بازار مال فروشان دیگران مونتانا فورت پک قبایل—و ماسک

WOLF نقطه مونتانا—کابوی صف فلزی سینی که منتشر شد برخلاف اسب ها و سواران خود را به میدان جنگ دست کاری مونتانا ا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

WOLF نقطه مونتانا—کابوی صف فلزی سینی که منتشر شد برخلاف اسب ها و سواران خود را به میدان جنگ دست کاری مونتانا امضا امضا برای طرفداران و coronavirus علائم هشدار دهنده به پایان رسید با "ماسک صورت استفاده از انتخاب شخصی است."

بسیاری از بازار مال فروشان سواران و مخاطبان در Wolf Point, اسب وحشی رم به نظر می رسد به جست و خیز ماسک با وجود سلامت عمومی توصیه ها و افزایش فشار برای جلوگیری از گسترش COVID-19 موارد خونتان در سراسر مونتانا و خیلی ایالات متحده آمریکا

"بسیاری از مردم در حال تلاش برای بازگشت به زندگی عادی گفت:" رم رقیب دیلون McPherson از گرگ نقطه. "داشتن کاری مهم است که به زندگی به صورت عادی و یا به عنوان نزدیک به عنوان آن می تواند باشد."

Rodeos تابستانی اصلی در سراسر غرب اما همه گیر ارائه شده یک معضل برای شهرستانها و شهرهای وابسته به شرایط اقتصادی و فرهنگی افزایش حوادث را.

برخی از تصمیم این خطر بیش از حد بزرگ بود. در وایومینگ شایانی Frontier روز—شناخته شده به عنوان "پدر از همه آنها"—نامیده می شد برای اولین بار پس از 123 سال است. اما سازمان از بازار مال فروشان در گرگ نقطه تصمیم به ادامه با وجود مخالفت اولیه از رهبران قبیله ای از قلعه پک رزرو را پوشش می دهد که شهر 3,000.

روزولت شهرستان دور و دراز از دشت بزرگ که در آن گرگ نقطه واقع شده است و دیده است نسبتا کمی COVID-19 موارد—نه فقط از مونتانا 2,200 از چهارشنبه. اما رهبران قبیله ای می ترسید اند, قدیمی ترین حرفه ای کاری در وزارت امور خارجه و یکی از منطقه های بالا سالانه تساوی می تواند منجر به شیوع.

در مونتانا COVID-19 است به طور نامتناسبی بومی آمریکایی که حدود 7 درصد از جمعیت این ایالت. حداقل 204 تایید موارد—11 درصد از مجموع دولت—در میان بومیان آمریکا با توجه به وزارت امور خارجه و بهداشت و خدمات انسانی. و آمریکایی های بومی را تا 37 درصد از دولت COVID مرگ و میر.

افزایش caseloads در دولت را وادار به لیبریا استیو بولاک در روز چهارشنبه به ماسک صورت اجباری در شهرستان با چهار یا بیشتر فعال موارد است.

فقط روز قبل از برگزارکنندگان بازار مال فروشان گفت: این رویداد به دنبال آخرین county بهداشت و درمان توصیه های ایمنی.

"این ویروس است که همیشه رفتن به یک نگرانی" گفت: Nicole پالسون با رم کمیته. "هر کس نظرات خود را دارند و ما گوش. ما احساس می کنیم باید هر احتیاط انجام می شود ما می تواند به این رویداد اتفاق می افتد با خیال راحت."

Terrance Gourneau Sr. 52 ساله عضو فورت پک Assiniboine و سو قبایل بود و در میان کسانی که می خواستند این مراسم لغو شد. او گفت که او نگران بود در مورد او 80 ساله مادر زندگی می کند که پایین جاده و اولین نوه در راه است.

"من چند ترس, اما من می ترسم از این ویروس," او گفت:. "من می ترسم که من را از دست دادن یکی از فرزندان من و یا خانواده ام. اگر ویروس خود را اجرا می کند البته در اینجا من می ترسم از خرابی آن باعث خواهد شد."

نه هر کس به اشتراک گذاشته شده آن ترس است. یکی دیگر از قلعه پک قبایل عضو 49 ساله ویلیام Ricker گفت: همه گیر احساس دور. او نشسته در همان ردیف به صورت سالانه رم برای بسیاری از زندگی خود و کروناویروس نبود رفتن به متوقف کردن آن است. Ricker جد مطرح برخلاف اسب و خود او سوار در اسب نژاد به عنوان یک مرد جوان.

"من صبر کنید همه سال برای آمدن به بازار مال فروشان. این همه بخشی از در حال رشد در این زندگی" Ricker گفت: از این رویداد می ایستد.

در ماه ژوئن قلعه پک قبایل رای به مخالفت با برگزاری بازار مال فروشان این سال است. رهبران قبیله ای کاهش یافته است بودجه خود را برای این رویداد ممنوع ادارات خود را از شرکت و توصیه اعضای قبیله ای برای رفتن نیست.

روز قبل از سه روز کاری شروع جولای 9 شهرستان و قبیله ای و رم کمیته مقامات تلاش به آمده تا با یک سازش است. سازمان توافق به لغو این راهپیمایی و جشن که معمولا همراه با رویداد—اما بازار مال فروشان خواهد رفت.

رهبران دولت گفت: اجرای فرماندار دستورات را به سرعت گسترش coronavirus می افتد به شهرستان دولت. روزولت شهرستان وکیل Austin نادسن یک جمهوریخواه نامزد برای مونتانا دادستان کل گفت که او فکر نمی کند که این شهرستان محل برای جلوگیری از حوادث در زمین های خصوصی. اسب وحشی رم یک اتاق بازرگانی محلی رویداد در مجلسی اموال.

"ما ممکن است رفتن را از طریق یک بیماری همه گیر اما من نمی بینم در هر نقطه در متمم اول قانون اساسی که می گوید: "مگر ما ترس است که کسی را برای رفتن به مریض'" Knudsen گفت.

هیچ یک از قبایل هیئت اجرایی را 15 تن در پاسخ به درخواست مصاحبه برای این داستان. در طول دولت های قبیله ای کمیته روابط را در نشست ماه ژوئن فورت پک قبایل عضو شورای Kaci Wallette گفت: "ما می دانیم که کابوی ها در حال رفتن به آینده از ایالات متحده است که آیا باید موارد و شیوع است."

بازار مال فروشان به خود جلب کرد بیش از 500 شرکت کننده از آنجا که ایالت کارولینای شمالی ایالت واشنگتن و کانادا است. کمتر rodeos این سال و بالاتر به معنی حضور رقبا به عنوان حرفه ای کابوی سفر به هر کجا که آنها می توانند کسب نمره و برخی از پول نقد.

شرکت کنندگان رو درجه حرارت خود را چک قبل از ورود به زمین و نمی تواند عبور به طرفداران' سمت ورزشگاه.

وجود دارد بیشتر صندلی های خالی در ورزشگاه از حد معمول. علائم در ورودی شرکت کنندگان هشدار داد که آنها از ورود در معرض خطر خود را و به نوبه خود اگر آنها تا به حال علائم یک بیماری عفونی.

نوار احتیاط مسدود کردن صندلی به خوشه از 50. برخی پا بیش زرد اخطار برای پیدا کردن صندلی و خوش آمد می گوید دوستان است. کودکان و نوجوانان بازی با اسپری بطری پر از ضد عفونی کننده دست مستقر در سراسر زمینه.

تنش بیش از آنچه بازار مال فروشان ممکن است علاوه بر مقدار مورد نیاز اقتصادی افزایش مشهود بود در مرکز شهر گرگ نقطه. چند کسب و کار را ضبط رم برنامه به ویندوز خود را در حالی که حداقل یک تعطیل به عنوان یک احتیاط. یک نوار آویزان بنر استقبال بازار مال فروشان طرفداران در حالی که دیگری در کنار درب بسته در اوایل هر شب برای جلوگیری از ارسال-بازار مال فروشان جمعیت.

"شما می توانید " اگر " این بیماری همه گیر به مرگ است. شما فقط باید برای انجام هر آنچه که شما احساس راحتی با."

روزولت شهرستان کمیسر گوردون Oelkers

آنا Bissonette عضو فورت پک قبایل و همسرش, Trini Bissonette از شمال شایانی قبیله راه اندازی یک غرفه به فروش تسبیح به مردم به سمت بازار مال فروشان. آنها درک خطرات—او در 50s و او را در 60s و دیابت است—اما آنها نیاز به درآمد بازار مال فروشان به ارمغان می آورد.

"همه چیز شده اند بنابراین تعطیل ما به سختی حلق آویز در" Trini Bissonette گفت. "شما در خانه نشستن برای جلوگیری از گسترش COVID-19. اما سپس شما در حال مشاهده صورتحساب خود را بالا برود. چه می توانید انجام دهید؟"

روزولت شهرستان کمیسر گوردون Oelkers که خدمت در این شهرستان هیئت مدیره بهداشت گفت: ممکن است COVID-19 نفر خواهد رسید که بازگشت به تعطیلات آخر هفته "اما ما نمی دانیم نتیجه برای یکی دیگر از چند هفته."

"شما می توانید" اگر " این بیماری همه گیر به مرگ است. شما فقط باید برای انجام هر آنچه که شما احساس راحتی با و" Oelkers گفت. "ما نیاز به شروع به حرکت به عنوان امن به عنوان ما می توانیم. بازار مال فروشان در معرض خطر است اما این یک انتخاب شخصی است که آیا مردم است."

هفته آینده, قلعه پک قبایل طرح به همکاری با دولت میزبان یک توده COVID-19 تست رویداد که ممکن است تعیین کند که چه کاری را پشت سر گذاشت.

KHN (قیصر سلامت نیوز) غیر انتفاعی, اخبار, خدمات پوشش مسائل مربوط به سلامت. این یک سرمقاله مستقل برنامه KFF (قیصر بنیاد خانواده) که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن