روسیه برطرف مستند در ارتفاع آن coronavirus بحران

ناظران شگفت زده شدند در رئیس جمهور ولادیمیر پوتین اعلام تدریجی آرامش از coronavirus اقدامات حفاظتی. Juri Resch

توسط NEWSCENTERALS در 24 اردیبهشت 1399

ناظران شگفت زده شدند در رئیس جمهور ولادیمیر پوتین اعلام تدریجی آرامش از coronavirus اقدامات حفاظتی. Juri Rescheto گزارش ها از مسکو.

مردم مسکو به دنبال به جلو به آب و هوای خوب — اگر تنها آنها نبودند مانع تماس محدودیت هستند که حتی سخت تر به تحت این شرایط است. اما آنچه مقامات تماس "رژیم افزایش آمادگی" تمدید شده است در پایتخت تا پایان ماه مه.

که بدان معنی است که طولانی ترین خروج محدودیت در تمام روسیه اعمال در پایتخت. مردم در مسکو بود که برای اولین بار در شهرستان به سیلی با اقامت در خانه سفارشات و احتمالا آخرین به اجازه دوباره از آنجا که این شهر به طور مداوم برگزار می شود در این کشور رکورد منفی برای عفونت های جدید. هر روز مردم شوکه شده توسط COVID-19 گزارش از بیمارستان ها در گذشته توسط شهردار سرگئی سوبیانین را coronavirus کارکنان.

فرمانداران تصمیم

آمریکا در فدراسیون روسیه تصمیم می گیرید که آیا یا نه به سهولت اقدامات حفاظتی مانند منطقه ای فرمانداران تصمیم می گیرید در چه مدت و تا چه حد اقدامات در حال اجرا. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور شده است مشتاق به استرس نقطه تاکید بر اهمیت فدرالیسم در سیاست داخلی.

این "رژیم غیر روز کاری" به عنوان امور در روسیه رسما به نام برای آخرین بار شش هفته به پایان رسید در روز سه شنبه. این وضعیت اجازه می دهد تا تدریجی لغو تمام محدودیت پوتین گفت: در سخنرانی اخیر خود به این کشور است. این امر در مورد تمام بخش های اقتصاد, او گفت:, و اضافه کرد که همه کسب و کار باید قادر به تابع دوباره: صنایع سنگین و ساخت و ساز و کشاورزی و حمل و نقل و انرژی است. افراد مسن تر از 65 سال و کسانی که در گروه های در معرض خطر باید همچنان به ماندن در خانه پوتین گفت. در سراسر کشور مردم باید با پوشیدن ماسک ،

بسیاری از شهروندان شد شگفت زده در مورد کاسته مقررات زیرا روسیه با بیش از 10 ، 000 مورد جدید در هر روز و در حال حاضر رتبه اول را در سراسر جهان آمار عفونت های جدید و دوم در مطلق تعداد افراد آلوده. پس چرا بسیاری از فکر این تسهیلات? و به همین دلیل در حال حاضر و نه چند هفته پیش زمانی که رسمی عفونت ارقام بسیار پایین تر?

عباس gallyamov می گوید پوتین در تلاش است برای جلوگیری از سقوط کشورهای غربی. "کشورهای اروپایی در حال حاضر آغاز شده برای پایان دادن به مستندات" این دانشمند علوم سیاسی روسیه گفت: DW. "آنها بدیهی است که مشکل حل شده و همه چیز به حالت عادی بازگشت."

Vladimir Putin addressing the nation (picture-alliance/AP/A. Nikolsky)

پوتین متهم شده است که از بازی گرفتن تا با غرب با وجود بالا عفونت نرخ

"پوتین می داند که او را از دست بدهند در چشم سکس عمومی, اگر روسیه گرفتن نیست," او می گوید:, و اضافه کرد که این محدودیت بودند سخت تر بر روس ها بیش از اروپایی ها به دلیل استاندارد زندگی در روسیه پایین تر است و بسیاری از روس ها هیچ پس انداز.

بیشتر بخوانید: داعش برای عفو به عنوان COVID-19 اسپرد در زندان

این دانشمند علوم سیاسی با انتقاد از رئیس جمهور روسیه برای به خطر انداختن زندگی شهروندان به منظور به سطح شیب دار تا محبوبیت خود را رتبه بندی. "او می خواهد روسیه به این باور است که آنها هیچ بدتر از مردم در غرب است. پس از همه رسانه های دولتی قبلا به تصویر کشیده وضعیت در غرب به عنوان فاجعه بار" او می گوید.

وجود دارد گزارش چشمگیر شرایط در اسپانیا و "بدن مرده دروغ گفتن در اطراف ما," او می گوید. "پوتین مانور خود را به دام خود تبلیغ" می گوید: gallyamov می. "در حال حاضر او را مجبور به چشم پوشی از واقعیت و آمار است."

"امیدوارم که این کاسته مستند ماشه نیست شیب افزایش بیماری و مرگ و میر."

محدودیت در اقتصاد باقی می ماند

از نقطه نظر اقتصادی هیچ چیز در حال تغییر است حداقل نه در مناطق پرجمعیت می گوید: سرگئی Zhavoronkov از Gaidar موسسه سیاست های اقتصادی. پوتین منتقل مسئولیت فرمانداران که به جای سخت تر کردن قوانین از سهولت آنها گفت: DW.

"تنها تغییر است که واقعا علاقه مردم خواهد بود که باز از غیر کسب و کار مواد غذایی که همچنین مهم است برای بقا" او می گوید:, و اضافه کرد که متاسفانه این است که بخشی از طرح دولت. به عنوان تنها فروشگاه های مواد غذایی و داروخانه ها باز هستند. کوچک ماشین-تعمیرگاه منجر کمتر به گسترش ویروس از یک سوپر مارکت Zhavoronkov استدلال می کند. او می گوید ترس "عواقب فاجعه بار" برای اقتصاد روسیه.

وجود دارد نیز مثبت بوده است در واکنش به سخنرانی پوتین به این کشور است. آن را نقطه عطفی در مبارزه علیه ویروس با توجه به سرگئی Netyosov یک virologist در دانشگاه دولتی نووسیبیرسک که استقبال اجباری ماسک صورت. "من باور دارم که اجباری پوشیدن ماسک محافظ به مراتب موثر تر از برخی دیگر از اشکال حفاظت," او می گوید. با اشاره به بسته دانشگاه های او هشدار داد که دانش آموزان در حال حاضر پر از سوراخ در خوابگاه خود را و حتی در تماس نزدیک تر از قبل.

Netyosov نظر آرامش به زودرس. "روسیه در حال حاضر در اوج همه گیری و نه در پایان آن" او می گوید. "ما نمی توانیم استراحت محدودیت در این وضعیت است." او می گوید: بیمارستان ها در آستانه ازدحام بیش از حد.

چه اثر از تازه ترین تغییرات را در عفونت آمار و ارقام را تنها روشن شده طی روزهای آینده و هفته و همچنین چگونه آنها را تحت تاثیر قرار دهد رئیس جمهور روسیه محبوبیت رتبه بندی.

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن