ریما Xiques ایجاد یک دنیای شگفت انگیز در مورد تئاتر برادوی به یک خلاق کودکان داستان

در "برادوی بانی و سگ او نشانه-Tip" کودکان شگفت زده خواهد شد شگفتی های تئاتر برادوی و الهام برای رسیدن به رویاه

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

در "برادوی بانی و سگ او نشانه-Tip" کودکان شگفت زده خواهد شد شگفتی های تئاتر برادوی و الهام برای رسیدن به رویاهای خود را درست مانند دختر جوان, بانی.

ریما Xiques تزئین شده خود موفق برادوی حرفه ای با نوشتن رنگارنگ داستان های کودکان با بازی یک دختر کوچک به نام بانی که الهام گرفته است برای تبدیل شدن به موفق برادوی ستاره با کمک سگ خود را, نشانه-نکته و خانواده اش. خوانندگان را به لذت بردن از یادگیری آنچه اتفاق می افتد در جهان از تئاتر و همچنین پیوستن بانی در سفر خود به برادوی است. ریما Xiques قطاری از خوانندگان تخیل با ارائه زنده از کمی بانی را تجربه او به عنوان بازديد تئاتر برای اولین بار می آموزد و از پیچش و چرخش از آنچه باعث می شود یک برادوی عملکرد. سگ نشانه-نکته شخصیت نیز خلاقانه به تصویر کشیده و باعث می شود که خوانندگان برای پاسخ دادن با لذت است.

"برادوی بانی و سگ او نشانه-نکته" نیز نمایش لحظات که در آن کودکان می توانند یاد بگیرند که درس در مورد زندگی, موفقیت, خانواده, دوستی, به خصوص با حیوانات خانگی. هر امیدوار کودک می تواند مربوط به و به اشتراک گذاری بانی شخصیت و آرمان و شور و شوق و پشتکار است. "برادوی بانی و سگ او نشانه-Tip" یک کتاب عالی برای کلاس های قصه گویی و داستان های قبل از خواب برای کودکان در سن پنج تا هشت سال است. آن را در میان بهترین انتخاب برای کودکان, هنرهای نمایشی, داستان است.

نسخه کتاب موجود در آمازون (https://www.amazon.com/Broadway-Bonnie-her-dog-Cue-Tip/dp/154394907X/) و بارنز و شریف و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان.

برادوی بانی و سگ او نشانه-نکته
نوشته شده توسط Rima Xiques
منتشر شده توسط BookBaby
تاریخ انتشار: نوامبر 5, 2018Paperback قیمت: $9.99

درباره نویسنده
ریما Xiques معرفی شد به برادوی در سن خیلی زود و پس از او بود که الهام بخش بود برای برادوی بانی. او یک تئاتر فارغ التحصیل از نیویورک دانشکده هنرهای نمایشی و سابق آواز دانش آموز از مدرسه موسیقی منهتن. او سنگ, طراحی و سفر در سراسر ایالات متحده و کانادا و آمریکای جنوبی با تور باند نیشکر. طعم خود را در موسیقی التقاطی است و از آنجا که عشق او را از تئاتر و نمایش آهنگ در یکی از ژانرهای مورد علاقه خود را. او گذشت در عشق او از تئاتر به دختر و پسر و نوه تشویق آنها را به لذت بردن از همه که اجرای زنده تئاتر را ارائه کرده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب