کوالکام اعلام کرد سه ماهه سوم مالی سال 2020 نتایج

درآمد $4.9 میلیاردGAAP EPS $0.74 غیر GAAP EPS $0.86—EPS بیش از حد بالا پایان از راهنمایی های محدوده——حل و فصل

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

درآمد $4.9 میلیارد
GAAP EPS $0.74 غیر GAAP EPS $0.86
—EPS بیش از حد بالا پایان از راهنمایی های محدوده—
—حل و فصل اختلاف با Huawei و امضا توافقنامه مجوز—

کوالکام گنجانیده شده (NASDAQ: QCOM) امروز اعلام کرد نتایج مالی خود را برای سه ماهه سوم منتهی به 28 ژوئن سال 2020 است.

"به عنوان 5G همچنان به رول از ما متوجه مزایای سرمایه گذاری ما در ایجاد گسترده ترین برنامه مجوز در تلفن همراه و در حال تبدیل چالش های فنی از 5G به رهبری فرصت های تجاری و برنده" گفت: Steve Mollenkopf مدیر عامل شرکت کوالکام گنجانیده شده است. "ما تحویل داده و درآمد بالا پایان بالا از محدوده ما همچنان به اجرا در محصول ما و صدور مجوز کسب و کار و وارد یک جدید در دراز مدت توافقنامه مجوز ثبت اختراع با Huawei که همه موقعیت ما به خوبی برای تعادل 2020 و فراتر از آن."

آزادی مطبوعات کامل

در مورد کوالکام
کوالکام است پیشرو در جهان از فن آوری بی سیم مبتکر و نیروی محرکه توسعه و راه اندازی و گسترش 5G. زمانی که ما با متصل کردن گوشی به اینترنت موبایل از انقلاب متولد شد. امروز ما بنیادی فن آوری های فعال تلفن همراه در اکوسیستم و در هر 3G, 4G و 5G گوشی های هوشمند. ما را از مزایای تلفن همراه به صنایع جدید از جمله خودرو, اینترنت, از همه چیز و محاسبات و پیشرو راه به یک جهان که در آن همه چیز و همه کس می تواند به برقراری ارتباط و تعامل یکپارچه.

کوالکام گنجانیده شده شامل ما صدور مجوز کسب و کار آنها و اکثریت قریب به اتفاق ما ثبت اختراع نمونه کارها. کوالکام Technologies, Inc. یک شرکت تابعه از کوالکام گنجانیده شده, عمل, همراه با شرکتهای تابعه آن قابل ملاحظه همه ما مهندسی و تحقیق و توسعه توابع و قابل ملاحظه ای از محصولات و خدمات کسب و کار از جمله ما QCT نیمه هادی کسب و کار.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن