از بین بردن جان Calhoun نام ساده تر از پاک کردن خود نژادپرستانه میراث

توسط Christian K. Anderson, گفتگوزمانی که من سفر کارولینای جنوبی, فرماندار عمارت در سال 2019 متوجه شدم چند جلد

توسط NEWSCENTERALS در 8 تیر 1399

توسط Christian K. Anderson, گفتگو

زمانی که من سفر کارولینای جنوبی, فرماندار عمارت در سال 2019 متوجه شدم چند جلد مقالات John C. Calhoun بر روی صفحه نمایش. آن را به من زده به عنوان قابل توجه است که Calhoun ایده خواهد بود برجسته به طوری برجسته داده شده خود دفاع شدید از برده داری و نقش او در تخمگذار زمینه را برای جنگ داخلی.

اما واقعیت این است Calhoun میراث تا به حال شده است کاملا برجسته در جامعه آمریکا—و نه فقط در جنوب.

مجسمه خود را می ایستد بین دو اتاق از مجلس نمایندگان و سنا در کارولینای جنوبی خانه ملت. اما جداگانه مجسمه در چارلستون حذف شده از میدان شهر زیر در سراسر کشور تظاهرات برانگیخته با کشتن جورج فلوید در برخورد با پلیس است. مجسمه ایستاده بود برای 124 سال فقط یک بلوک از امانوئل کلیسا سایت وحشتناک تیراندازی و کشتار در سال 2015 نه سیاه نمازگزاران با اعتراف سفید supremacist. کلیسا نیز واقع در خیابان Calhoun.

با وجود تاریخی خود را برجسته, Calhoun, این روز به عنوان یک احترام آیکون در حوزه عمومی به تدریج رو به پایان است.

CALHOUN است که همه در اطراف ما

متعدد در شهرستانها و استان ها در خیابان ها و جاده ها و مدارس و دیگر اماکن عمومی به نام برای Calhoun یک slaveholder که در خدمت به عنوان وزیر امور خارجه, وزیر جنگ, یک سناتور ایالات متحده و دو دوره به عنوان معاون رئیس جمهور.

مثلا Calhoun دولت ساختمان اداری نشسته در کنگره پیچیده در کلمبیا, کارولینای جنوبی پایتخت دولت شهرستان.

وجود دارد, استان ها نام او را در خانه اش دولت و همچنین آلاباما, آرکانزاس, گرجستان و جاهای دیگر در جنوب. حتی وجود دارد یک Calhoun County در میشیگان به نام او.

عمده خیابان های کلمبیا و چارلستون هنوز هم نام خود را به خرس.

با وجود برجستگی در جای دیگر Calhoun است برای تبدیل شدن به کمتر برجسته در چشم انداز آموزش عالی آمریکا.

هیئت امنا در دانشگاه کلمسون عمومی دانشگاه اعلام کرد در ژوئن 12 که آن افتخارات کالج دیگر نمی خواهد به نام بعد از Calhoun.

کارولینای جنوبی "میراث قانون" مانع از تغییر نام ساختمان بدون تصویب قانونی اما افتخارات است یک واحد سازمانی نه یک ساختمان است.

این است به خصوص قابل توجهی توسعه داده شده است که دانشگاه کلمسون نشسته در چه زمانی Calhoun را کشت و زرع که دختر و شوهرش توماس کلمسون به ارث برده.

در حالی که در مکان یادبود از Calhoun به نظر می رسد در کاهش این چیزی که من مهم تر و بیشتر مزاحم—در راه است که Calhoun ایدئولوژی شده است و ریشه دوانده در فرهنگ آمریکایی و روان با تشکر در بخش های بزرگ به راه ایده های او بودند در آغوش آمریکا و موسسات آموزش عالی پس از مرگ او.

من این مشاهده به عنوان یک مورخ و نویسنده یک فصل برای کتاب آینده تداوم طریق خطر: قسمت از زندگی دانشگاهی و علمی استقامت در جنگ داخلی جنوب.

Calhounکه متولد سال 1782 و درگذشت یک دهه قبل از شروع جنگ داخلی در سال 1850 بود نه تنها یک slaveholder و سرسخت مدافع برده داری اما یک معمار ارشد از نظام سیاسی است که اجازه برده داری باقی بماند.

ماندگار تر اثرات فعالیت سیاسی خود را—که شامل الحاق تگزاس به گسترش تعداد slaveholding متحده هستند و پیامدهای سیاسی و ایدئولوژی.

به عنوان یک نظریه پرداز سیاسی, Calhoun, بهترین و شناخته شده برای دو ایده: "همزمان اکثریت" و "ابطال." یک همزمان اکثریت به این مفهوم است که یک اقلیت از رای دهندگان—یعنی یکی با پول و اموال می تواند وتو سیاسی اکثریت.

این ایده مربوط به اعتقاد خود را در ابطال نظریه است که این ایده است که یک دولت می تواند از درجه اعتبار ساقط قوانین فدرال است. ابطال ایده از ایالت کارولینای جنوبی پرنس از ملت و ایجاد کنفدراسیون—سیاسی امکان و پس از آن یک واقعیت است.

Calhoun گذاشته استدلال خود را برای این ایده خود را در رساله "یک Disquisition در دولت است."

در حالی که برخی از آمریکایی ها در دفاع از برده داری به عنوان یک "شر لازم" Calhoun بازدید برده داری به عنوان "مثبت و خوب است."

او برگزار شد پدرسالارانه نمایش سیاه و سفید از مردم به عنوان به خوبی به عنوان دیگر غیر سفید پوستان اعلام کرد: "ما را یک اشتباه بزرگ است که ما گمان می کنیم که همه مردم قادر به خود دولت است."

این CALHOUN درسی

Calhoun سیاسی آموزه آموخته بودند به صراحت در کلاس های درس برای چندین دهه پس از مرگ او. وجود دارد هنوز هم باقی مانده در برنامه درسی.

مشاهدات خود را در ابطال نظریه متحده حقوق و تجزیه طلبی تشکیل شد زمانی که او مورد مطالعه در دانشگاه ییل که در آن کالج, رئیس جمهور, تیموتی دوایت معرفی به او این ایده که انگلستان می تواند ترک های جوان کشور و تبدیل شدن به یک کشور جداگانه. دانشگاه ییل به نام های مسکونی کالج به افتخار او در سال 1931. آن را تغییر نام داد و آن را در سال 2017 پس از فشار شدید از فارغ التحصیلان و دانشجویان که به دنبال چارلستون کشتار مادر Emanuel کلیسا.

در این فصل که من نوشتن برای تداوم طریق خطرمن توضیح داد که چگونه Calhoun را ایدئولوژی آمیخته جنوب موسسات آموزش عالی است. مشاهدات خود را به تدریس در آکادمی نظامی کارولینای جنوبی قبل در طول و بعد از جنگ داخلی. زمانی که دانشجویان مورد مطالعه قانون اساسی ایالات متحده را اساتید و متون تاکید کرد Calhoun تفسیر آن است.

جان Peyre توماس ارگ فارغ التحصیل و مؤتلفه سرهنگ ارتش که در خدمت به عنوان استاد سرپرست و بعد از آن متولی در ارگ را نشانه رفته است ستایش بر Calhoun داشتن به عنوان سردبیر برای کارولینای ادای احترام به Calhoun در 1857.

در یک سخنرانی در دانشگاه کلمسون در 22 ژوئن 1897 توماس اعلام کرد "این است که اذعان کرد که Calhoun استاندارد در علم دولت بسیار رفیع که در برخی موارد به دست نیافتنی در روز ما و نسل است."

راه پیش رو

دهه آموزش خاص دکترین محو به راحتی و به سرعت. ایالات متحده در حال حاضر شاهد یکی دیگر از نژادی بیداری با تظاهرات برای عدالت اجتماعی است. نمادهای نژادپرستی و سفید برتری در حال حذف شدن از آموزش عالی است.

در ژوئن 17, دانشگاه کارولینای شمالی-چپل هیل هیئت امنا معکوس آن از 16 سال توقف در تغییر نام ساختمان را در محل پس از مجسمه شناخته شده به عنوان "سکوت سام" تخریب شد و در سال 2018 است.

سیستم دانشگاه گرجستان که شامل دانشگاه گرجستان نیز نقل مکان کرد و در ماه ژوئن سال 2020 به بررسی نام ساختمان آن. این امر شامل دانشگاه گرجستان Grady مدرسه روزنامه نگاری است که پس از نام هنری گریدی یک قسم خورده سفید supremacist.

پس از Calhoun مرگ در سال 1850 همکار او در سنا توماس هارت بنتون از میسوری اظهار داشت: در مورد او: "او مرده است. ممکن است هیچ نشاط در بدن او وجود دارد که در آموزه خود را." او نبوی در کلمات خود را.

Calhoun را ایدئولوژی سوخت جنگ داخلی به راحتی به کسانی که معتقد به "علت از دست رفته" (که شده است برای نشان دادن جنگ داخلی در بهترین نور ممکن است از مؤتلفه نقطه نظر) و تداوم آموزش نژادپرستانه و سفید supremacist نگرش است.

چرا که ایده های او حمایت رونق گرفت من بر این باورند که از بین بردن میراث او را خیلی بیشتر از فقط از بین بردن مجسمه ها از شباهت او و یا تغییر نام و ساختمان و خیابان ها و دیگر اماکن عمومی به نام به افتخار او.

مسیحی K. Anderson یک استادیار در دانشگاه کارولینای جنوبی



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب