قطر ایرویز به دور از 100,000 افتخاری بلیط به خط مقدم بهداشت و درمان حرفه ای

قطر ایرویز را به دور از 100,000 بلیط رایگان به خط مقدم بهداشت و درمان حرفه ای به می گویند با تشکر از شما برای

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

قطر ایرویز را به دور از 100,000 بلیط رایگان به خط مقدم بهداشت و درمان حرفه ای به می گویند با تشکر از شما برای خود کار قهرمانانه به دنبال پس از مردم در طول زمان COVID-19 بیماری همه گیر.

با حفظ 24/7 عملیات در ماه های اخیر از جمله ارائه بیش از 100 پرواز چارتر هواپیمایی قطر' ماموریت برای بازگرداندن بیش از یک میلیون نفر از مردم دریافت کرده است ستایش گسترده و با تشکر از مسافران و دولت به عنوان مهمترین شرکت هواپیمایی در نظر گرفتن مردم در خانه. با توجه به هواپیمایی کار در خط مقدم تلاش های جهانی برای بازگرداندن رشته مسافران آن در حال حاضر به دنبال به رسمیت شناختن و پاداش جهان خط مقدم بهداشت و درمان کارگران است.

به سادگی باز خواهد شد در 00.01 هستم در 12 مارس 23:59 روز 18 مارس (دوحه) است. متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند برای ثبت نام این پیشنهاد منحصر به فرد در qatarairways.com/ThankYouHeroes با ارسال یک فرم برای دریافت یک تبلیغ منحصر به فرد کد ارائه شده در یک چاه کن همیشه ته چاهه اساس.

متخصصان مراقبت های بهداشتی از هر کشوری در جهان خواهد بود واجد شرایط برای بلیط. برای اطمینان از روند رسیدگی عادلانه و شفاف هر کشور را دریافت روزانه تخصیص بلیط بسته به اندازه جمعیت مبهوت بیش از یک دوره هفت روزه از 12 تا 18 مارس. روزانه تخصیص منتشر می شود در 00:01 AM دوحه زمان در طول مبارزات انتخاباتی دوره است.

متخصصان مراقبت های بهداشتی که دریافت ارتقاء کد کتاب می توانید به دو تعریف کلاس اقتصاد بازگشت بلیط قطر ایرویز عمل پرواز – یکی برای خود و یکی برای یک همراه و همدم به هر نقطه در خطوط هوایی شبکه جهانی است. بلیط باید رزرو قبل از 26 نوامبر با سفر معتبر تا 10 دسامبر سال 2020 است. بلیط خواهد بود به طور کامل انعطاف پذیر با تعداد نامحدودی از مقصد و یا تاریخ تغییرات مجاز و بدون هیچ هزینه. کرایه و surcharges لغو خواهد شد و بلیط فرودگاه مالیات اعمال می شود.*

قطر ایرویز اجرایی گروه جناب آقای اکبر آل باکر می گوید: "ما در قطر ایرویز فوق العاده سپاسگزار برای تعهد و کار سخت از متخصصان مراقبت های بهداشتی در سراسر جهان است که پس از نگاه مردم در این زمان از عدم قطعیت. قهرمانانه خود را نمایش از مهربانی و فداکاری و حرفه ای را نجات داده و صدها هزار نفر از زندگی در سراسر جهان است.

"ما باید قوی ساخته شده است سطح اعتماد با مسافران, دولت شرکای تجاری و فرودگاه به عنوان یک شریک قابل اعتماد در طول این بحران و ما قصد داریم به ادامه ارائه در این ماموریت با اذعان به تلاش های باور نکردنی از این قهرمانان. ما خدمه و عملیات هرگز داده شده تا در طول این سه ماه گذشته هرگز رها امید یا ماموریت خود را برای کمک به مردم به خانه به عزیزان خود و ما قصد داریم برای انجام این کار در حال حاضر.

"ایران در تعهد ما قدردانی. در حال حاضر آن را به نوبه خود ما را به چیزی به کسانی که در خط مقدم بهداشت و درمان. وجود دارد هیچ کلمه و یا حرکات است که به اندازه کافی برای بازپرداخت این مردان و زنان شجاع اما ما امیدواریم که که ما ارائه می دهیم یک تعریف بازگشت پرواز در هواپیمایی قطر اجازه خواهد داد که آنها را به لذت بردن از تعطیلات به خوبی سزاوار بازدید از خانواده و دوستان و یا کشف یک مقصد آنها همیشه به عنوان محدودیت های مسافرتی شروع به سهولت است."

به عنوان یک بیشتر ژست های حرفه ای بهداشت و درمان ارائه خواهد شد علاوه بر این یک کوپن با 35% تخفیف به گرو در اوردن در قطر وظیفه رایگان رسانه های خرده فروشی در هواپیمایی state-of-the-art hub, حمد فرودگاه بین المللی (HIA) در دوحه معتبر برای استفاده تا 31 دسامبر 2020.**

قطر ایرویز به تازگی اعلام کرده است که آغاز یک رویکرد مرحله به مرحله به گسترش شبکه خود را در خط با تقاضای مسافر تکامل و انتظار آرامش از ورود محدودیت در سراسر جهان است. آن را با هدف بازسازی شبکه خود را به اولیه 52 مقصد تا پایان مارس و 80 در ماه ژوئن.

یک برنده جایزه های متعدد شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بود به نام 'جهان بهترین شرکت هواپیمایی' توسط 2019 هواپیمایی جهان, جوایز, مدیریت Skytrax. آن را نیز به نام 'بهترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه', 'بهترین کلاس کسب و کار' و 'بهترین صندلی کلاس کسب و کار' در به رسمیت شناختن آن زمین شکستن کلاس کسب و کار تجربه Qsuite. آن است که تنها شرکت هواپیمایی اعطا شده است آرزو 'Skytrax هواپیمایی از سال' عنوان است که به رسمیت شناخته شده به عنوان اوج تعالی در صنعت هواپیمایی پنج بار.

قطر ایرویز حفظ بالاترین استانداردهای بهداشت که شامل ضد عفونی منظم از هواپیما استفاده از محصولات تمیز کردن توصیه شده توسط سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) و سازمان بهداشت جهانی (WHO) و حرارتی غربالگری از خدمه.

علاوه بر این قطر ایرویز' هواپیما از ویژگی های پیشرفته ترین سیستم های تصفیه هوا مجهز به صنعتی-اندازه فیلتر هپا که حذف 99.97% ویروسی و باکتریایی آلاینده ها از دوباره گردش هوا ارائه حفاظت موثر در برابر عفونت است. همه خطوط هوایی پردازنده ملافه ها و پتو ها شسته شده و خشک و فشرده را در ميکروبی دمای کشنده در حالی که خود هدست حذف شده از گوش فوم و با دقت بررسی پس از هر پرواز. این موارد هستند و سپس مهر و موم شده به فرد بسته بندی توسط کارکنان پوشیدن بهداشتی دستکش یکبار مصرف.

قطر هواپیما پذیرایی شرکت (QACC) اولین سازمان در جهان در سال گذشته برای رسیدن به ISO22000:2018 گواهینامه از Bureau Veritas با UKAS مجوز رسمی تایید آن سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی مطابق با بالاترین استانداردهای. تمام خدمات غذا و ظروف و قاشق و چنگال در حال شستشو با مواد پاک کننده و شستشو با demineralized آب شیرین در دماهای که کشتن باکتری های بیماری زا. تمام مقادیر تجهیزات به کار گرفته شده است توسط کارکنان پوشیدن بهداشتی دستکش یکبار مصرف در حالی که قاشق و چنگال به صورت جداگانه دوباره بسته بندی شده.

* این پیشنهاد تنها در دسترس برای QR عمل پرواز. واجد شرایط بهداشت و درمان مشاغل محدود به: دکتر, پزشک, پرستار, paramedic, داروساز, تکنسین آزمایشگاه و محقق بالینی. معتبر کارفرما ID باید ارائه شده در فرودگاه در نقطه چک در.

** شرایط خاصی اعمال می شود را ببینید در فروشگاه برای اطلاعات معتبر تا 31 دسامبر 2020.

یادداشت به ویراستاران:

در مورد قطر ایرویز:

یک برنده جایزه های متعدد شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بود به نام 'جهان بهترین شرکت هواپیمایی' توسط 2019 هواپیمایی جهان, جوایز, مدیریت بین المللی حمل و نقل هوایی رتبه سازمان Skytrax. آن را نیز به نام 'بهترین شرکت هواپیمایی در خاورمیانه', 'بهترین کلاس کسب و کار" و "بهترین صندلی کلاس کسب و کار' در به رسمیت شناختن آن زمین شکستن کلاس کسب و کار تجربه Qsuite. قطر ایرویز تنها هواپیمایی اعطا شده است آرزو "Skytrax هواپیمایی از سال" عنوان است که به رسمیت شناخته شده به عنوان اوج تعالی در صنعت هواپیمایی پنج بار.

Qsuite یک اختراع قطر ایرویز, محصول, ویژگی های صنعت اول-تا کنون دو تخت در کلاس کسب و کار و همچنین پانل های حریم خصوصی است که پر کردن دور اجازه می دهد مسافران در صندلی مجاور برای ایجاد اتاق خصوصی خود را برای اولین بار در نوع خود در صنعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن