Coronavirus می تواند کشتن هنر و صنعت آبجو. هر برندها برای زنده ماندن ؟

منبوده ام به تماشای هنر و صنعت آبجو صنعت سقوط بیش از چند ماه گذشته.پس از 20 سال از نوشتن در مورد چگونه تازه بد

توسط NEWSCENTERALS در 23 اردیبهشت 1399

منبوده ام به تماشای هنر و صنعت آبجو صنعت سقوط بیش از چند ماه گذشته.

پس از 20 سال از نوشتن در مورد چگونه تازه بدوران رسیده کرافت حذفی باید به طور پیوسته گرفته شده به مشتریان از اصلی برندها این یک شوک برای دیدن کل این جهان خرد زیر چکش از coronavirus بیماری همه گیر.

با توجه به این که همه چیز در حال حاضر وارونه شاید من نباید شوکه شده اما به طور کلی همه چیز بسیار ترسناک است. این بیماری را شکسته است طولانی منحنی رشد هنر و صنعت آبجو بود که عملکرد بهتری نسبت به رده کلی برای بیش از یک دهه—و آن را تنها در زمان یک ماه.

در ماه آوریل با توجه به آخرین شماره از صنعت ماهان آبجو کسب و کار روزانه سخت seltzer و "طعم نوشیدنی مالت" مانند سخت lemonades و چای برداشت اضافی 2 درصد از کل حجم آبجو در حالی که صنایع دستی از دست داده و تقریبا 2.5 درصد است. ماه پیش من پیش بینی سخت seltzer سریع معراج و در حالی که من مثل این است که درست به همان اندازه به عنوان پسر بعدی من واقعا نمی خواهید که کاملا درست در مورد سخت seltzer.

اخبار از داخل کرافت دسته است که تکان دهنده است.

کوچک taproom حذفی با تغییر مداوم تجربی دسته از مه آلود, IPA, شیرینی stouts و بتها ا sours, حبوبات, pop-ترش آبجو و ویتنامی قهوه باربرها حال تبدیل شدن به مورد علاقه های بی مصرف کنندگان است. در حال حاضر ما COVIDsphere کسانی که taprooms, brewpubs و تخصص میله در حال تلاش برای نگه داشتن چراغ تا زمانی که مستند است با بیش از یک قطره از بایگانی اطلاعات کسب و کار. اما برگ که به معنای واقعی کلمه میلیون ها گالن پیش نویس آبجو است که به سرعت در حال نزدیک شدن به بهترین خود را بر اساس تاریخ.

Mark edelson از بنیانگذاران آهن تپه آبجوسازی سواحل شرق زنجیره ای از 20 brewpubs شده است تکاپوی خود را به فروش پیش نویس آبجو و این همه برای رفتن درب به عنوان takeout. مشترک بسته است نیم گالن growler یک کهربا کوزه شیشه ای که پر می شود و دوباره پر شده است. اما ادم تنومند و بدقواره بطری استفاده مجدد و بهداشت یک موضوع است که تنها با فشار دادن بیشتر در طول یک بیماری همه گیر.

"ما اعتماد ندارند هر کسی که توانایی برای حذف آنها را به درستی—هرگز" peter bradley گفت. "آنها می خواهم در یک آهن تپه برچسب growler, ما می خواهم پر کردن یکی و خود را است. اما بسیاری از مردم فقط رول بدون growlers! ما کل فروش بود معمولا 600 یک هفته. هفته اول [از مستند] ما به فروش می رسد 4,000! وجود دارد تنها 500 در انبار. ما فقط خریداری مقدار زیادی از خالی کهربا growlers. فراموش نکنید که برچسب ما سیلی takeout برچسب بر روی آنها است."

همه گرفتن به اصطلاح crowlers بیش از حد. این 32-آیا هر اونس است که پر شده و مهر و موم شده در سمت راست نوار برای استفاده تنها و تنها بازیافت زمانی که آنها خالی است. من به تازگی متوقف شد پیروزی دم در Parkesburg پنسیلوانیا برای یک تماس منظقه خرید از یک دوجین از این اندازه قوطی از جمله pilsners IPAs و دو سنگین وزن سه برابر همه در ترخیص کالا از گمرک قیمت.

من تنها یک خرید crowlers. برای هفته خالی crowler قوطی و crowler آب بندی ماشین آلات در کوتاه مدت عرضه به کارخانه های لبنی و بارها با عجله به تبدیل خود را بشکه بشکه برای بایگانی اطلاعات سفارشات. دنیس Grumm مدیر عامل و بنیانگذاران Oktober می Seamers یک میشیگان-بر اساس شرکت است که باعث می شود بسیار مورد توجه قرار گرفته crowler سیستم به عنوان شما می توانید تصور کنید که او در حال اجرا مانند دیوانه برای دیدار با تقاضا است.

"فروش ما اکثرا نرمال تا مارس 16," او به من گفت از طریق ایمیل. "که جمعه ما شاهد یک جهش بزرگ در سفارشات. ما شده ایم گرفتن, اما آن را به بسیاری از ساعت های طولانی. بین شنیدن از ما محلی کارخانه های لبنی زمانی که آنها را متوقف به انتخاب کنید تا قوطی و توقف تماس و ایمیل از مشتریان آن را روشن است که نگه داشتن عرضه قوطی و seamers بسیار مهم است برای بسیاری از صنایع آشامیدنی کسب و کار. برای ما این یک اصل همه دست در عرشه سناریو."

میشیگان دولت بازرسان کار با Grumm برای پیدا کردن یک راه برای با خیال راحت ماشین آلات ساخته شده در حالی که حفاظت از کارگران از coronavirus. که راه حل شامل رفتن به عقب به روز از کلبه صنعت کار از روی مقاطعه. "ما آمد تا با یک طرح که شامل مقدار زیادی از کار از خانه, چند شیفت و جدا حوزه های کاری" او گفت:. "ما وانت باری که رها کردن ابزار و قطعات به کارکنان خانه های کوچک مونتاژ کار از خانه که در آن ممکن است."

تامین ماشین آلات و خالی crowlers است و در نهایت ابتلا به تقاضا است. اما مصرف کنندگان نیز پیدا کردن راه خود را بازگشت به بزرگ منطقه ای صنایع دستی حذفی. فروش برای قوطی و بطری از این مارک به عنوان افراد کشف مورد علاقه های قدیمی و نگاه به پر کردن شربت خانه خود...و سپس دوباره پر کردن آن. این آبجو فقط به عنوان خوب به عنوان آنها همیشه بودند آنها اعتماد و آنها در عرضه در سوپر مارکت برای توقف یک ماسک خرید.

اما مسئله واقعی نیست و چه فروش. آن را نیز نمی چگونه برای پیدا کردن یک راه برای فروش صدها نفر از هزاران نفر از تبس ، واقعیت این است که بسیاری از آنها را نمی خواهد به فروش می رسد. آنها در حال حاضر گرفته شده در پشت بسته بندی و آب مقطر برای ضد عفونی کننده دست یا ویسکی یا فقط ریخته و همه از آن است که در از دست دادن برای آبجو.

این مشکل بسیار بزرگتر است.

کارخانه های لبنی در حال حاضر شروع به خوب و بقیه را به دنبال خود باند فرودگاه در تلاش برای تصمیم می گیرید اگر آنها می توانید آن را به دوباره باز کردن و اینکه آیا دوباره باز خواهد شد و ميانگين بقا. مانند کسب و کارهای دیگر آن را تا حد زیادی از دست آنها اما کارخانه های لبنی ممکن است بدتر از بیشتر به دلیل شدت تنظیم شده طبیعت از خود میباشد.

پس چگونه بسیاری از کارخانه های لبنی را ما از دست دادن ؟ تخمیر انجمن به تازگی مورد بررسی اعضای خود و آمد تا با یک تخمین می زنند که 3,600 از نزدیک 8,000 کارخانه های لبنی در امریکا ممکن است بیرون رفتن از کسب و کار. (انجمن خود را تنها گذاشته از یک چهارم از کارکنان آن است که به خودی خود وحشتناک نشانه.) زمانی که من فکر می کنم در مورد چگونه بسیاری از این کسب و کارهای کوچک کمتر از چهار سال و تا حد زیادی وابسته به پیش نویس در قضیه فروش بدون حتی یک آشپزخانه برای بایگانی اطلاعات کسب و کار مواد غذایی, من تعجب می کنم اگر 3,600 ممکن است تعداد کم.

نیز وجود دارد بسیاری از گمانه زنی ها در مورد چه چیزهایی را در طرف دیگر از مستند—عمدتا با تمرکز بر این که آیا ما می خواهید به بیرون بروید و اگر ما اعتماد است که آن را امن است. با توجه به این که به معنای واقعی کلمه میلیون ها نفر از مردم می خواهید به بیرون رفتن در حال حاضر اجتماعی فاصله یا نه من کاملا مطمئن هستم که پیش بینی توده ترس از مکانهای شلوغ پر از شکوفه هستند.

من به یاد داشته باشید 9/11 و چگونه برای سه ماه پس از آن هیچ کس ترک خورده یک لبخند و هیچ کس رفت و به فیلم. اما ما به حالت عادی بازگشت. مثل این است که در حرکت آهسته و ما آماده برای بازگشت به حالت عادی در حال حاضر. ما ممکن است مجبور به پوشیدن ماسک, ما ممکن است باید صبر کنید تا وارد taprooms با کاهش نرخ اشغال وجود دارد و ممکن است داغ و عرق کاباره ها اما ما در حال رفتن به بیرون بروید.

اما اگر از 3000 کارخانه های لبنی نزدیک چه اتفاقی می افتد به همه که کسب و کار و تمام است که تقاضا برای نوشیدنی ؟ من می توانم به شما اطمینان دهم آن را نمی کند برود اما من نگران Demolition Man-مانند چشم انداز های عجیب نبوی 1993 سیلوستر استالونه خودرو که در آینده همه رستوران تاکو زنگ. ما باید یک انتخاب از ده های مختلف زنجیره brewpubs? آن را مانند Wetherspoon را در انگلستان بزرگ زنجیره ای از taprooms که همه فقط کمی متفاوت است ؟

شاید. اما من واقعا از چرم گاومیش فیلم. من یک مورخ با آموزش و پرورش بنابراین آنچه که واقعا باعث تعجب من است که در مقایسه با رکود بزرگ سوخت توسط یک تاریخی مشابه قوی سربازان ارتش در علاقه به ایده های سوسیالیستی ما شاهد هستیم در سیاست امروز است. به طور خاص, من فکر کردن در مورد به اصطلاح پایان فقر در کالیفرنیا (حماسه) طرح خواب توسط نویسنده/سیاستمدار آپتون سینکلر.

سینکلر اره کارخانه های متروکه و فکر وجود دارد هیچ کار اشتباهی با ماشین آلات و مردم هنوز هم نیاز به این محصولات است. چرا کارخانه بسته ؟ او پیشنهاد کرد که دولت های محلی را بیش از کارخانجات قرار داده و مردم را به کار در آنها فروش کالا و سپس پرداخت به کارگران است. افسردگی را حل کند به خودی خود و تنها مردم صدمه دیده خواهد بود که بانک ها برگزار شد که وام بر خواص. او تقریبا برنده انتخابات به عنوان فرماندار و من را به تعجب چه چیز نگاه می خواهم در حال حاضر اگر حماسه بدست یک فرصت است.

در حال حاضر فکر می کنم از همه کوچک آبجوسازی منبع داستان که شامل چیزی در مورد آبجوسازی در 110-سال-ساختمان قدیمی که در اصل برای چیز دیگری و پس از آن نشست خالی برای 30 سال است. من شنیده ام که همان آهنگ و بیش; چرا که ما می خواهیم به تلافی آن ، ساختمان ها وجود دارد: چرا که نه خرید برخی از مالت به نوبه خود در قدرت و آبجو ؟ مردم هنوز هم می خواهید به آن را خرید. این نیاز به برخی از تفکر خلاق است. اما احیای کل اقتصاد خواهد شد نیاز به تفکر خلاق شاید یک تجدید نظر از تمام مدل کسب و کار. چرا با شروع تخمیر?

که این است که چگونه ما در این پایان است. نه با حماسه اما در کالیفرنیا است. وجود دارد یک آبجو من می دانم که پیتر Hoey که تاسیس شهری ریشه های دم & دودخانه در ساکرامنتو. در حالی که برای آنها سوار انجام یک را می توانید منتشر و پول دست مشت. سپس coronavirus رسید. آنها تا به حال به وفق دهند و راه آنها را برای تلفن های موبایل مانند یک راه خوب رو به جلو برای صنعت.

"ما اهداف کسب و کار را تغییر داد از در به دست آوردن سهم بازار حفظ میخانه شلوغ و آبجوسازی گسترش" Hoey توضیح داد: "به تمرکز در مورد چگونه ما می توانیم مراقبت از ما باقی مانده کارکنان و چگونه ما می تواند در خدمت جامعه است. ما در حفظ و درخواست خود بپرسیم: چگونه می توانیم یک راه حل در این زمان اجتماعی فاصله و پناهگاه در محل ؟ چگونه می توانید به کار خود ادامه میدهیم و حفظ کارکنان و مهمانان بی خطر است؟"

شهری ریشه بوده و قادر به کار با طلبکاران خود را به تاخیر پرداخت و مذاکره مجدد شرایط اما که نمی تواند برای همیشه لطفا برای آخرین. "در حالی که فروشندگان وام دهندگان و شرکای کسب و کار در حال انعطاف پذیر بودن با صورتحساب و پرداخت بیشتر نیست ببخشند. صورتحساب آن در حال رفتن به می آیند با توجه به زمانی در آینده" Hoey گفت. "این است که به تاثیر رشد به طور چشمگیری است."

روز از کیسه برای پول, پشته از قوطی ممکن است و این که شاید نه همه بد است. این مرا به یاد چیزی یک آبجو به من گفت پشت در '90s. "من نمی خواهم به ضرب پول" او به من گفت. "من فقط می خواهم به پرداخت وام مسکن."

حذفی خواهد بود سفت کردن کمربند خود را مانند بقیه از ما. آن را ترسناک, آینده, اما کمی بیشتر در جامعه احساس می کنید در حال رفتن برای کمک به همه ما از طریق آن. اگر هر کس به یک کمی کمتر مردم را به مقدار زیادی. پس از همه, آن را فقط ممکن است صرفه جویی مورد علاقه خود را از آبجو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن