Chex Mix پرده Chex تلاش HD: بسیار پیش بینی ارتقا به فرقه کلاسیک '90s تصویری بازی

آماده هدف ZORCH! بازگشت تقاضای محبوب, Chex Mix راه اندازی Chex تلاش HD, جدید, با کیفیت بالا نسخه از فن های مور

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

آماده هدف ZORCH! بازگشت تقاضای محبوب, Chex Mix راه اندازی Chex تلاش HD, جدید, با کیفیت بالا نسخه از فن های مورد علاقه, بازی, Chex تلاشهای موجود برای بازی بر روی پلت فرم بازی آنلاین بخار به صورت رایگان.

به طور کامل remastered در همه اصلی آن 1996 شکوه, Chex تلاش در حال حاضر ویژگی های مدرن اضافات از جمله محلی تقسیم صفحه نمایش چند نفره حالت پنج جدید قابل پخش از اعضای توانا Chex Mix اسکادران و گرافیک با کیفیت بالا. باز کردن حالت چند نفره و قابل پخش Chex Mix شخصیت از طریق کدهای منحصر به فرد موجود در خصوص مشخص کیسه های Chex Mix, Chex Mix Instagram و یا در ChexQuest.com.

"Chex تلاش سرچشمه به عنوان یک CD-ROM بازی یافت می شود در انتخاب Chex جعبه غلات پشت در '90s و پس از آن طرفداران بی شماری رسیده التماس برای بازگشت آن می گوید:" Kaylee Pohlmeyer, بازاریابی, مدیر ارتباطات در General Mills. "این Chex cereal قطعه بود که قهرمان اصلی Chex تلاش. تمام تکه های مختلف را تشکیل می دهند که Chex Mix, ساخته شده آن را کامل جنرال میلز با نام تجاری به گام و راه اندازی این کلاسیک بازی های ویدئویی به عنوان یک رایگان, دانلود نسخه جدید چند نفره قابلیت ها و شخصیت های جدید برای پیوستن به Chex جنگجو."

طراحی و توسعه به عنوان اولین غیر خشونت آمیز بازی تیرانداز اول شخص ساخته شده است در عذاب Chex تلاش نگهداری یک فرقه زیر و پایه فن اختصاص داده شده از زمان آغاز آن. برای دیدار با تقاضا برای این بازی در این فاصله از یک مقام رسمی راهاندازی یک جامعه از داوطلبان با هم کار می کرد برای بیش از 20 سال به روز رسانی به اصل و توسعه یک نسخه جدید و معاصر در موتور بازی.

شور و شوق و تعهد Chex تلاش طرفداران الهام Chex Mix به ارتباط مجدد با یکی از اصلی سازندگان به پایان زمان تکرار در غیرواقعی و اضافه کردن چهار بازیکن "Chexmatch" حالت یا محلی و یا از طریق بخار را از راه دور با هم بازی از ویژگی های در حالی که اطمینان از آن نگهداری می شود همان معشوق ویژگی های است که ساخته شده آن را بسیار محبوب در اصل. آهنگ جدید بازیکن Chex تلاش بازی ساخته شده توسط چاک ژاکوبی و توسعه دهندگان داوطلب. اندرو بنسون نوشت که موسیقی اصلی بازی نیز موسیقی است. این cinematics می و چند نفره قابلیت های Chex تلاش ساخته شده توسط تیم با استعداد در بازی indie در استودیو مدرسه پرواز.

"کار بر روی Chex تلاش همواره یک سرگرمی سرگرم کننده برای من گفت:" چاک ژاکوبی سرب طراح اصلی Chex تلاش. "من سپاسگزار به تمام داوطلبان که کار کرده اند به remaster این بازی برای برخی از زمان. این شگفت انگیز است برای دیدن همه از این به زندگی می آیند با چند نفره و شخصیت های جدید. جدید Chex تلاش قطعا بیش از انتظارات من و من نمی توانم صبر کنید برای شنیدن آنچه که بازیکنان فکر می کنم یک بار آنها را تجربه نسخه جدید دست اول."

در نسخه جدید از Chex تلاشهای بین کهکشانی فدراسیون تنقلات' پاسگاه از راه دور سیاره Bazoik تاخت و تاز شده است توسط شر لزج "Flemoid" تهدید تلاش به نوبه خود این سیاره را snacktacular راه زندگی را به هرج و مرج کل. آن است تا به یکی از اعضای Chex Mix اسکادران برای نجات سیاره از Bazoik و دیگر از دست رفته Chex اسکادران شخصیت توسط zorching این Flemoids بازگشت خود را به بعد.

این گروه بسیار آموزش دیده شامل شخصیت های قابل پخش اصلی فرد Chexter و شخصیت های جدید قابل پخش: Wheatney Chexworth (گندم Chex), Shane "ترس" McBread (Breadstick), NaCI-96 (دور شور), Dr. O Ryen (چاودار تراشه) و P. R. E. Z. T. L. (مربع شور) هر کدام با منحصر به فرد و پایان دادن به بازی در گفت و گو. عضویت در حال حاضر و یادگیری به zorch و bootspork پیدا کردن کلید و باز کردن درب و فراموش نکنید که در مورد اتاق های مخفی را در هر سطح برای کمک به ماموریت نجات.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Chex تلاشبازدید ChexQuest.com و اتمام تریلر رسمی. برای پشت صحنه نگاه بازدید طعم General Mills وبلاگ.

دانلود و بازی چند نفره جدید Chex تلاش و تحقیق به صورت رایگان در STEAM.

در مورد General Mills
General Mills پیشرو جهانی در شرکت مواد غذایی است که هدف آن به مواد غذایی جهان را دوست دارد. مارک های خود شامل Cheerios آنی را Yoplait, طبیعت, دره, Häagen-Dazs, Betty Crocker, Pillsbury, پیر, El Paso, Wanchai کشتی Yoki آبی و بیشتر. مستقر در مینیاپولیس, مینه سوتا, ایالات متحده, General Mills تولید شده سال مالی 2019 خالص خرید و فروش دلار آمریکا 16.9 میلیارد دلار است. علاوه بر این, General Mills,' به اشتراک گذاری از عدم تثبیت سرمایه گذاری مشترک خالص فروش بالغ بر ایالات متحده $1.0 میلیارد دلار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن