XPO تدارکات به نام یک رهبر در گارتنر 2020 Magic Quadrant برای تدارکات شخص ثالث در سراسر جهان

XPO Logistics, Inc. (NYSE: XPO) یک ده ارائه دهنده جهانی از حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش راه حل های نام برده

توسط NEWSCENTERALS در 21 تیر 1399

XPO Logistics, Inc. (NYSE: XPO) یک ده ارائه دهنده جهانی از حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش راه حل های نام برده شده توسط Gartner Inc. به عنوان یک رهبر در آن سحر و جادو ربع برای تدارکات شخص ثالث در سراسر جهان. این علامت برای بار دوم جهانی مشاوره شرکت به رسمیت شناخته شده است XPO به عنوان یک رهبر جهانی بر اساس توانایی اجرا و کامل دید.

Troy کوپر جمهور XPO تدارکات و گفت: "ما احساس خشنودی بار دیگر به رسمیت شناخته شده توسط گارتنر به عنوان یک رهبر در Magic Quadrant for Third-Party Logistics در سراسر جهان است. XPO خدمات کسب و کار و هر متریک پایین می آید به مردم است. من افتخار ما کارکنان برای ارائه خدمات ضروری برای حفظ زنجیره تامین در حال حرکت – به خصوص در این سال در طول بیماری همه گیر. کالیبر تیم ما این است که یک دلیل عمده که چرا مشتریان همکاری با ما."

گارتنر تولید Magic Quadrant گزارش می دهد که ارزیابی فروشندگان بر اساس توانایی اجرا و کامل دید. به گفته گارتنر "رهبران رای خوبی در بسیار معیار وزن برای هر دو توانایی اجرا و کامل دید. این به این معنی پیشرو ارائه دهندگان خدمات گسترده ارائه خدمات و زیرساخت و آنها را در دسترس در سراسر گسترده رد پای جهانی. آنها درک بازار, گرایش ها و نیازهای مشتری و ترجمه آن به خوبی اجرا ارائه خدمات بیشتر و تخصصی برای هر تعداد از صنایع است. آنها توانمند در تدارکات اعدام در سراسر خطوط و اجرای بسیار حرفه ای بسیار جامع لجستیک کسب و کار. رهبران نیز باید ساختار استراتژی و مدل کسب و کار را برای ادامه خود را به گسترش قابلیت های منطقه ای پوشش و تخصص صنعت و آنها ماهر در ارائه خدمات مختلف در بخش های مشتری. آنها سرمایه گذاری در مکانیسم نوآورانه و قابلیت برای پیشبرد هنر لجستیک در صنعت. رهبران قابل اعتماد و اتکا به توسط بسیاری از بزرگترین شرکت های جهانی برای کمک به آنها در اجرای خود در سراسر جهان عرضه زنجیره ای است."

گارتنر مشتریان می توانند دسترسی به گزارش کامل در اینجا. گارتنر "Magic Quadrant برای تدارکات شخص ثالث در سراسر جهان" دیوید گونزالس کورتنی راجرسون شان Hurley, سوزان Boylan, Fana سلیم, 10 ژوئن 2020.

گارتنر سلب مسئولیت

گارتنر را تایید نکرده و هر فروشنده محصول و یا خدمات به تصویر کشیده شده در آن نشریات پژوهشی و توصیه تکنولوژی کاربران را انتخاب کنید فقط آن دسته از فروشندگان با بالاترین رتبه و یا دیگر تعیین. گارتنر نشریات پژوهشی شامل نظرات گارتنر پژوهش و مشاوره سازمان و نباید تعبیر به اظهارات واقعیت است. گارتنر سلب ضمانت نامه بیان شده یا ضمنی با توجه به این تحقیقات از جمله هر گونه ضمانت نامه از فروش و یا تناسب اندام برای یک هدف خاص.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب