Comcast را WarnerMedia را HBO حداکثر به Xfinity مشتریان

 Comcast و WarnerMedia امروز اعلام کرد یک معامله را HBO حداکثر به Xfinity X1 و فلکس مشتریان. به عنوان بخشی از

توسط NEWSCENTERALS در 11 خرداد 1399

 Comcast و WarnerMedia امروز اعلام کرد یک معامله را HBO حداکثر به Xfinity X1 و فلکس مشتریان. به عنوان بخشی از این معامله موجود Xfinity HBO مشتریان خواهد شد که دسترسی به HBO حداکثر آغاز امروز بدون هیچ هزینه اضافی از طریق HBO Max نرم افزار و وب سایت در حالی که این شرکت ها کار را به سرعت HBO Max برنامه برنده جایزه Xfinity X1 پلت فرم همراه به تازگی راه اندازی Xfinity فلکس با کیفیت 4K پخش آنلاين دستگاه گنجانده شده است که با وای فای به اینترنت. علاوه بر این مشتریان جدید خواهد بود قادر به خرید HBO حداکثر به طور مستقیم از طریق وای فای در روزهای آینده.
 
"X1 و انعطاف پذیری را به مشتریان خود بی همتا عمق و وسعت زندگی بر روی تقاضا و جریان سرگرمی و ما مشتاقانه منتظر به همکاری با WarnerMedia به ادغام HBO Max نرم افزار بر روی سیستم عامل در کنار نزدیک به 200 دیگر جریان خدمات – همه جستجو با برنده جایزه Xfinity صدای از راه دور گفت:" ربکا پشته معاون ارشد رئیس جمهور, فیلم و سرگرمی, Comcast Cable.
 
"ما هیجان زده به کلاه کردن هیجان از امروز راه اندازی با اضافه کردن Comcast را Xfinity به ما فهرستی از توزیع کنندگان که در حال حاضر ارائه HBO حداکثر به مشتریان خود گفت:" غنی وارن رئيس جمهور از WarnerMedia توزیع. "این قرارداد نشانه یک گام مهم دیگر در توزیع HBO حداکثر فراهم می کند و میلیون ها نفر از Xfinity مشتریان با دسترسی به این محصول است."
 
موجود Xfinity TV مشتریان که اشتراک HBO یا جداجدا سفارش داده شده و یا به عنوان بخشی از یک بسته – همراه با Xfinity اینترنت به مشتریان که اشتراک HBO از طریق فلکس – می توانید دسترسی HBO حداکثر با ورود به HBO Max نرم افزار و یا وب سایت خود را با Xfinity اعتبار. زمانی که HBO حداکثر راه اندازی در Xfinity سیستم عامل آن را به پیوستن به طاووس, Hulu, Netflix و آمازون نخست تصویری, آمازون, آهنگ, HBO, YouTube, EPIX STARZ به پاندورا و بسیاری از خدمات جریان در X1 و انعطاف پذیری.
 
Xfinity X1 ارائه جامع ترین کتابخانه های سرگرمی بر روی یک پلت فرم – گرد زنده تلویزیون بر روی تقاضا و مردمی در جریان برنامه های از مجموعه رو به رشد از شبکه ها و خدمات جریان. Xfinity فلکس با کیفیت 4K پخش آنلاين دستگاه همراه با Xfinity اینترنت است که گسترش بهترین ویژگی های X1 به Xfinity اینترنت مشتریان یکی از آنها را یکپارچه راهنمای برای دسترسی به تمام از خود جریان ویدئو و موسیقی و همچنین به عنوان یک رابط به تلویزیون خود را مدیریت Xfinity WiFi, تلفن همراه, امنیت و اتوماسیون خدمات – همه از آن قابل کنترل با صدا.
 
HBO حداکثر WarnerMedia جدیدترین مستقیم به مصرف کننده جریان پلت فرم تحویل از طریق اینترنت با 10 ، 000 ساعت از سرپرستی محتوا و برنامه نویسی با تخته سنگ است که ارائه می دهد چیزی برای هر کس در خانه است. توسط لنگر کل HBO خدمات پلت فرم همچنین شامل یک بازی هیجان انگیز تخته سنگ جدید سری اصلی فن-سری های مورد علاقه و فیلم از سراسر WarnerMedia غنی کتابخانه و کلید شخص ثالث مجوز برنامه ها و فیلم.
 
در مورد شرکت Comcast
Comcast Corporation (Nasdaq: CMCSA) جهانی رسانه ها و فن آوری شرکت با سه اولیه کسب و کار: Comcast Cable NBCUniversal و آسمان است. Comcast Cable یکی از ایالات متحده آمریکا بزرگترین تصویری با سرعت بالا, اینترنت و تلفن, ارائه دهندگان خدمات به مشتریان مسکونی تحت Xfinity نام تجاری فراهم می کند و همچنین این خدمات برای کسب و کار. آن را نیز فراهم می کند بی سیم و امنیت و اتوماسیون خدمات به مشتریان مسکونی تحت Xfinity نام تجاری. NBCUniversal جهانی است و در عمل, اخبار, سرگرمی و ورزشی کابل در شبکه های NBC و Telemundo پخش شبکه های تلویزیون, تولید, عملیات ایستگاه تلویزیونی گروه های Universal Pictures و جهانی پارک ها و استراحتگاه. آسمان یکی از پیشرو در اروپا رسانه ها و شرکت های سرگرمی اتصال مشتریان به طیف گسترده ای از محتوای ویدیویی از طریق آن خدمات تلویزیونی پرداخت. آن را نیز فراهم می کند خدمات ارتباطات از جمله مسکونی با سرعت بالا, اینترنت, تلفن, بی سیم و خدمات است. آسمان به اجرا در آسمان پخش اخبار شبکه ورزش و سرگرمی شبکه تولید محتوای اصلی و محتوای منحصر به فرد حقوق. بازدید www.comcastcorporation.com برای اطلاعات بیشتر.
 
در مورد WarnerMedia
WarnerMedia پیشرو رسانه ها و سرگرمی های شرکت است که ایجاد و توزیع حق بیمه و محبوب ترین مطالب از یک آرایه متنوع از با استعداد سرایان و روزنامه نگاران به مخاطبان جهانی از طریق آن مارک های مصرف کننده از جمله: HBO HBO در حال حاضر HBO Max, برادران وارنر, مخفف کلمه تری نیتروتولوئن TBS truTV, CNN, DC Entertainment, جدید, خط, شبکه کارتون, شنا بزرگسالان ترنر کلاسیک و دیگران و همچنین به عنوان Xandr مجموعه از پیشرفته راه حل های تبلیغاتی طراحی شده برای کمک به بهبود تبلیغات برای برندهای ناشران و مصرف کنندگان است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن