رولز-رویس به خاطر موسس پیشگام پرواز

رولز-رویس جشن 110 سال سالگرد چارلز استوارت رولز' جهان بدون توقف دو عبور از کانال انگلیسی توسط طیارهحمل و نقل ه

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399
  • رولز-رویس جشن 110 سال سالگرد چارلز استوارت رولز' جهان بدون توقف دو عبور از کانال انگلیسی توسط طیاره
  • حمل و نقل هوایی پیشگام اتمام دور سفر از دوور به Sangatte و برگشت در 2 ژوئن 1910
  • رول' شکستن رکورد پرواز بازگشت در آمد کمتر از یک سال پس از لوئیس Blériot ساخته شده یکی از اولین راه عبور از کانال
  • پرواز ثابت به رول' آخرین هوانوردی دستاورد آینده تنها یک ماه قبل از مرگ غم انگیز او در سن 32

در 6.30 pm در 2 ژوئن 1910 حمل و نقل هوایی پیشگام چارلز استوارت رولز در زمان خاموش به تنهایی در خود را شل و ول هواپیمای دوباله از Swingate فرودگاه در نزدیکی دوور برای رسیدن به اولین توقف دو عبور از کانال انگلیسی توسط طیاره.

او تا به حال شده است در انتظار در نا امیدی برای بیش از یک هفته از خروج خود را بارها و بارها نا امید وزش شدید باد مه و یا مشکلات مکانیکی با دستگاه. اما در نهایت شرایط کاملا آرام و روشن است. در میان تماشاگران بر روی صخره بودند رول' پدر و مادر خداوند و بانوی Llangattock و خواهر و برادر خود را در قانون سر جان و خانم شلی.

با توجه به گزارش دیلی تلگرافرول رسیده ارتفاع 900 پا و با سرعت از "کاملا چهل مایل در ساعت" همانطور که او با نزدیک شدن به سواحل فرانسه. توسط 7.15 pm او پرواز بر فراز شهرهای کوچک فرانسه از Sangatte که در آن حال و روز تونل کانال پدیدار می شود. با تکیه به بیرون از هواپیما او انداخت دریا سه وزن پاکت هر کدام حاوی پیام: 'سلام به باشگاه خودرو از فرانسه...کاهش یافته و از یک رایت هواپیما عبور از انگلستان به فرانسه. C. S. رول ژوئن 1910. P. S. Vive l'Entente''

او پس از آن تبدیل مینمودند و تنظیم یک دوره برای سواحل انگلیسی. در 8.00 pm او را در دوور که در آن به دیلی تلگراف در گزارش "مقابل دریا و صخره و بعضا بودند فشار می آوردند با مردم همه در شدید ترین حالت هیجان است." رول پاداش آنها را به طور معمول زرق و برق دار سبک با پرواز در دایره بیرونی در اطراف برج شهر قلعه قرون وسطی است. "من تصمیم گرفتم که به عنوان من تا به حال مقدار زیادی از بنزین و موتور مشغول به کار بودند پر زرق و برق من را محاصره قلعه, اگر چه آن را طول پرواز من توجهی," او گفت: تلگراف خبرنگار. جمعیت آن را دوست داشتم. این بود که بیش از صرف سرگرمی: آنها می دانستند که آنها حاضر بودند در یک لحظه از تاریخ است.

در یک ماجراجویی ماندگار 95 دقیقه رول تا به حال به دست دو جاودانه نشانه. او تا به حال تبدیل شدن به هر دو اول انگلیسی به پرواز یک هواپیما در سراسر کانال انگلیسی و اولین هوانورد تا کنون به پرواز بدون توقف از انگلستان به فرانسه و بازگشت دوباره است.

پرواز باعث احساس و رول فوری ملی مشهور است. اخیرا تاج گذاری پادشاه جورج پنجم فرستاده شخصی telegram – "ملکه و من صمیمانه به شما تبریک می گویم و خود را پر زرق و برق عبور از کانال پرواز. George R. I." Aero باشگاه از هر دو در انگلستان و فرانسه ارائه شده او را با جوایز ویژه. لندن معروف موزه مادام توسو حتی شروع به ساخت یک waxwork از او. پرواز Magazine, در ضمن, تمجید خود Corinthian روح loftily اطمینان خوانندگان خود را که رول ساخته شده بود عبور نیست به نام "صرفا برنده سوغاتی" و "بدون کوچکترین پولی انگیزه" – یک ادعا می کنند که ممکن است rankled تا حدودی با رول است که تا به حال تقریبا یک سوم از یک میلیون پوند (قیمت امروز) از پول خود را در پرواز در نیمه اول سال 1910 به تنهایی. شاید با در نظر گرفتن این که او wryly اظهار داشت: "این تنها زمانی است که من موفق به گرفتن ده گالن سوخت در داخل و خارج از فرانسه بدون پرداخت وظیفه است."

آن را نشانه ای از چگونه به سرعت حمل و نقل هوایی و هواپیما را در حال توسعه بودند که رول' شکستن رکورد پرواز در آمد کمتر از یک سال پس از لوئیس Blériot بود خراشیده جهان با اولین پرواز شده از فرانسه به انگلستان در ماه جولای 1909. رول ساخته شده خود را دو عبور در یک رایت بروشور, طراحی شده توسط ویلبر و اورویل رایت که تا به حال ثبت شده جهان اولین پرواز در یک سنگین تر از هوا ماشین فقط هفت سال پیش از آن در سال 1903.

این زمانبندی تاکید واقعا خطر ناک طبیعت رول' ماجراجویی. او طیاره ساخته شده از چوب و پارچه محکم با spars و سیم بود بال فقط 12 متر (40 پا) و وزن تنها 457kg (1008lb) از جمله موتور – در مورد وزن مشابه به عنوان یک پیانو بزرگ. فیزیکی خطرات ناشی از عبور از دریا در پس بدوی یک دستگاه آشکار است; به نظر می رسد خود را رول تصمیم به تلاش برای بازگشت سفر تنها زمانی که او در واقع بیش از Sangatte و اطمینان خود را همه چیز خوب کار شده.

او تنها امتیازات به ایمنی بودند lifejacket برای خود و چهار شناور کیسه های پر شده با هوای فشرده حمله به ماشین های شاسی. به دیلی تلگراف با اشاره laconically: "خوشبختانه وجود دارد بدون نیاز به آزمون اثر بخشی خود را."

اما رول بود که با تجربه او به عنوان جسورانه. حرفه ای پرواز خود را به طول انجامید و چه پس از آن تقریبا در کل تاریخ حمل و نقل هوایی. متولد در سال 1877 رول شده بود شیفته موتورهای خود را از مدرسه – او رفت و به کسب درآمد در رشته مکانیک و علوم کاربردی از کالج ترینیتی کمبریج – و گرفتار شد با پرواز از زمان آغاز آن. او عضو موسس سلطنتی Aero Club در ابتدا به عنوان یک balloonist ساخت بیش از 170 پرواز و برنده گوردون بنت مدال طلا در سال 1903 برای پایدار طولانی ترین زمان نگاه داشته است! در بهار سال 1909 زمانی که برادران رایت به انگلستان آمد از امریکا به عنوان مهمان سلطنتی Aero Club, رول, عمل به عنوان رسمی خود را میزبان. یک سال بعد او تنها شخص دوم در بریتانیا اهدا می شود یک هواپیما خلبان ایران ،

پس از تاریخی خود و اولین جلسه در سال 1904 رول تلاش برای متقاعد کردن هنری رویس برای ساخت یک هواپیما. او موفق – یکی تنها می تواند حدس و گمان به آنچه به عنوان شگفتی ممکن است منجر شده تا به حال او موفق شد – اما مصمم رول خریداری رایت بروشور که در آن او ساخته شده بیش از 200 پرواز.

غم انگیز آن را در چنین یک ماشین است که رول ملاقات مرگ او فقط یک ماه پس از عبور از کانال feat. در 12 جولای 1910 در طول رقابت در Bournemouth دم تکه شکست و هواپیما سقوط به زمین از ارتفاع 100 فوت توفنده به شلوغ جایگاه در درهم و برهم کردن از spars و بوم. رول پایدار جمجمه شکسته شد و در صحنه مرده; او تنها دوازدهم فرد در تاریخ به کشته شدن در یک پرواز حادثه و بریتن به از دست دادن زندگی خود را در یک هواپیما شده. او فقط چند هفته کوتاه از 33rd تولد.

اگر چه رول بسیار معروف تر از امروز برای خود خودرو دستاوردها سهم خود را به حمل و نقل هوایی بسیار زیاد بود و مهم است. در آوریل سال 1912 یک مجسمه یادبود او دو کانال عبور بنا در Guilford باغ در دوور را در ساحل; آن را در حال حاضر می ایستد در رژه دریایی باغ بود که در آن وقف مجدد در 2 ژوئن سال 1995 توسط رئیس رولز رویس میراث اعتماد.

تورستن مولر-Ötvös, Chief Executive Officer, Rolls-Royce Motor Cars, گفت:, "چارلز رولز همراه خوب, ویژگی های ذهن با, جسورانه, روح پرماجرا; آن است که هیچ جای تعجب است که حمل و نقل هوایی و کامپیوتر برگزار شد چنین قدرتمند و تقریبا جادویی جاذبه برای او. او درست پیشگام در هر دو حوزه کاربردی در توسعه, هواپیما و موتور ماشین با شکستن رکورد خود را از شاهکارهای."

وی افزود: "رول به چالش محدودیت از آنچه تصور می شد ممکن است و به عنوان عبور از کانال پرواز نشان داده جرات به سرمایه گذاری فراتر از آنها. در انجام این کار, او در زمان تکنولوژی و انسان جاه طلبی به طور کامل سرزمین های جدید است. که او به دست آورد آنقدر در کوتاه یک زندگی فوق العاده و الهام بخش است. تخیل خود را و شجاعت هنوز هم بسیار زنده در شرکت ما بیش از یک قرن بعد."

و او نتیجه می گیرد که "به نظر می رسد به خصوص مناسب به یاد داشته باشید او قابل توجه پرواز این سال است. به غیر از اهمیت تاریخی از 110امین سالگرد آن در یک زمان می آید زمانی که ما هنوز محدودیت های شدید بر آزادی ما به سفر و کاوش. ما را تشویق می کند به دنبال حفظ بیرون, بیش افق و خواب از ماجراهای ما را در آینده – یک یادآوری است که هر چیزی ممکن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن