روسیه را متهم دیگری روزنامه نگار از 'خیانت'

مشهور سابق روزنامه نگار ایوان Safronov شده است به اتهام خیانت و فروش اسرار دولتی. نمایندگان جامعه مدنی ابراز ن

توسط NEWSCENTERALS در 20 تیر 1399

مشهور سابق روزنامه نگار ایوان Safronov شده است به اتهام خیانت و فروش اسرار دولتی. نمایندگان جامعه مدنی ابراز نگرانی در مورد افزایش دستگیری در روسیه است.

مسکو را بدنام Lefortovo زندان دارای یک زندانی. سی ساله ایوان Safronov که در سمت چپ روزنامه نگاری در ممکن است برای تبدیل شدن به یک مشاور Dmitry Rogozin مدیر کل روسیه Roscosmos شرکت دولتی برای فضای فعالیت های دستگیر شد در روز سه شنبه. این سرویس امنیتی فدرال (FSB) او را متهم به خیانت جاسوسی و توزیع بیش از اسرار دولتی در مورد سلاح می پردازد.

در روز سه شنبه Safronov وکلا گفته است که FSB متهم کرده است او را از عبور اطلاعات در مورد روسی فروش اسلحه در آفریقا و مانورهای نظامی در خاورمیانه به چک امنیتی که پس از آن تصویب هوش به همتایان آمریکایی خود. چک عوامل نزدیک Safronov در سال 2012 با توجه به اتهامات عنوان شده علیه. وزارت امور خارجه در پراگ نیست, پاسخ به سوالات, از رسانه های مختلف در این هفته.

یک ویدیو منتشر شده توسط FSB را نشان می دهد Safronov بودن دستبند توسط مردان مسلح در نزدیکی مسکو در خانه و دور گرفته شده در خاکستری ون. او انتظار می رود به صرف حداقل دو ماه در زندان در انتظار محاکمه است. اگر او محکوم به او خطرات بین 12 و 20 سال در زندان است. Safronov اصرار دارد که او بی گناه است.

قبل از پیوستن به Roscosmos, Safronov تا به حال مشغول به کار به عنوان یک روزنامه نگار به خصوص برای کسب و کار برجسته روزنامه کومرسانت و Vedomosti. او در زمینۀ نظامی و فضایی بخش است. Roscosmos به سرعت منتشر شد بیانیه نشان می دهد که این اتهامات تا به حال هیچ چیزی برای انجام با Safronov نقش وجود دارد.

ادامه مطلب: هلند به روسیه به دادگاه برای سقوط MH17

'پوچ' اتهام

مخالفان در روسیه ابراز نگرانی های روز افزون که مقامات ramping تا حملات خود را فشار دهید. روز دوشنبه روزنامه نگار سوتلانا Prokopyeva داشت به جرم "توجیه تروریسم" در یک برنامه رادیویی و جریمه از 500 ، 000 روبل (€6,250/$7,060) در شهر پسکوف در غرب روسیه است.

دادستان درخواست کرده بود شش سال حکم زندان. Prokopyeva گفت که او تا به حال اجتناب زندان با تشکر از تظاهرات از همکاران او.

بیشتر بخوانید: شورای امنیت سازمان ملل متحد را رد کرد روسیه به سوریه کمک برنامه

شده است وجود دارد همچنین گسترده همبستگی برای Safronov. کومرسانت به نام اتهام خیانت "مضحک است. روزنامه نگاران اعتراض در خارج از FSB دفتر مرکزی مسکو در روز سه شنبه و بسیاری از آنها به طور خلاصه بازداشت شده اند. بیشتر تظاهرات برگزار شد در روز چهارشنبه در مسکو و در استان.

روزنامه نگاران باید این باورند که چرا Safronov هدف قرار داده بود و آن مقالات ممکن است کشیده شده اند خشم مقامات. "سلاح ها یک موضوع بسیار مهم برای مردم در قدرت نمادین" سابق کومرسانت همکار Safronov گفت. او گفت که بسیاری وجود دارد در مکان های قدرت در روسیه که ممکن است باید آن را در Safronov — "از نمایندگان سلاح صنعت به FSB."

چندین رسانه گزارش داد که به احتمال زیاد مقاله بود در مورد یک معامله برای فروش جت های جنگنده به مصر بود که ناراحت کردند. روزنامه نگار فعال سیاسی و استاد دانشگاه اولگا Romanova که یک بار تدریس Safronov گفت: او همچنین معتقد است که این اتهامات مربوط به 2019 مقاله. وکلای او را تایید نمی کنند این.

بیشتر بخوانید: یک فمینیست فعال می تواند به صورت زندان برای مهبل (واژن) نقاشی در روسیه

تعداد کنفرانسهای در خیانت محاکمه در روسیه دو برابر شد از چهار در سال 2018 به هشت در سال 2019. آنها نگاه مجموعه ای به افزایش حتی بیش از این سال است. وجود دارد در حال حاضر شده است موارد ده. هر چند جلسات را در پشت درهای بسته و تعداد بسیار کمی از جزئیات قطره خارج وجود دارد به نظر می رسد تمرکز بر دانشمندان است.

ولادیمیر Neelov نوشت که در مورد پیمانکاران نظامی در روسیه پیدا شد به جرم خیانت در اوایل ماه جولای و به هفت سال زندان محکوم در یک تبعیدگاه توسط یک سنت پترزبورگ دادگاه. در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته شد که Neelov شده بود به جرم فروش اطلاعات در آموزش FSB کارکنان یک شرکت آلمانی. او گزارش شده است که پذیرفته جزئی گناه — گفت: او تا به حال شناخته شده نیست که اطلاعات محرمانه. رسانه ها باید این باورند که Neelov قرار داده بود در دادگاه در اقدامی تلافی جویانه برای نوشتن در مورد مزدوران کار برای روسیه شبه نظامی سازمان PMC واگنر که گزارش شده است که با ارسال نیروهای نظامی به اوکراین و سوریه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب