روسیه هل دادن قات COVID درمان در سراسر آفریقا

آبوجا نیجریه—رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و نه تنها شکل تهدید سازمان بهداشت جهانی

توسط NEWSCENTERALS در 6 خرداد 1399

آبوجا نیجریه—رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و نه تنها شکل تهدید سازمان بهداشت جهانی در حالی که حمایت مشکوک coronavirus درمان است. در آفریقا, اخبار رسانه های و رسانه های اجتماعی پست برای بدنام كردن, روسی-ایجاد دروغ و تئوری های توطئه در حال تسطیح انواع و اقسام اتهامات علیه که اعم از بی کفایتی به تقلب.

"داروی گیاهی بزرگترین تقویت کننده ماداگاسکار جمهور Andry Rajoelina 45 سال از رسانه های کارآفرین منتخب در سال 2018 با کمک از رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین."

در مرکز این حملات این است آنچه به نظر می رسد هماهنگ کمپین ترویج یک ترکیب گیاهی مسکو-حمایت دولت از ماداگاسکار ادعا را درمان COVID-19.

حمله به این که تشدید زمانی که آژانس منتشر شد بیانیه ای در مه 4 هشدار آفریقایی برابر با استفاده از تست نشده راه حل برای درمان coronavirus پس از ماداگاسکار دولت شروع به extoll و صادرات در مقادیر زیاد—یک تست تزریق گیاهی گاهی اوقات مانند بطری نوشابه که به نام Covid-آلی-fa. جزء اصلی برای مقوی است artemisia annuaشناخته شده به عنوان شیرین افسنطین که نشان داده شده است به برخی از ارزش درمانی در برابر مالاریا (PDF).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب