کانن به آغاز فروش FPA-8000iW نیمه هادی لیتوگرافی سیستم است که قادر است از 1 میکرون قطعنامه با پشتیبانی پانل

Canon U. S. A., Inc. امروز اعلام کرد که پدر و مادر خود شرکت Canon Inc., انتظار برای آغاز فروش در اوایل ماه جول

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

Canon U. S. A., Inc. امروز اعلام کرد که پدر و مادر خود شرکت Canon Inc., انتظار برای آغاز فروش در اوایل ماه جولای سال 2020 از FPA-8000iW من خط به پله1جدید هادی لیتوگرافی سیستم پیشرفته تراشه بسته بندی. این سیستم ترکیبی از خوب 1 ميکرومولار2 قطعنامه با پشتیبانی از مشتری بزرگ پنل لایه با اندازه تا 515 x 510 mm.

این محصول جدید علائم اولین کانن, نیمه هادی, لیتوگرافی سیستم برای حمایت از تولید با استفاده از پانل های بزرگ است که مشترک در back-end پردازش. یکپارچه سازی کانن اختصاصی طرح نوری سیستم FPA-8000iW گسترده ای ارائه می دهد قرار گرفتن در معرض درست و خوب 1 ميکرومولار الگوی قطعنامه. FPA-8000iW طراحی شده برای دیدار با نیازهای تولید کنندگان که با هدف بالا-بهره وری تولید با استفاده از 515 x 510 mm آلی (به عنوان مثال بر اساس کربن) پنل لایه پانل سطح بسته بندی (PLP) برنامه های کاربردی. PLP فرآیندهای به طور معمول شامل نصب و پردازش تعداد زیادی از تراشه های نیمه هادی در بزرگ نازک پانل به تولید بسته های که می تواند کمک به افزایش ارتباط پهنای باند و کاهش مصرف برق از محاسبات با کارایی بالا سیستم.

آینده نیاز مشتری برای PLP فرآیندهای شامل کاهش هزینه ها و بیشتر شدن از بسته بندی نیمه هادی است که می تواند کمک به محافظت از ظریف داخلی نیمه هادی circuity از خارج از محیط و الکتریکی متصل به اجزای خارجی. FPA-8000iW پشتیبانی از PLP کاهش هزینه ها و بسته های پوسته پوسته شدن توسط ارائه بالا-بهره وری پنل پردازش با قرار گرفتن در معرض میدان و وضوح بالا است.

در پاسخ به بسته بندی فرآیندهای است که با استفاده از پنل بسترهای Canon توسعه این FPA-8000 بدن پلت فرم قادر به دست زدن به بزرگ 515 x 510 mm پنل لایه است. شدید warpage نیز شایع در پانل لایه ها و پلتفرم جدید و پانل-سیستم تغذیه می تواند غلبه بر تا 10 میلی متر از پنل warpage. به عنوان یک نتیجه, FPA-8000iW می تواند کمک به مشتریان متوجه بالا-بهره وری و راندمان PLP تولید بسته های بزرگ.

FPA-8000iW استپر استخدام کانن اختصاصی طرح سیستم نوری است که پشتیبانی از طیف گسترده ای 52 x 68 mm قرار گرفتن در معرض میدان در حالی که دستیابی به 1.0 ميکرومولار قطعنامه که بهترین رزولوشن در میان لیتوگرافی سیستم های که پشتیبانی زیادی پانل بستر فرآیندهای3. به عنوان یک نتیجه, پیشرفته تکنولوژی بسته بندی مانند PLP می تواند کمک به مشتریان نوآوری به ارائه یکپارچگی بالا و انعطاف پذیری در سیستم های الکترونیکی طراحی شده است.

در مورد Canon U. S. A., Inc.
Canon U. S. A., Inc., پیشرو در ارائه دهنده به مصرف کننده و کسب و کار به کسب و کار و صنعتی تصویربرداری دیجیتال راه حل برای ایالات متحده و آمریکای لاتین و کارائیب بازار. با حدود 33 میلیارد دلار در جهان درآمد پدر و مادر خود شرکت Canon Inc. (NYSE:CAJ) رتبه سوم به طور کلی در ایالات متحده ثبت اختراع اعطا شده در سال 2019† شد و نام یکی از مجله فورچون جهانی را تحسین ترین شرکت ها در سال 2020 است. Canon U. S. A. اختصاص داده شده به آن Kyosei فلسفه اجتماعی و زیست محیطی است. به حفظ مطلع از آخرین اخبار از Canon U. S. A., ثبت نام برای شرکت آر اس اس خوراک خبری با مراجعه به www.usa.canon.com/rss و به دنبال ما در توییتر @CanonUSA.

# # #

† بر اساس بارگیری در این هفته ثبت اختراع فقره صادر شده توسط ایالات متحده ثبت اختراع و علائم تجاری دفتر.

1 من-خط پله: یک نیمه هادی لیتوگرافی سیستم است که با بهره گیری از 365 نانومتر طول موج لامپ جيوه به عنوان منبع نور. 1 نانومتر (1 نانومتر) = 1 میلیاردم یک متر

2 1µm (1 میکرومتر) = یک میلیونیوم یک متر = یک هزارم میلیمتر

3 با توجه به کانن تحقیقات و شخص ثالث داده و همچنین به عنوان صنعت اطلاعات از ژوئن 22nd, 2020

در دسترس بودن و مشخصات ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر.

همه اشاره شده محصول و نام و سایر علائم علائم تجاری صاحبان مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن