نشان داد: اعضای خانواده که روشن تهمت

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواهر زاده مرحوم خود را تنظیم برای انتشار ارسال به تمام کتاب در این تابستان خواهد

توسط NEWSCENTERALS در 26 خرداد 1399

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خواهر زاده مرحوم خود را تنظیم برای انتشار ارسال به تمام کتاب در این تابستان خواهد شد که جزئیات "دلخراش و شهوت پرست" داستان در مورد رئیس جمهور, با توجه به مردم با آگاهی از این پروژه است.

مریم تهمت, 55, دختر فرد تهمت جونیور و فرد تهمت Sr. را بزرگتر نوه برنامه ریزی شده است به انتشار بیش از حد و هرگز به اندازه کافی در اوت 11, تنها چند هفته قبل از کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه.

یکی از مهمترین مواد منفجره آیات مریم را با جزئیات در این کتاب با توجه به افراد آشنا با این موضوع است که چگونه او نقش مهمی در کمک به نیویورک تایمز چاپ شگفت انگیز آیات مورد تهمت مالیات از جمله چگونه او درگیر شد در "جعلی" طرح مالیات و دریافت کرده بود بیش از 400 میلیون دلار در امروز دلار از پدرش املاک و مستغلات امپراتوری.

او به عنوان مجموعه رئوس مطالب در کتاب خود مریم بود که یک منبع اولیه برای کاغذ برنده جایزه پولیتزر بررسی, تهیه فرد تهمت Sr. است اظهارنامه مالیاتی و دیگر بسیار محرمانه مالی خانواده مستندات به کاغذ.

جزئیات این کتاب در حال نگهبانی از نزدیک توسط آن ناشر, Simon & Schuster, اما هیولایی روزانه آموخته که مریم برنامه شامل گفتگو با مغلوب ساختن پیشی جستن, خواهر, بازنشسته قاضی فدرال Maryanne تهمت بری که شامل صمیمی و محکم افکار در مورد برادر خود را با توجه به مردم با آگاهی از این موضوع است.

مریم تهمت نگه داشته است از چشم های عمومی و علنا صحبت در دهه—اما در سال 2000 در میان یک خانواده تلخ جنگ در دادگاه بیش از فرد تهمت Sr. را, او گفت: , New York Daily News, "با توجه به این خانواده و این امر کاملا ساده و بی تکلف به آن می گویند هیچ ربطی به پول است. اما برای من و برادر من آن را خیلی بیشتر را با که پدر ما [فرد جونیور] به رسمیت شناخته شده," او گفت:.

فرد Trump Jr., نخستزاده پسر و یک بار وارث ظاهری به پدرش امپراتوری املاک و مستغلات مشغول به کار برای Trans World Airlines پس از تبدیل پشت خود را در کسب و کار خانوادگی.

درگذشت او در سال 1981 فقط در سن 42 از یک حمله قلبی به علت عوارض ناشی از اعتیاد به الکل, ترک پشت یک فرد 3rd و دختر مریم, که دارای یک دکترای روانشناسی بالینی.

شرایط فرد تهمت جونیور تبار به اعتیاد به الکل نیز پخش شده در این کتاب با اتهامات که دونالد و فرد تهمت Sr. منجر به مرگ او و غفلت او را در مراحل حساس از اعتیاد خود را.

در یک 2019 مصاحبه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بستری برای اعمال فشار و برادر خود را بر خود انتخاب حرفه ای اما گفت که او تا به حال به آن را پشیمانی. "من حسرت داشتن تحت فشار قرار دادن او را" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت واشنگتن پست. بحث در مورد برادر خود و خانواده کسب و کار مغلوب ساختن پیشی جستن در آن گفت: "تنها چیزی او هرگز رفتن به می خواهید به انجام.

"این فقط نه چیزی. . . من فکر می کنم این اشتباه است که ما ساخته شده بود و ما فرض شده است که همه آن را دوست دارم. خواهد بود که بزرگترین اشتباه است. . . .وجود دارد نوع دو فشار قرار داده و او را" مغلوب ساختن پیشی جستن اعتراف کرد.

پس از فرد جونیور کودکان آورده و کثیف خود را در دادگاه در برابر خانواده—رقابت پدربزرگ خود را خواهد شد و این ادعا آن بود "تهیه شده توسط تقلب و نفوذ ناروا" در بخشی از دونالد و خواهر و برادر خود را—آنها برجسته دونالد سنگدلانه درمان از اعضای خانواده به عنوان همراه با خواهر و برادر Maryanne و رابرت قطع مزایای پزشکی به برادرزاده اش را از کودک بیمار ویلیام به دنیا آمد مبتلا به فلج مغزی. حرکت خانواده گفت: در آن زمان بازپرداخت برای مریم و فرد 3 را به چالش خواهد شد.

که دادگاه در مورد تولید یک گنج محرمانه و بسیار حساس مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده اسناد مالی از جمله فرد تهمت Sr. مالیاتی برمی گردد که تقریبا دو دهه بعد را به دست نیویورک تایمز و شکل پایه ای برای یکی از خیره کننده ترین قطعه از روزنامه نگاری در سال های اخیر است.

در ماه ژوئن 2019, The Daily Beast چگونه گزارش نیویورک تایمز تهمت مالیاتی تیم درون منفجر زمانی که چهار بار برنده جایزه پولیتزر دیوید برستو رفت و سرکش و به شدت به دنبال یک منبع پیشگامانه خود را به بررسی بنام شخص دیگری نوشتن کتاب خود را امن و شش رقم payday—حرکت به صراحت ممنوع توسط بار' اخلاق قوانین.

که داستان مفصل چگونه برستو رفت پشت همکارانش' پشت و دنبال منبع—که منبع خود را برای شروع با—حتی پس از ویراستاران به او گفت نه به کتاب.

برستو حتی تا آنجا پیش رفت که به یک سفر به منبع و محل اقامت آنها پس از متوقف ارتباطات با او ماندن حداقل سه ساعت و زنگ جلو و عقب doorbells چندین بار به عنوان فرد مخفی در خانه خود را.

"منبع بود freaked. منبع احساس کرد. آنها به پایان رسید تا پنهان تا زمانی که او در سمت چپ محل اقامت" یک فرد با آگاهی از این وضعیت گفت: روزانه جانور در زمان اضافه کردن که منبع در نظر گرفته تماس با پلیس.

در حالی که بار اجرایی ویرایشگر دین Baquet حمایت برستو بیش از خود سوال برانگیز اخلاقی تصمیم گیری و برستو ادعا کرد او عمل مناسب او به زودی سمت چپ کاغذ را به یک موقعیت پیشرو در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی فارغ التحصیل دانشکده روزنامه نگاری تحقیقی گزارش برنامه.

در زمان انتشار روزانه وحش نیست نام منبع و زمان گسترده اقدامات برای حفاظت از هویت خود را. در کتاب آینده, اما, مریم تهمت را از خودش به عنوان یک منبع برای زمان و جزئیات دخالت او در کار با روزنامه نگاران اهل Buettner بین نژادهای مختلف کریگ و برستو برای کرک کردن داستان با توجه به مردم با آگاهی از این موضوع است.

این کتاب این است که مطمئن شوید که برای ارسال امواج شوک از طریق واشنگتن و مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده تنها چند ماه قبل از انتخابات و آن را در جان بولتون بسیار پیش بینی خاطرات. اما بر خلاف تمام کتاب های سابق مغلوب ساختن پیشی جستن کارکنان این اولین بار است که یک مغلوب ساختن پیشی جستن از اعضای خانواده نوشته است بگویم-که همه و همه بسیار مهم رئیس جمهور است.

بد خون بین رئیس جمهور تهمت و خواهر زاده خود را قدمت 20 سال به مبارزه با بیش از فرد تهمت Sr. خواهد شد و اقدامات او در زمان قطع پزشکی و مالی برای حمایت از برادرش بیمار کودک است. در حال حاضر که دشمنی در مورد نشت کردن به چشم های عمومی در طول یک انتقادی انتخابات سال با رئیس جمهور تلاش ها برای تقویت خود را کاهش محبوبیت است.

"عمه و عموهای باید شرمنده از خود" مری مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خواهر و برادر خود را در آن نادر 2000 مصاحبه که فراهم می کند یک پیش نمایش از تن او کتاب. "من مطمئن هستم که آنها نه."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب