Seth Meyers وزد 'کاخ سفید دروغگو" Kayleigh McEnany

به عنوان Seth Meyers قرار داده و آن را در روز دوشنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "خود را صرف یکشنب

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

به عنوان Seth Meyers قرار داده و آن را در روز دوشنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "خود را صرف یکشنبه شب شرم آور یادبود لینکلن در فاکس نیوز که حس می کند چرا که او به طور مداوم در یک حالت یا تماشای فاکس و یا ظاهر شدن در فاکس و یا به تماشای خود را ظاهر می شود،"

"تهمت نیز در اطراف خود با افرادی که او را می بیند در فاکس رسمی از مشاوران کاخ سفید و مشاوران" در اواخر شب میزبان خود ادامه داد.

آخرین نام در آن لیست است که سابق فاکس دانشمند Kayleigh McEnany که فارغ التحصیل به کاخ سفید وزیر مطبوعات در ماه گذشته داد و او اولین جلسه این جمعه گذشته.

"McEnany را در استخدام بسیار, نشان می دهد حلقه بازخورد از دروغ و تبلیغات وجود دارد که بین تهمت و فاکس نیوز" مایرز گفت. در نقش خود به عنوان سخنگوی تهمت مبارزات انتخاباتی او توضیح داد McEnany صرف مقدار از فوریه گفتن "عجیب و غریب نهفته است" در مورد رئیس جمهور پاسخ.

"مغلوب ساختن پیشی جستن ظاهرا تصمیم به پاداش McEnany برای او کور وفاداری با ساخت مطبوعاتی کاخ سفید, وزیر" میزبان گفت بعد. "و در روز جمعه او یکپارچه انتقال از فاکس نیوز دروغگو به کاخ سفید دروغگو."

McEnany گفت: مطبوعات از تریبون "من هرگز به شما دروغ شما باید کلمه من است."

"وای او موفق به شکستن او وعده قبل از او به پایان رسید او وعده" Meyers شوخی. "که قابل توجه است. منt را مانند یک نوار موبیوس از مزخرف."

پس از نمایش کلیپ از McEnany ترویج مغلوب ساختن پیشی جستن فاکس نیوز تاون هال رویداد در طول جلسه Meyers نسبت او به "جلال راهنمای تلویزیون کانال."

"به دنبال عمدی جهل از یک بی روح مخالف ؟" میزبان intoned. "اتمام فاکس نیوز تاون هال 7."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب