مخلوط کردن شیرین و خوشگوار قدیمی

با تشکر از شما وحشی ترکیه® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.چه چیزی الهام بخش شما

توسط NEWSCENTERALS در 1 مرداد 1399

با تشکر از شما وحشی ترکیه® برای همکاری با نیمه پر در Bartenders در خانه کوکتل سری ویدئو.

چه چیزی الهام بخش شما برای ایجاد این کوکتل ؟ "من دوست دارم با اضافه کردن گیاهان و یا گل عناصر به Fashioneds به آنها سبک تر و در دسترس تر احساس می کنم. بوقلمون وحشی® 101 بوربن خیلی عمق و بدن به آن در حال حاضر پس از روشن کردن آن فقط یک کمی با برخی از رزماری و عسل می دهد این خاص مد افتاده خلاصه پرنیان."

هنگامی که شما در خدمت این نوشیدنی ؟ "حتی اگر بسیاری از مردم در برابر پیر - Fashioneds با ماه های سرد من فکر می کنم این است ایده آل برای بهار و تابستان."

چه موسیقی شما را جفت آن را با ؟ "سوال بزرگ! یک باند من گوش دادن به بسیاری از است Wilco و من فکر می کنم خود را indie/جایگزین/عامیانه پرنیان قطعا تکمیل این نوشیدنی."

چه مواد غذایی را به شما جفت آن را با ؟ "کوکتل و جفت غذایی اغلب دشوار است اما اگر من تا به حال به را انتخاب کنید, این امر می تواند قبل از شام نوشیدنی که بهترین کار را با برخی از پنیر نرم یا شاید حتی برخی از صدف یا littleneck صدف."

نام فرد (زنده یا مرده) شما می خواهم به این کوکتل برای. "این چنین یک سوال دشوار. من همیشه می خواستم به یک نوشیدنی برای دیر ساشا Petraske به طوری که می توانست به من پاسخ دهد. اگر چه من تصور می کنم او می خواهم را امتحان کنید و حل حداقل یک یا دو چیز در مورد تکنیک است."

رویای شنی

توسط نیک دولان

مواد تشکیل دهنده

  • 2 بخش بوقلمون وحشی® 101 بوربن
  • .5 بخش رزماری عسل و شربت*
  • .25 بخشی Cynar®
  • 2 خط تیره انگستورا® Bitters
  • 1 داش گریپ فروت bitters
  • شیشه: سنگ
  • چاشنی زدن: گریپ فروت و تاب

جهت

اضافه کردن همه مواد تشکیل دهنده را به یک لیوان مخلوط پر کنید و با یخ. هم بزنید و فشار به یک سنگ شیشه ای پر شده با مکعب یخ. چاشنی زدن با یک گریپ فروت و تاب است.

رزماری و عسل شربت*

اضافه کردن هر اونس رزماری و یک پاینت از آب جوش را در یک کاسه و اجازه شیب دار برای 30 دقیقه. اضافه کردن 1 فنجان عسل و کاملا هم بزنید. اجازه دهید برای نشستن 10 دقیقه و سپس فشار را در یک ظرف تمیز.

شما می توانید پیدا کردن اطلاعات بیشتر در Bartenders در خانه کوکتل آموزش در اینجا!

مصاحبه شده و تغلیظ شده و ویرایش شده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب