جمهوری خواه ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مبارز: مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری 'مطلق فاجعه'

تیم میلر است که یک جمهوری خواه کمپین عمل که کرده برای رهبری جمهوری خواه سیاستمداران است. در حال حاضر او شرکت-پ

توسط NEWSCENTERALS در 24 تیر 1399

تیم میلر است که یک جمهوری خواه کمپین عمل که کرده برای رهبری جمهوری خواه سیاستمداران است. در حال حاضر او شرکت-پیشرو در یک سازمان به اعضای حزب به رای در برابر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. DW او را در مورد انگیزه خود را.

دویچه وله: چه مدت شما شده است یک جمهوری خواه بود ؟

تیم میلر: پسر — از آنجایی که من بچه بودم. تمام زندگی من است. من شروع به دریافت به سیاست در مدرسه و شناسایی به عنوان یک جمهوری خواه پس از آن. من به یاد داشته باشید با توجه به سال 1996 [ریاست جمهوری] اولیه و پس از آن من در زمان کار به عنوان یک کارآموز در حالی که در دبیرستان در یک جمهوریخواه انتخابات فرمانداری در ایالت کلرادو در سال 1998 است.

در سال 2016 سال دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از انتخاب شما مشغول به کار در جب بوش جمهوری خواه ریاست جمهوری اصلی مبارزه است. آنچه که شما تصور اولیه از مغلوب ساختن پیشی جستن در حال اجرا برای رئيس جمهور ؟

من فکر نمی کنم او می تواند برنده. من فکر کردم این یک شوخی بود. معلوم است من اشتباه بود بدیهی است. خود سنجی اعداد انجام شد و او با داشتن یک تاثیر بزرگ در رانندگی روایت از نژاد بنابراین ما چرخد به گرفتن او را به طور جدی تر در اوایل تابستان.

چرا شما نمی خواهید او را به نفع خود ؟

همه چیز قابل تصور در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. اولیه خود را پلت فرم برای درگیر شدن در سیاست پیشبرد نژادپرستانه تئوری توطئه که باراک اوباما متولد شد و در آفریقا است. من فکر کردم که نفرت انگیز است. او اعلام گفتار شامل حملات نژادپرستانه در مکزیک که متجاوزان و جنایتکاران. او بدیهی است که در هر سطح بی حد و حصر برای این کار است. شخصی خود شخصیت است که در زیر به آنچه که من فکر می کردم ما باید انتظار برای یک رئیس جمهور.

Tim Miller speaks into a microphone (Politico)

تیم میلر است که مدیر سیاسی از رای دهندگان جمهوری خواه در برابر تهمت

که آیا شما برای رای دادن در مجمع عمومی انتخابات ریاست جمهوری در سال 2016 ؟

من تصمیم هفته گذشته به رای هیلاری [کلینتون نامزد حزب دموکرات]. من در ابتدا متقاعد با این استدلال که شاید باید وجود داشته باشد یک سوم نامزد حزب. اما من مصمم که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بود فقط بیش از حد بزرگ یک تهدید برای کشور به بازیگران یک اتفاقی برای رای دادن به کسی که بهترین شانس به ضرب و شتم او. بنابراین من رای دادند هیلاری.

چه چیزی شما فکر می کنم دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر و از ریاست جمهوری خود تا کنون ؟

از آن شده است مطلق فاجعه در هر تصور ، او تخریب دفتر ریاست جمهوری به یک مدرک غیر قابل تصور شده اند و پنج سال پیش. او خراب ما اتحاد با متحدان ما در خارج از کشور از جمله آلمان در حالی که cozying تا به عجیب و غریب ترین دیکتاتورها در جهان از کیم جونگ سازمان ملل متحد [کره شمالی] به اردوغان [در ترکیه] به Xi [در چین] به پوتین [در روسیه]. این متحدان خود را — به autocrats نه کشورهای دموکراتیک است که باید امریکا و متحدان در سراسر جهان است. او bungled و جناح به [coronavirus] همه گیر بدتر از هر رهبر در جهان به جز شاید mini-مغلوب ساختن پیشی جستن در برزیل [رئیس جمهور Jair Bolsonaro].

مغلوب ساختن پیشی جستن است نشان داده هر گونه علاقه در این کار جدی است. او را بیشتر تشدید تنش های نژادی در این کشور است. او اولین رئیس جمهور در طول عمر من است که حتی تلاش برای متحد کردن و یا درمان کشور در زمان نژادی را بدست آورد.

او شده است یک شکست مطلق و من خوشحال می شود بخشی از تلاش برای خلاص شدن از او. من مشتاقانه منتظر رای گیری برای جو بایدن.

Joe Biden pulls away his coronavirus face mask as he speaks at a rally in Delaware (Reuters/J. Bourg)

جو بایدن که نامزد حزب دموکرات برای ریاست جمهوری در ماه نوامبر سال 2020 انتخابات

در چه حد نظر شما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک جمهوری خواه بود ؟

او بسیار دور از کلاسیک لیبرال خواهان که من با شناسایی در حال رشد است. من فکر نمی کنم او بسیار شبیه به جورج دبلیو بوش و یا رونالد ریگان در همه. بدیهی است که او سهام برخی سیاست با مواضع جمهوریخواهان گذشته در مالیات و چیزهایی مانند آن. اما تا آنجا که به ارزش های اساسی حزب او را در تضاد با آنچه به اعتقاد من کسانی که ارزش ها می شود. هر چند در حال حاضر من فکر می کنم که حزب در حال تغییر است و احتمالا برای بدتر از او.

چه چیزی شما فکر می کنم کسانی که جمهوری خواه ارزش هستند ؟

فردی کرامت است. بازار آزاد و رایگان مردم است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است دشمن به تجارت آزاد. او نه یک متحد به رایگان مردم در سراسر جهان به عنوان خواهان در گذشته بوده است. من فکر می کنم او تنها مراقبت برای آزادی برای حامیان خود را برای مردم سفید.

ادامه مطلب: نظر: نژادپرستی نظاممند واقعی آمریکایی 'قتل عام'

چگونه می توانم به شما تهمت شانس برای انتخاب مجدد?

شما می دانید من یک کار بد را پیش بینی زمان گذشته است. من فکر می کنم ما یک راه طولانی به دور از انتخابات ما در زمان نامشخص بنابراین پیش بینی آنچه که اتفاق می افتد در ماه نوامبر در حال حاضر ماموریت یک احمق است.

چه تهمت را گشتند معنی حزب جمهوری خواه و برای کشور ؟

اگر تهمت بود به رای های حزب جمهوری خواه که در اصل یک nativist, Trumpian حزب برای آینده قابل پیش بینی.

من فکر می کنم که این کشور رنج می برند آسیب بزرگی بیش از چهار سال آینده. من فکر می کنم ما ایستاده به عنوان یک رهبر در جهان است که فرسوده تا حد زیادی بیش از چهار سال گذشته خواهد ناپدید می شوند اگر مغلوب ساختن پیشی جستن در اطراف بودند برای چهار سال دیگر. و من فکر می کنم آن را ایجاد یک دوره آشفتگی شدید در کشور است که افراط گرایی در سمت چپ و در سمت راست افزایش خواهد داد و در پاسخ به یک دوم مغلوب ساختن پیشی جستن مدت است.

تیم میلر است که مدیر سیاسی از رای دهندگان جمهوری خواه در برابر تهمت پروژه که با هدف جلوگیری از دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گشتند. او یک مشاور ارتباطات برای جب بوش برای انتخابات ریاست جمهوری در جمهوری 2016 اولیه مسابقه کار کرده است و برای تعدادی از مشخصات بالا و جمهوری خواهان و از جمله در سال 2008 نامزد انتخابات ریاست جمهوری, جان مک کین.

مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب