زیمنس تحرک به ارائه CBTC سیگنالینگ برای بوئنوس آیرس 'D' خط مترو

زیمنس تحرک اعطا شده است یک قرارداد با Subterráneos ده بوئنوس آیرس جامعه del Estado (SBASE) به نصب ارتباطات مبت

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

زیمنس تحرک اعطا شده است یک قرارداد با Subterráneos ده بوئنوس آیرس جامعه del Estado (SBASE) به نصب ارتباطات مبتنی بر آموزش سیستم های کنترل (CBTC) در 'D' خط مترو در بوئنوس آیرس, آرژانتین. این CBTC سیگنالینگ سیستم خود را به طور کامل به اجرا در سراسر 11 کیلومتر خط که شامل 16 ایستگاه بین "Catedral" واقع در تاریخی پلازا د مایو و "Congreso د توکومن" واقع در قسمت شمالی نزدیک به مرزهای شهر بوئنوس آیرس. این سیستم شامل نصب و راه اندازی پردازنده واحد در 24 اتومبیل های موجود و همچنین به عنوان یک سیستم رادیویی الکترونیکی interlockings و فرعی تجهیزات. همه عناصر سیستم هماهنگ خواهد شد توسط یک تازه تاسیس و عملیات مرکز کنترل. به عنوان بخشی از برنامه کلی SBASE پروژه به نوسازی 'D' خط مترو زیمنس تحرک نیز ارائه یک مسافر اطلاعات سیستم.

"زیمنس تحرک خوشحال است انتخاب شده اند برای نصب ارتباطات مبتنی بر آموزش کنترل سیستم سیگنالینگ برای 'D' خط مترو در بوئنوس آیرس. این پروژه مهم بیشتر تأکید ما در موقعیت پیشرو در این زمینه برای ارائه خودکار سیستم های سیگنالینگ و گسترش رو به رشد ما رد پای خود را در آمریکای جنوبی" گفت: Michael Peter مدیر عامل شرکت زیمنس تحرک. "دولت از هنر سیگنالینگ تکنولوژی را تقویت عملیات در این خط و اجازه می دهد برای افزایش مسافر تجربه های برتر خدمات و قابلیت اطمینان و در دسترس بودن."

رادیو و تلویزیون بر اساس CBTC فن آوری فراهم می کند اطلاعات در زمان واقعی در موقعیت وسیله نقلیه و سرعت شرایط اجازه می دهد اپراتورهای سیستم با خیال راحت به افزایش تعداد وسایل نقلیه در یک خط راه آهن. این نتایج در فرکانس بیشتر از ورود قطار و اجازه خواهد داد که SBASE به جای مسافران در آن سیستم. علاوه بر این تکنولوژی دقیقا واقع هر قطار از روی آهنگ ها و کنترل سرعت بهبود ایمنی برای دوچرخه سواران و کارکنان در حالی که همچنین ارائه توانایی برای به روز رسانی مداوم بر وضعیت سیستم است که در نتیجه در کمتر تاخیر و تا به روز اطلاعات سفر.

زیمنس در تحرک یک رابطه بلند مدت با SBASE که بر می گردد به اوایل سال بوئنوس آیرس شبکه مترو. این سومین قرارداد اعطا شده به شرکت زیمنس تحرک به تجهیز بوئنوس آیرس خطوط مترو با CBTC زنگ فن آوری است.

زیمنس تحرک CBTC راه حل Trainguard MT ترین به طور گسترده مستقر اتوماتیک کنترل قطار سیستم در جهان است و همچنین مورد استفاده بسیاری از اپراتورها در آمریکای لاتین مانند سائو پائولو و سالوادور د باهیا و در سراسر جهان از جمله پاریس پکن و نیویورک.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیمنس تحرک مراجعه کنید: www.siemens.com/mobility

زیمنس تحرک یک به طور جداگانه موفق شرکت زیمنس AG. به عنوان یک رهبر در راه حل های حمل و نقل بیش از 160 سال زیمنس تحرک است که به طور مداوم نوآوری نمونه کارها خود را در آن زمینه هسته ای از سهام نورد, آهن, اتوماسیون و برق های کلید در دست, سیستم های هوشمند ترافیک سیستم و همچنین خدمات مرتبط. با دیجیتال زیمنس تحرک است که امکان تحرک اپراتور در سراسر جهان برای ایجاد زیرساخت های هوشمند, افزایش ارزش پایدار بر کل چرخه, افزایش مسافر تجربه و تضمین در دسترس بودن. در سال مالی 2019 که به پایان رسید در تاریخ 30 سپتامبر سال 2019 سابق زیمنس تحرک بخش ارسال شده درآمد حاصل از €8.9 میلیارد دلار بود و در اطراف 36,800 کارمند در سراسر جهان. اطلاعات بیشتر در دسترس است: www.siemens.com/mobility.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن