Purina اعلام 2020 BetterwithPets برندگان جایزه

Purina اعلام کرد که تا سال 2020 برندگان BetterwithPets جایزه در مجازی و فروم به صورت زنده در یوتیوب. این Bette

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

Purina اعلام کرد که تا سال 2020 برندگان BetterwithPets جایزه در مجازی و فروم به صورت زنده در یوتیوب.

این BetterwithPets جایزه ارائه می دهد دو دسته و یک کل مبلغ جایزه CHF 120 000 پاداش کارآفرینان که به جلو قرار داده و هر دو سرنشین نوآوری یا یک ایده-مرحله نوآوری است.

برنده سرنشین رده StreetVet معتبر خوابگاه طرح (انگلستان) دریافت خواهد کرد CHF 50 000 و دونده تا Gamelles Pleines (فرانسه) را دریافت خواهد کرد CHF 20 000. این بسیار تقدیر نهایی دادگاه سگ پژوهش (اسپانیا) Evi'dence (فرانسه) و خواندن سگ (امارات متحده عربی) دریافت CHF 10 000 در هر.

برنده برای ایده-مرحله دسته ساده, دریافت CHF 10 000 در کنار شدت فینالیست SoliVet (فرانسه) که دریافت خواهد کرد CHF 6 000 و حیوان خانگی من (عربستان سعودی) که دریافت خواهد کرد CHF 2 000.

جایزه تحریک و پشتیبانی از نوآوری است که با مهار کردن حیوان-انسان پیوند برای مقابله با مسائل اجتماعی و سازمان یافته در همکاری با فعالان و پیشگامان در زمینه کارآفرینی اجتماعی.

این جایزه را به خود جلب کرد بیش از 150 برنامه های کاربردی از 23 کشور در سراسر اروپا و خاورمیانه و شمال آفریقا قبل از هشت فینالیست انتخاب شدند – پنج سرنشین نوآوری و سه ایده-مرحله نوآوری – برای BetterwithPets زنده مراسم میزبانی آنلاین در 3 ژوئن.

برای جزئیات بیشتر جزئیات کامل Purina آزادی مطبوعات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب