از سوپر مارکت رفت و برگشت باید جایگزین آینده تمام کتاب های تاریخ که بحث در مورد دهه جامعه شناسی. (میخوام گریه خودم را به خواب بیش از تحقق است که "'90s" چیزی است که در کتاب های تاریخ.)

این سری است که ظاهرا infomercial برای Aquanet. آن حماسه درهم و برهم کردن دائمی teases و فر که تهدید به پاکت کل صفحه نمایش—و خواهد شد و آن را نه با صدای بلند, الگو جلیقه و بلوز فریاد برای جلب توجه به عنوان به خوبی. پس از آن وجود دارد اکثر منجمد در زمان عنصر از آن همه: خرید مواد غذایی.

برخی گمان سوپر مارکت رفت و برگشت's محبوبیت فعلی به یک نوع تلویزیونی فانتزی تحقق; در میان این shutdown ما آموزش داده شده است به فکر می کنم از خرید مواد غذایی به عنوان یک برنامه به طور بالقوه کشنده فعالیت است. حتی قبل از همه گیر راحتی از خدمات تحویل پاره ما را از هفتگی جنگ با فرسوده چرخ در چرخ دستی های خرید.

اما من فکر می کنم نشان می دهد که رک و پوست کنده بیش از حد عجیب و غریب که برای حمایت از پایان نامه. من فکر می کنم ما آن را دوست دارم چرا که آن را بسیار عجیب و غریب است.

هر کسی که به تماشای نشان می دهد تمرکز بر روی اوجی "رفت و برگشت" بخش از قسمت ها که در آن شرکت کنندگان با حداکثر سرعت دویدن بالا و پایین راهرو حول محصولات خود را در چرخ دستی های در تلاش برای اجرای بالاترین صورتحساب مواد غذایی.

چه شده است بهترین استراتژی: بارگذاری بر پای و بوقلمون و یا پوشک و رنگ مو? که ورزشی بهترین "من قصد دارم به در حال اجرا می شود اما همچنین من در تلویزیون و می خواهید به ناز" athleisure می پوشند ؟ و چه قوانین واقعی در مورد چگونه بسیاری از هر یک از آیتم های مجاز و به همین دلیل شرکت کنندگان فقط می توانید پارک در یک راهرو و قرار دادن هر آیتم آنها را در چرخ دستی خود?

به من فریبنده ترین بخش نشان می دهد که بیش از حد خاص و کاملا مسخره چیزهای بی اهمیت مسابقه مجبور به پاسخ در مورد مواد غذایی. گیم پلی پرسیدن ریشه در پشت نام های تجاری و یا حقایق سرگرم کننده در مورد تصادفی وبلاگ' تنظیمات مواد غذایی یک چیز هستند. انتظار شرکت کنندگان به طور خاص می دانم آنچه یک بطری شربت بطری سس تند و یا یک ظرف نمک هزینه ها به درصد دیگر است. و آنها انجام دهد. آنها می دانند.

من درک می کنم که خرید یک بخشی از فرهنگ ، کوپن قطع شد یکشنبه, فعالیت, مقایسه خرید بود مانده سرگرمی مردم در نظر گرفته شده برای رفتن به فروشگاه به عنوان یک صفت شخصیتی. من نیز می تواند به آن را در همه.

سفر من به Gristedes هستند برای تهیه اقلام ضروری است که من را فراموش کرده به اضافه کردن به تحویل محموله اما در حال حاضر نیاز. من هیچ مفهوم از چه چیزهایی باید هزینه تشدید دیوانگی از شهر نیویورک مواد غذایی قیمت. من رفتن به فروشگاه برای خرید آلومینیوم فویل آب آناناس یک سر radicchio و سه گانه یک باتری و کل است به نحوی $87. اگر شما به من گفت شیر هزینه 30 سنت یا آن را هزینه $9, من می خواهم شما را باور دارند.

و در عین حال من عمیقا سرمایه گذاری در سوپر مارکت رفت و برگشت.

چه عجیب و غریب در مورد این خنگ بازی نشان می دهد که چگونه احساسی است. هنگامی که شرکت کنندگان برنده یک جایزه از $5,000 که من بیش از حد تنبل برای انجام تورم ریاضی در آنها فرآیندها به سرخوشی متناسب با. من را دیده اند هرگز بدن انسان خودتون در راه آن بود که بورلی در تشنج از اشک پریدم به شریک زندگی خود را با اسلحه پس از جانمایی نهایی مورد یک بطری نیومن خود سس سالاد. این واقعا بی جا و لحظات شادی معنوی کوکائین برجستگی برای یک بازی-بیننده نشان می دهد.

آنچه باعث می شود "حالا چرا" سوال از سوپر مارکت رفت و برگشت بسیار سخت برای پاسخ به این است که نشان می دهد در حال حاضر در دسترس در آمازون نخست و با بسیاری از قسمت ها از شما می توانید در حال حاضر در جریان Netflix بکشد. اما من فکر می کنم چیزی است که وجود دارد در مورد زمان فعلی که ما برای خرید مواد غذایی راحتی. (من unapologetically افتخار است که سوپر مارکت با مضمون استعاره لطفا تحسین.)

دوست پسر من و من را تماشا معرض خطر! و چرخ از فورچون هر weeknight پس این مستند آغاز شده است. ما مردم خسته کننده شده بود که خانه در 7 p. m. اکثر شب قبل از این اتفاق افتاده است اما ما هرگز تماشا. پس چرا شروع این سنت در حال حاضر ؟ من نمی دانم! اما ما بود.

که منجر به ذهن meld از هفته گذشته که در معرض خطر! شده است پخش کلاسیک قسمت از زمانی که الکس Trebek برای اولین بار شروع به میزبانی سری. آنها مسخره! مخاطبان claps بوس و حسرت پس از هر سوال. شرکت کنندگان حلقه در قبل از سرنخ است که به عنوان خوانده شده. بد مد و گاه به گاه زن ستیزی فراوان. این وحشی.

و در عین حال من حتی نمی توانم بگویم که ما ولع مصرف سادگی از این بازی نشان می دهد که در همان زمان ما در حال تماشای کف گدازه, Holey Moleyکه کل نوع از دیوانه, افراطی سری.

پس چرا سوپر مارکت رفت و برگشت بسیار محبوب در حال حاضر ؟ من واقعا نمی باید جواب. بزرگ ستون Fallon.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب