یک آشپز معروف نشان می دهد جهان نفیس ترین کیک

Dinara رستوران کاسکو یک اوکراین بیکر و یک معمار آموزش با استفاده از یک چاپگر 3D به ایجاد کیک قالب با نقوش الها

توسط NEWSCENTERALS در 29 اردیبهشت 1399

Dinara رستوران کاسکو یک اوکراین بیکر و یک معمار آموزش با استفاده از یک چاپگر 3D به ایجاد کیک قالب با نقوش الهام گرفته از plasterwork در کاخ ورسای. او انباشته سه لایه توت بیسکویت نان از سایه های مختلف از رنگ قرمز که در تقابل سفید موس در خارج از. محض ظرافت و تسلط بر هر دو طعم و طراحی.

سام بمپس, از, انگلیسی, دو بمپس & پار معروف جهان خود را برای عظیم معماری خلاقیت از ژله به مخاطبان "poshest عکس ژله" ساخته شده از شامپاین, بنفش, Prosecco و Elderflower. سام تنظیم ژله که رنگی تابستان, شب, نور, جادویی آبی رنگ در قالب های مختلف معماری سازه از جمله کاخ ورسای و ملاقات خود را.

Ghaya اولیویرا برنده جایزه قنادی سرآشپز از رستوران دانیال در شهر نیویورک ایجاد Le Roi Soleil, خورشید, پادشاه لوئیس چهاردهم به عنوان یک شکلات عظیم گل ماسک با ریشه های در حال اجرا پایین ساقه آن. گل بود و قرار است در باغ ورسای با ستون های سنگی ساخته شده از شکلات سفید و درشت شکر. محور احاطه شده بود کوچکتر دسر ترکیب عناصر مانند شکلات و سمور قهوه cremeux و فلفل religieuse.

دومینیک انسل نیویورک-بر اساس فرانسوی آشپز شیرینی که اختراع Cronut ایجاد کرم پاف جشن محبوبیت این دسر در زمان. او به شکل آنها را به عنوان قوها به منظور جذب "چه بود قیمتی در حدود ورسای." هر کرم پف پر شده است با ترکیبی از شکوفه پرتقال و شکر قهوه ای ganache. کمی قوها احاطه شده زندگی-اندازه پرنده ساخته شده از قند و شکر با بال مکانیکی. نفس گیر!

جانیس وانگ معروف جهان, wood work industres از سنگاپور منتقل منحنی های نرم افزاری از باغ ورسای با پر جنب و جوش ورق های براق را مشاهده کنید از طریق آدامس چسباندن. این نقطه چین بیش از همه با او امضا شکلات و مینی, کیک, همه با طعم مواد تشکیل دهنده نمونه ای از دوران مانند شاه بلوط, بادام, شیرینی, درخت لیمو و وانیل. او ساخته شده یک مهر و موم موم مهر با یک آیکون از طرفداران او در باغ و مهر او شکلات در بالا با آن است.

Ottolenghi و کیک ورسای است که غربالگری به عنوان بخشی از اسناد داغ, جشنواره



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن