Salesforce, MuleSoft و تابلو را بحرانی COVID-19 اطلاعات را همراه با ابزار رایگان برای راهنمای امن بازگشت-به-کار استراتژی و سرعت بخشیدن به واکنش های اضطراری پروژه های

همانطور که ما شروع به ظهور از بحران جهانی کسب و کار و جوامع از تمام اندازه ها به دنبال بازگشایی به سرعت و با خ

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

همانطور که ما شروع به ظهور از بحران جهانی کسب و کار و جوامع از تمام اندازه ها به دنبال بازگشایی به سرعت و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. اما COVID-19 اطلاعات عمومی بسیار پراکنده در سراسر نابرابر منابع و دشوار به مصرف ساخت آن را سخت بدانید که چه داده های قابل اعتماد در عمل و در مقیاس سراسر تجربه است. در همان زمان سازمان ها در سراسر صنایع مسابقه به آدرس نوظهور نیاز – نیاز به یک راه سریع برای باز کردن داده ها در سراسر برنامه های کاربردی و سیستم های.

همین دلیل است که امروز ما به معرفی ابزارهای جدید و منابع قادر می سازد که رهبران کسب و کار و توسعه دهندگان به راحتی دسترسی به بهداشت عمومی داده و به سرعت پاسخ به زمان حساس ماموریت حیاتی از طرح های است که نیاز به داده ها از سیستم های خارجی. این راه حل اجازه می دهد تا این تیم را به حرکت به سرعت با اعمال نفوذ از پیش ساخته شده رابط های برنامه کاربردی و توسعه منابع به جای دستی ساختمان از ابتدا صرفه جویی در ارزش زمان توسعه. راه حل های جدید به صورت رایگان در دسترس عبارتند از:

  • COVID-19 اطلاعات پلت فرم باز است خدمات داده برای توسعه دهندگان و Salesforce اکوسیستم – تأمین تابلو COVID-19 داده Hub و Work.com مرکز فرماندهی. COVID-19 اطلاعات پلت فرم ماده و مصالح داده در سراسر منابع عمومی از جمله نیویورک تایمز EUCDC و COVID ردیابی پروژه و curates آنها را به استاندارد مدل های داده ای است که می تواند قابل اعتماد استفاده می شود تا داده ها محور تصمیم گیری که آیا از طریق تصویری یا automations. نمونه هایی از آنچه این منابع اطلاعات ارائه شامل به روز رسانی روزانه بر تعداد موارد در استان و شهرستان تعداد مثبت و منفی نتایج آزمون در ایالات متحده و تعداد موارد جدید در هر روز در سراسر اتحادیه اروپا است. طراحی شده توسط MuleSoft و تابلو های اطلاعات عمومی در دسترس است به عنوان باز کردن رابط های برنامه کاربردی در MuleSoft API و ادغام بازار, Anypoint ارز و در تابلو عمومی به طوری که هر توسعه دهنده و یا تحلیلگر می توانید دسترسی و یکپارچه سازی داده های مهم را به برنامه های کاربردی و جدید ساخت جلوه های تصویری. با تشکر از سهم Akamai هوشمند لبه پلت فرم برای تامین امنیت و ارائه دیجیتال تجارب ما قادر به خدمت درخواست API به سرعت و قابل اعتماد به هر نقطه در جهان است.
  • پاسخ به بحران توسعه دهنده پورتال فراهم می کند توسعه دهندگان با سرپرستی COVID-19 منابع مرتبط از جمله رابط های برنامه کاربردی و داده های مدل COVID-19 اطلاعات پلت فرم مهم بهداشت و درمان ادغام دارایی های مانند رابط های برنامه کاربردی قالب ها و بهترین شیوه برای سرعت بخشیدن به تحویل بحرانی پروژه های بهداشت و درمان و سرپرستی شخص ثالث رابط های برنامه کاربردی است که حمایت سازمان ها چگونه آدرس COVID-19 بیماری همه گیر. در علاوه بر این به بسیاری از منابع مفید موجود در Anypoint ارز, بحران پاسخ دهنده پورتال نیز از ویژگی های سهم از شریک زندگی موفق و پروژه های مشتری – تشویق مشترک جامعه گرا در اطراف بیمار نیاز دارد. با اعمال نفوذ از پیش ساخته شده ادغام دارایی های بهداشت و درمان, آن و دیگر توسعه دهندگان می تواند به سرعت پشتیبانی هماهنگ خط مقدم پاسخ.

به تعامل با جلوه های تصویری ساخته شده است در بالای COVID-19 اطلاعات پلت فرم بازدید از تابلو COVID-19 داده توپی و Work.com. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به اهرم COVID-19 اطلاعات پلت فرم و COVID-19 پاسخ به بحران توسعه دهنده پورتال بازدید MuleSoft را COVID-19 منابع است.

یاد بگیرید چگونه به امن داده محور تصمیم گیری های ما در رویداد مجازی: نحوه بازگشایی کسب و کار و جامعه با خیال راحت با Work.com
به ما بپیوندید برای یک رویداد طراحی شده برای کمک به شما به عقب بر گردیم به کار در یک محیط امن و کارآمد راه است. ما صحبت می کنند به کارشناسان بهداشت عمومی رهبران کسب و کار و دیگر پیشگامان در مورد برنامه ریزی خود را به دفتر بازگشت. شما شنیدن در مورد توصیه رویکرد مرحله به مرحله و چگونه برای آماده سازی تیم خود را برای برگشت به اتاق. شما همچنین فن آوری های جدید است که کمک خواهد کرد که شما احساس اعتماد به نفس در تصمیم گیری شما را در طول راه.

ثبت نام در حال حاضر برای رایگان مجازی رویداد در روز شنبه, مارس 19 در 11 a. m. PT / 2 p. m. ET.

در مورد Anypoint پلت فرم
MuleSoft را Anypoint پلت فرم™ جهان #1 ادغام و API پلت فرم. آن را منحصر به فرد اجازه می دهد تا سازمان برای استفاده از API-led اتصال به باز کردن داده های خود توانمند سازی کسب و کار خود را با productized رابط های برنامه کاربردی و ایجاد ارتباط تجارب سریع تر است. Anypoint پلت فرم است که تنها راه حلی که ارائه می دهد یک پلت فرم واحد و یکپارچه برای iPaaS و کامل چرخه API مدیریت هر دو در محل و در ابر.

در مورد MuleSoft یک شرکت Salesforce
MuleSoft ارائه دهنده جهان #1 ادغام و API پلت فرم باعث می شود آن را آسان برای اتصال به داده ها از هر سیستم – بدون توجه به جایی که در آن ساکن – برای ایجاد ارتباط تجارب سریع تر است. هزاران نفر از سازمان ها در سراسر صنایع تکیه بر MuleSoft برای تحقق بخشیدن به سرعت و نوآوری در مقیاس. برای اطلاعات بیشتر https://www.mulesoft.com.

در مورد Salesforce
Salesforce رهبر جهانی در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) آوردن شرکت های نزدیک تر به مشتریان خود در عصر دیجیتال است. در سال 1999 تاسیس Salesforce را قادر می سازد شرکت ها از هر اندازه و صنعت به استفاده از فن آوری های قدرتمند—ابر موبایل, اجتماعی, اینترنت, از همه چیز, هوش مصنوعی صوتی و blockchain—برای ایجاد یک 360 درجه مشاهده از مشتریان خود را. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Salesforce (NYSE: CRM) بازدید: www.salesforce.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب