Ahmaud Arbery را متهم قاتل محروم شد از ساخت دستگیری پس از پرش استفاده-از-نیروی آموزش

گرگوری McMichael سابق گرجستان کارآگاه پلیس متهم در تیراندازی مرگبار از 25 سال Ahmaud Arbery بود محروم از اجرای

توسط NEWSCENTERALS در 25 اردیبهشت 1399

گرگوری McMichael سابق گرجستان کارآگاه پلیس متهم در تیراندازی مرگبار از 25 سال Ahmaud Arbery بود محروم از اجرای قانون صدور گواهینامه در ماه فوریه گذشته پس از عدم تکمیل مورد نیاز استفاده-از-نیروی دروس سوابق دولت است.

پرونده اول به دست آمده توسط واشنگتن پست نشان می دهد که McMichael, 64 از دست رفته و قدرت خود را به بازداشت و پس از بارها و بارها عدم تکمیل مورد نیاز جلسات آموزشی—حتی پس از سال 2014 هشدار داد که او نمی رسید اجباری زور و سلاح گرم دوره.

در طول 37 سال فعالیت حرفه ای در اجرای قانون McMichael محروم شد از اجرای قانون قدرت دو بار: هنگامی که در ژانویه سال 2006 پس از نامعلومی تخلف و دوباره در ماه فوریه 2019 پس از گرجستان افسر صلح می ایستد و آموزش شورای (پست) به حالت تعلیق در او به صورت "عدم حفظ آموزشی برای سال."

در همه McMichael افتاده بود کوتاه در انواع مختلف ساعت آموزش در سال 2005, 2006, 2007, 2009 و 2010—و نه کامل استفاده اجباری از زور و سلاح گرم آموزش برای حداقل سه نفر از کسانی که سال اسناد و مدارک از Brunswick قضایی مدار دفتر دادستان منطقه دولت.

"این وضعیت شده است یک خجالت بزرگ برای من و برای محقق McMichael," نیوبرانزویک دادستان منطقه Jackie Johnson نوشت: در ماه ژوئن 2014 نامه ای به گرجستان پست مدیر. "آن منفی نهفته است دفتر من و من اقدامات انجام شده برای اطمینان حاصل شود که این اتفاق نمی افتد دوباره. لطفا من را قبول صمیمانه عذرخواهی."

McMichaels و پسر 34 ساله تراویس McMichael در حال حاضر رو به قتل و تشدید حمله به اتهامات وی از سوی مامورین تعقیب و تیراندازی Arbery در فوریه. 23 او در حالی که آهسته دویدن در خیابان های مسکونی در گرجستان است.

قتل—که بسیاری از آنها به عنوان "مجازات"— و پس از آن تحقیق و تفحص موجب یک اعتراض ملی و وزارت دادگستری تحقیقات روز پس از گرافیک فیلم های پدید آمده از تیراندازی در Satilla سواحل محله Brunswick.

"ما نمی توانیم به نوبه خود به دور یک ویدیو که نشان می دهد دو مرد سفید پوشش یک مرد سیاه و قتل او را" بکی مونرو مدیر در کنفرانس رهبری مدنی و حقوق بشر که قبلا به عنوان مدیر موقت از وزارت عدلیه در روابط اجتماعی و خدمات گفت: روزانه وحش. "ما نمی توانیم به نوبه خود به دور است که تصویری و ما نمی توانیم به نوبه خود به دور از حقایق در این مورد. ما نیاز به یک تحقیق کامل به این مورد است."

از اتهامات عنوان شده علیه McMichaels آمده بیش از دو ماه پس از Arbery بود که غیر مسلح درگذشت و پس از این مورد بود منعکس به سه محلی دادستان—دو نفر از آنها در حال حاضر تحت بررسی—قبل از آن در نهایت معوق به گرجستان دفتر تحقیقات.

گرجستان دفتر تحقیقات مدعی است که در فوریه. 23 پدر و پسر با یک تفنگ ساچمهای مسلح و .357 Magnum, مواجه Arbery بود که در حدود دو مایل از خانه خود را قبل از تراویس McMichael او را به گلوله بست. کل حادثه دستگیر شد در فیلم توسط برایان.

این دو باید گفت که آنها تعقیب Arbery همراه درخت به صف جاده زیرا آنها می خواستند به یک شهروند بازداشت مرد آنها مشکوک بودن سارق—هر چند مقامات گفته اند که وجود دارد نمیتوانیم در گزارش بیش از هفت هفته قبل از Arbery مرگ است.

با وجود این اعتراض ملی دو وکیل مدافع حفظ توسط گرگوری ادعا کرد در یک بیانیه به The Daily Beast در روز پنج شنبه است که "با عجله به قضاوت" باعث شده است که مردم برای بد نام کردن مشتری خود را.

"در حالی که مرگ Ahmaud Arbery یک تراژدی است که باعث اندوه عمیق خود را به خانواده—یک تراژدی است که در ابتدا به نظر می رسد به بسیاری از به جا به وحشتناک الگوی زندگی آمریکایی—این مورد مناسب نیست که الگوی. داستان کامل بود نشان داد در زمان خواهد شد بگویید حقیقت در مورد این مورد" فرانک Hogue یکی از وکلای گفت.

اسناد و مدارک از Brunswick قضایی مدار دفتر دادستان منطقه, اما, ارائه دقیق—هر چند ناقص—نگاهی به 64 سال سابقه با Glynn شهرستان است.

با توجه به پرسنل اسناد McMichael مبارزه برای حفظ دستگیری او قدرت چندین بار پس از پرش در آموزش—نوشتن در سال 2014 که از دست رفته ساعت شد و در نتیجه تعداد زیادی از مسائل مربوط به سلامت او رنج می برد و در سال 2006 دوباره در سال 2009.

"دوباره من نیست و ارائه این اطلاعات به عنوان بهانه من می دانستم که کامل هست که من مسئول حضور مقدار مناسب از آموزش اما موفق به انجام این کار" McMichael نوشت: در برنامه چشم پوشی به آموزش شورای. "از سال 2006 تا سال 2009 یک دوره بسیار دشوار است در زندگی من. من اجازه داد که مشکل از این وضعیت به ابر قضاوت من."

64 ساله چشم پوشی داده شد با توجه به سوابق و او ادامه داد: به عنوان یک محقق در جانسون را تا زمانی که مشکل به وجود آمد دوباره در ماه فوریه 2019. به جای مبارزه با تعلیق McMichael مورد توافق در تفاهم نامه را به او نشان و سلاح. او reassigned به Camden County دفتر دادستان منطقه به عنوان یک غیر سوگند کارمند قبل از او در نهایت بازنشسته در ماه ژوئن.

"به این منظور آقای McMichael نخواهد حمل اسلحه گرم و یا نشان و نه او عمل هر وسیله نقلیه موتور, استخر, مجهز به چراغ آژیر پلیس یا رادیو تجهیزات" 2019 یادداشت اظهار داشت: با توجه به واشنگتن پست.

McMichael و پسر خود را در حال حاضر برگزار شد و بدون پیوند در Glynn شهرستان بازداشتگاه. وکلای او گفت که آنها برنامه ریزی برای برنامه ریزی یک جلسه مقدماتی به زودی, که در آن نقطه "بیشتر از حقیقت خواهد آمد و آنها را به درخواست دادگاه برای تعیین وثیقه."

خواستار عدالت در Arbery مورد ادامه داد: در روز پنج شنبه. رهبری کنفرانس مدنی و حقوق بشر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا در این NAACP و 110 اضافی سازمان با صدور نامه ای به دادستان کل ایالات متحده ویلیام Barr خواستار یک "کامل و دقیق جنایات نفرت تحقیق" به صورت فدرال حقوق مدنی رسیدگی به محلی وکلای منطقه—و Glynn County Police Department—برای چه به آنها تماس بگیرید "سیستماتیک نقض قانون اساسی."

تقاضای خود را همراه یک روز پس از بیش از 80 قانونگذاران رهبری نیوجرسی بهداشت ، Cory Booker صادر شده و نامه ای به DOJ مشابه با درخواست.

"به DOJ علنا اذعان واقعی و رو به رشد تهدید سفید برتری و سفید ناسیونالیسم در ایالات متحده است. قتل Ahmaud Arbery و اقدامات محلی وکلای منطقه و اداره پلیس حکم DOJ است" این گروه نوشت: در این نامه است.

"این وحشتناک خشونت است و جدید نیست; آن است که بخشی از ادامه غیرانسانی از مردم در سراسر امریکا است. ما نمی توانیم مبارزه با نژاد پرستی و نفرت و مصونیت از مجازات که تهدیدی برای زندگی مردم سیاه و سفید و دیگر مردم رنگ مگر اینکه وزارت طول می کشد تا اقدامات لازم برای اطمینان از کامل و واقعی پاسخگویی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن