اسپانیا برای بازگشایی به گردشگران خارجی از جولای

دولت اسپانیا اشاره کرده در امکان بازگشایی به گردشگران خارجی در تابستان امسال است. این می آید به عنوان یک قایق

توسط NEWSCENTERALS در 5 خرداد 1399

دولت اسپانیا اشاره کرده در امکان بازگشایی به گردشگران خارجی در تابستان امسال است. این می آید به عنوان یک قایق از مستند اقدامات کاسته شد در مادرید و بارسلونا در روز دوشنبه.

اسپانیا وزیر گردشگری ریس Maroto گفت: گردشگران خارجی می تواند مجاز به کتاب تعطیلات در اسپانیا شروع در ماه جولای. وزرای نظر می آید که اسپانیا رمپ تا آن مستند تسهیل در سراسر کشور است.

دولت انتظار دارد که تا دو هفته قرنطینه اعمال شده در خارج از کشور مسافران خواهد بود به حالت تعلیق در آن زمان Maroto گفت.

"این کاملا منسجم برای برنامه ریزی تعطیلات تابستان برای آمدن به اسپانیا در ماه جولای" Maroto گفت: در مصاحبه با ایستگاه رادیویی محلی Onda Cero.

Maroto نظرات افزایش سهام در اسپانیا گردشگری مربوط به سهام از جمله اپراتور هتل Melia هتل که افزایش 14 درصد در اوایل معاملات.

ادامه مطلب: که کشورهای اتحادیه اروپا در حال باز برای گردشگری تابستان?

اسپانیا یکی از بدترین آمار سازمان ملل در این بیماری همه گیر کوروناویروس با 235,772 عفونت. این ویروس به کشته شدن بیش از 28,700 مردم — یکی از بالاترین COVID-19 مرگ عوارض در جهان است.

به این ترتیب کشور قرار گرفتند دقیق مستندات برای دو ماه است که در آن شهروندان تنها مجاز برای کسب و کار ضروری. تنها در چند هفته گذشته را اسپانیایی ها قادر بوده تا فرزندان خود را برای یک ساعت از زمان بازی به عنوان کشور شروع به پهن کردن آن منحنی.

دولت اسپانیا گردد یک مستند-کاهش برنامه که شامل چندین مرحله است که اعمال متفاوت برای هر منطقه با توجه به وضعیت بیماری همه گیر.

گردشگری است که بخش مهمی از اقتصاد کشور. اسپانیا دوم در جهان قرار دارد-پر بازدید ترین ملت و به طور معمول به تساوی برخی از 80 میلیون بازدید کننده در هر سال است.

سواحل بازگشایی

جلوتر از امکان گردشگری بازگشایی این کشور شروع به باز کردن دسترسی به سواحل برای ساکنان شروع در روز دوشنبه.

سواحل و کرانه اقیانوس اطلس و در بسیاری از اندلس و همچنین در بالئارس و جزایر قناری شد باز برای شنا اما تحت سخت اقدامات ایمنی.

اگر چه هر منطقه خواهد خود را تنظیم قوانین وزارت بهداشت توصیه می شود محدود کردن تعداد بازدید کنندگان ایجاد مرزها و فاصله ساحل, چتر چهار متر از هم جدا.

در حال حاضر سواحل تنها در دسترس برای ساکنان محلی اما مرحله بعدی خواهد آنها را باز کنید تا به مسافران داخلی از مناطق مختلف.

مادرید و بارسلونا, بازگشت به زندگی

ساکنان سخت-آمار سرمایه مادرید اجازه داده شد به امضای آن رتیرو پارک شهر در روز دوشنبه ، چند کافه و رستوران تراس نیز مجاز به بازگشایی شده است.

مردم در هر دو بارسلونا و رئال مادرید هم اکنون می توانید دیدار در گروه های 10 نفر در خانه های خود و یا در تراس از بازگشایی کافه ها و رستوران ها. موزه ها خواهد بود قادر به دریافت تعداد محدودی از بازدید کنندگان از امروز شروع.

رئال مادرید و بارسلونا مناطق پرجمعیت ترین در کشور و قرار داده شده است در یک کندتر deconfinement آهنگ به عنوان آنها را با مته سوراخ ضربه گیر در اسپانیا.

jcg/rt (AFP ایسنا)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب