پیچیده صنعت-اطلاعات پیشرو پلت فرم ابر صرف استفاده از محصول و تصویب بینش برد 4 میلیون دلار سری یک Led توسط همتای سرمایه گذاری -

پیچیده این منبع معتبر از ابر صرف استفاده از محصول و تصویب داده که قدرت رفتن به بازار استراتژی برای ابر فروش و

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

پیچیده این منبع معتبر از ابر صرف استفاده از محصول و تصویب داده که قدرت رفتن به بازار استراتژی برای ابر فروش و بازاریابی تیم امروز اعلام کرد آن را افزایش 4 میلیون دلار در سری A تامین مالی led با همتای سرمایه گذاری با مشارکت قبلی از سرمایه گذاران بلومبرگ بتا Singtel Innov8 و شوش سرمایه گذاری. این شرکت با استفاده از بودجه به مقیاس تیم و سرعت بخشیدن به توسعه محصول حمایت بیشتر از مشتریان شرکت.

به عنوان مهاجرت به ابر همچنان به سرعت بخشیدن به فروشندگان تحت فشار بیشتر از همیشه به مرتب کردن بر اساس از طریق بالقوه منجر به شناسایی و اولویت بندی بهترین فرصت است. به عنوان یک نتیجه, ابر, فروشندگان در حال افزایش فشار به درک خریداران محصول استفاده و ابر صرف. پیچیده حل این با ارائه بازاریابی و فروش تیم با یک دیدگاه جامع از سازمان کل ابر رد پای فروشندگان را قادر می سازد برای شناسایی و چشم انداز شرکت با کمترین میل و صرف بالقوه است. مشتریان مثل Cloudflare, Equinix Fastly, Limelight شبکه و برف ریزه تکیه بر پیچیده پلت فرم جدید برای کشف چشم انداز افزایش درآمد از مشتریان موجود فعالانه آدرس اونا خطرات و جدید کسب و کار سریع تر.

پیچیده اختصاصی شبکه حسگر جمع آوری دقیق ابر محصول تصویب استفاده و صرف داده ها را برای بیش از 21,000 ابر محصولات مورد استفاده توسط بیش از 6 میلیون کسب و کار در سراسر جهان. پیچیده پایه مشتری شامل بزرگترین شرکت ابر در جهان و همچنین به عنوان پیشرو ابر فروشندگان.

"ما ساخته شده است یک پلت فرم است که به عنوان موثر به عنوان نقشه های گوگل برای جهان فیزیکی در نقشه دیجیتال جهان" گفت: مایکل پولاک از بنیانگذاران و مدیر عامل پیچیده. "ما هیجان زده برای امتیاز به کار با پیشرو ابر شرکت هایی که اعتبار پلت فرم ما به عنوان منبع جامع از حقیقت در مورد محصول دیجیتال استفاده تصویب و ابر صرف. ما هیجان زده به رشد تیم ما و به ادامه کار با شرکت های جهانی به تمرکز و سرعت بخشیدن به تلاش های خود را برای شناسایی اولویت بندی و تعامل با بهترین چشم انداز در جهان با آنها به انجام کسب و کار."

"پیچیده را فراهم می کند منحصر به فرد و بسیار مهم داده است که باعث می شود آن را ممکن است برای ابر فروشندگان برای افزایش سرعت با تمرکز درآمد خود را از فعالیت در سمت راست فرصت های بالقوه. جهانی به شرکت های حقوقی واجد شرایط تبدیل شدن به طور فزاینده ای توزیع ابر صرف تبدیل شده است و مربوط تر از همیشه هنگام ارزیابی پتانسیل خریداران احتمال خرید و استقرار خدمات ابری. ما معتقدیم پیچیده پلت فرم بسیار خوبی قرار به سرمایه گذاری در این روند گفت:" پاتریک Eggen شریک زندگی در آمریکا سرمایه گذاری.

برای اطلاعات بیشتر intricately.com.

در مورد پیچیده

پیچیده است پیشرو در ارائه دهنده داده بینش در ابر محصول استفاده تصویب و صرف. پلت فرم ارائه زمان واقعی اطلاعات به ابر فروشندگان به چشم انداز و اولویت بندی فرصت های شروع بهتر گفتگو با مشتریان تحویل برد بیشتر و کمک به مشتری در موفقیت تیم شناسایی مسائل قبل از تبدیل شدن آنها به مشکلات. تاسیس در سال 2014 توسط Fima Leshinsky دولت پروانه و مایکل پولاک های پیچیده ای است که با حمایت همتای سرمایه گذاری بلومبرگ بتا Singtel Innov8 و شوش سرمایه گذاری. برای دسترسی به پیچیده ابر صنعت, گزارش بازدید Intricately.com/Reports



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن