Rayshard بروکس' مراسم تشییع جنازه برگزار شد در کلیسا که در آن مارتین لوتر کینگ جونیور موعظه

صدها نفر از عزاداران و اعضای خانواده و چهره های سیاسی flocked به کلیسا که در آن مارتین لوتر کینگ جونیور پس از

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

صدها نفر از عزاداران و اعضای خانواده و چهره های سیاسی flocked به کلیسا که در آن مارتین لوتر کینگ جونیور پس از موعظه این هفته به احترام زندگی Rayshard بروکس بود که به ضرب گلوله توسط یک آتلانتا افسر پلیس پس از او به خواب رفت در ماشین خود را در یک وندی درایو از طریق خط.

دو روز یادبود برای 27 ساله—که در ژوئن 12, مرگ, موجب اعتراض گسترده به استعفای آتلانتا رئیس پلیس و اتهامات جنایی علیه دو افسر درگیر—شروع روز دوشنبه در Ebenezer کلیسای باپتیست که در آن صدها نفر از ساکنان ایستاده در باران برای ادای احترام خود را به بروکس.

در روز سه شنبه بروکس' خانواده برگزار می شود مراسم تشییع جنازه خصوصی خدمات در کلیسا تاسیس در سال 1886. دختر پادشاه Rev. برنیس A. پادشاه شور و حرارت صحبت می کرد در مراسم تشییع جنازه برگزار شد که در آن پدر به عنوان co-پاستور برای هشت سال قبل از او در سال 1968 ترور—هشدار پلیس آمریکا در شهر او گفت: "سیاه مکه."

"این نیست که اتفاق می افتد به Rayshard" شاه گفت. "بنابراین بسیاری از راه های جمعه, ژوئن 12, می توانست به پایان رسید و یک پلیس به قتل نمی شود یکی از آنها است."

تماس با نژاد پرستی یک ویروس به نام "COVID-1619" شاه اظهار داشت که بروکس' مرگ غم انگیز دیگری است یادآوری است که "اکنون زمان آن است برای زندگی مهم است." او سپس تکرار پدرش "من یک رویا دارم" سخنرانی اعلام "Rayshard بروکس' مرگ را نمی خواهد بیهوده چرا که عدالت را رول کردن مثل آب و عدالت مانند یک جریان نیرومند."

"ما اینجا هستیم زیرا افراد همچنان به پنهان شدن در پشت مدالها و آموزش و سیاست ها و روش به جای توجه به انسانیت دیگران به طور کلی و سیاه و سفید زندگی می کند به طور خاص" پادشاه اضافه شده است.

قبل از روز شنبه مشاهده شد که پخش زنده بازنشسته مامور اجرای قانون Bruce W. Griggs نشسته در سراسر خیابان را از کلیسا و برگزار شد تا 8 پا کارت برای مردم به نشانه همدردی برای بروکس ، داخل کارت, Griggs نوشت: "به فکر خود و خانواده و برای تو تمام آرامش و صلح است."

"من در مورد مراقبت از خانواده Rayshard بروکس" Griggs گفت: Atlanta Journal-Constitution. "من در مورد مراقبت از خانواده در آینده Rayshard Brookses از اینجا."

بروکس' بیوه Tomika میلر بود که در میان تعدادی از اعضای خانواده که نشسته در pews در مقابل کلیسا به عنوان عزاداران ظ در دوشنبه ، در روز سه شنبه میلر عینک یک لباس سفید با ماسک پوشیدن یک عکس از بروکس ،

میلر نشسته در میان چهار بسته بندی شده pews از اعضای خانواده همه با پوشیدن لباس سفید و برخی سیاه پوشیدن ماسک در اشاره به سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است. آتلانتا شهردار Keisha لنس کف و استیسی آبرامز سابق بالا دموکرات در مجلس گرجستان نیز حضور داشتند ،

"من اینجا هستم تا به ایستاده با شما در آنچه احساس می کند مانند یک همه بیش از حد آشنا لحظه داشتن یک پدر کشته شدند در زمانی که من فقط 5 سال سن" پادشاه گفت: "اشاره به ترور پدرش. "قلب من عمیقا ناراحت برای خواب و حافظه و برکت و Mekai. من می دانم که این درد رو به رشد بدون پدر و توجه مداوم در اطراف خود را در غم از دست دادن. من ادامه خواهد داد و به دعا برای هر یک از شما."

بروکس خانواده اظهار داشت: دوشنبه, آنها نمی خواهند هیچ فعلی یا سابق—آتلانتا اداره پلیس ماموران در عمومی و خصوصی یادبود خدمات با توجه به CBS46. بروکس' وکیل خانواده کریس استوارت در هفته گذشته اعلام کرد که بازیگر/تهیه کننده Tyler Perry خواهد پرداخت برای هزینه های مراسم تشییع جنازه.

"من فکر می کنم شما باید اطاعت از قانون و احترام به اقتدار است. اما اگر پوست شما سلاح و رنگ خود را دارد, جرم, چه چیزی شما را برای زنده ماندن ؟ مطابق مانند جورج فلوید? و یا اجرا مانند Rayshard بروکس؟" کشیش رافائل وارناک ارشد پاستور در Ebenezer کلیسای باپتیست گفت: در مداحی خود را در روز سه شنبه.

سابق پلیس آتلانتا Garett Rolfe, 27, شده متهم به 11 فقره از جمله جنایت, قتل برای ضرب تیراندازی بروکس او به عنوان فرار از طریق پارکینگ شلوغ. دیگر افسر در صحنه Devin برازنان همچنین چهره سه اتهام از جمله تشدید حمله و نقض سوگند خود را.

"آقای بروکس در شب حادثه آرام و صمیمی و نمایش داده می شود تعاونی طبیعت است. ثانیا حتی اگر آقای بروکس بود و کمی تحت تاثیر رفتار خود در این حادثه نیز jovial" Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت: چهارشنبه گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام اتهامات عنوان شده علیه. "آقای بروکس هرگز ارائه شده خود را به عنوان یک تهدید."

مقامات می گویند که درگیری شروع شد و در حدود 10:30 p. m. در آن شب جمعه که افسران برازنان و Rolfe وارد وندی در جنوب آتلانتا به پیدا کردن یک پدر چهار—خواب در یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط.

منتشر بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم نشان داد که افسران صحبت با بروکس برای 27 دقیقه. در طول مکالمه جفت پرسید: اگر بروکس شده بود آشامیدنی که او پاسخ داد او مصرف کرده بود شاید یک و نیم کوکتل. ماموران سپس با انجام یک تست breathalyzer در او پیدا کردن بروکس بود .108 سطح الکل خون—که در بالا گرجستان حقوقی محدود می کند.

زمانی که دو افسر سعی دستبند بروکس مبارزه در گرفت حدود 41 ثانیه قبل از 27 سال به نظر می رسد به گرفتن برازنان را بی حس کردن تفنگ. بروکس بلند شد و فرار کرد. به عنوان او در حال اجرا بود او تبدیل شده و از کار اخراج تیزر نسبت به Rolfe که در حال حاضر خود را برداشت سرویس سلاح از آن جلد چرمی قرار دادن.

هوارد ادعا که Rolfe می دانستند که این تیزر که بروکس برگزاری بود زمانی که او تا به حال دو بار اخراج شده است—ارائه آن را غیر قابل استفاده و نه خطر به افسران. هنگامی که بروکس تبدیل شده و سعی در به آتش تیزر در این دو مرد به عنوان او در حال اجرا بود Rolfe شات بروکس ،

"آقای بروکس شد در حال اجرا در زمان شات از کار اخراج شد," هوارد گفت بیان کرد که او حدود 18 فوت و سه اینچ به دور از Rolfe زمانی که او از کار اخراج شد بر نقض پلیس کد و استفاده از نیروی بیش از حد. او افزود که پس از Rolfe شات بروکس دو بار در پشت او فریاد زد: "من او را!" قبل از لگد زدن 27-year-old "در حالی که او دروغ گفتن بر روی زمین."

بروکس نمی دریافت کمک های اولیه به مدت دو دقیقه و برازنان ایستاده بود بر روی شانه های او "را به عنوان او مبارزه برای زندگی" هوارد گفت.

شش دقیقه پس از تیراندازی یک آمبولانس وارد به بروکس به Grady بیمارستان یادبود. بروکس بود مرده در مدت کوتاهی پس از عمل جراحی در بیمارستان. این Fulton County دفتر معاینات پزشکی کالبد شکافی نشان داد بروکس دچار دو زخم گلوله به پشت او و درگذشت از دست دادن خون و آسیب به چند اندام.

پس از این حادثه تلفن همراه تصویری از تیراندازی و انفجار در رسانه های اجتماعی باعث معترضان به بلافاصله همگرا در صحنه جرم و جنایت در میان جریان درگیری با پلیس به قتل جورج فلوید. ساعت بعد آتلانتا شهردار Keisha لنس کف اعلام کرد که رئیس پلیس اریکا سپر شد پله پایین پس از تعیین تیراندازی شد قابل توجیه نیست. برازنان شده و در مرخصی اداری و Rolfe اخراج شد روز بعد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن