سامسونگ خانه تجربه سرگرمی های خارج از منزل با آخرین شیوه زندگی, تلویزیون و Soundbar تراس

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد امروز گسترش آن برنده جایزه شیوه زندگی, سرگرمی در خانه نمونه کارها با علاوه بر این

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

سامسونگ الکترونیک اعلام کرد امروز گسترش آن برنده جایزه شیوه زندگی, سرگرمی در خانه نمونه کارها با علاوه بر این از تراس, آن, اولین, هوای آزاد, 4K QLED تلویزیون و همراه soundbar. تراس یک تلویزیون هوشمند سامسونگ است که به طور خاص طراحی شده را کامل داخل سالن, سرگرمی, تجربه خارج است. یک مدل مصرف کننده از تراس در حال راه اندازی در ایالات متحده و کانادا امروز به دنبال rollouts به آلمان و استرالیا و نیوزیلند و مناطق دیگر بعد از این سال. و برای کسب و کار, یک مدل حرفه ای راه اندازی خواهد شد در این تابستان.

موجود در 55-و 65 - و 75-اینچ مدل تراس کاملا متناسب با هر فضای زندگی در فضای باز ارائه می شود و سامسونگ در صنعت پیشرو QLED 4K فن آوری صفحه نمایش و ویژگی های تلویزیون هوشمند. طراحی با آب و در ذهن با یک IP55 امتیاز تراس صفحه نمایش دارای آب و مقاوم در برابر دوام در برابر آب و گرد و غبار می آید و برای نصب آسان نصب و راه اندازی در خارج از منزل در سراسر تنوع از تنظیمات.

"امروز جدید, عادات زندگی و روند در حال تحول سریع تر از همیشه قبل از. مصرف کنندگان با استفاده از صفحه نمایش به کار از خانه و ورزش با استفاده از پلت فرم آنلاین ماندن در تماس با عزیزان و تعامل با بسیاری از فعالیت های دیگر. صفحه نمایش نیز باید در حال تحول در خط با این تغییرات در شیوه زندگی" گفت: Jonghee هان جمهور از صفحه نمایش بصری کسب و کار در سامسونگ الکترونیک است. "با مقدمه ای از تراس ما هیجان زده به فراتر از متصل اتاق نشیمن تجربه به خارج از منزل با تحویل در شاهکارهای مهندسی و محتوای تجربه که فقط سامسونگ می تواند رسیدن به."

بهترین تجربه سرگرمی با کیفیت تصویر فوق العاده روشن

تراس ارائه می دهد یک کریستال-پاک کردن صفحه نمایش برای افزایش دید در تمام انواع شرایط. آن را فراهم می کند یک سطح روشنایی 2000 nits اطمینان حاصل کرد که کاربران را قادر به لذت بردن از محتوا در تصویر رنگی با کیفیت حتی در روز روشن. آن QLED 4K صفحه نمایش کامل برای طرفداران ورزش: با بالا حرکت رای1, آن را فراهم می کند روشن و واقعی تصویر با کیفیت ایده آل برای حرکت بر محتوا. همچنین این صفحه نمایش با پوشش ضد انعکاس و تطبیقی تصویر, تکنولوژی, که بهینه سازی محتوا با تجزیه و تحلیل محیط اطراف خود را برای به حداقل رساندن ناخواسته تابش خیره کننده.

علاوه بر این, تراس نیز به دست آورد تا به استانداردهای بالا در آب و مقاومت در برابر گرد و غبار (IP55) بنابراین آن را به خوبی انجام در محیط های مختلف است. این محصول دارای دوام در حالی که ارائه یک باریک و براق طراحی در صرف 59.8 mm.

عمومی, تلویزیون های هوشمند ساخته شده در تجربه

تراس ارائه می دهد محتوای مختلف و مرور تجارب که تحویل بدون درز سرگرمی حتی در خارج از منزل. تراس می آید مجهز به تایزن سامسونگ تلویزیون های هوشمند و پلت فرم است که قدرت ویژگی های از قبیل تلویزیون سامسونگ به همراه یک خطی تلویزیون های تصویری با بیش از 120 کانال های سامسونگ سلامت جامع تناسب اندام و سلامتی پلت فرم به عنوان پیشرو در اشتراک خدمات جریان.

علاوه بر حمایت از موبایل مشاهده قابلیت های مانند چند مشاهده و به آن ضربه بزنید مشاهده تراس همچنین پشتیبانی از چندین خدمات صوتی از جمله بیکسبی آمازون الکسا و به زودی-به-راه اندازی گوگل, دستیار, کمک آن جا به طور طبیعی به خانه هوشمند اکوسیستم.

تراس Soundbar ایجاد بهترین هماهنگی با تلویزیون

در نهایت تراس و تراس Soundbar ارائه صدای پویا است که باز تعریف ابعاد خانه تئاتر است. حق خارج از جعبه تراس ارائه صدا با کیفیت بالا و عمیق و پاک کردن صدای باس از آن ساخته شده در بلندگوهای. برای کسانی که می خواهند به خود را سفارشی کنید تلویزیون خروجی صدا تراس دارای Wi-Fi و بلوتوث اجازه می دهد آن را به زوج با تراس Soundbar و یا دستگاه های دیگر. به ارائه روشن و غنی صدا به صورت همهجانبه صوتی تجربه تراس Soundbar امکانات اعوجاج لغو تکنولوژی بدون در نظر گرفتن محیط اطراف است.

شامل IP55 سطح دوام تراس Soundbar می توان نصب شده به دیوار و یا به طور مستقیم به تراس تلویزیون. این بسته قدرتمند و واضح صوتی واقعا همهجانبه عمومی خانه تئاتر تجربه است.

سامسونگ 2020, تلویزیون شیوه زندگی, خط

تراس آخرین تکامل از سامسونگ برنده جایزه تلویزیون شیوه زندگی, نمونه کارها برای اولین بار معرفی شده در سال 2016 با اولین سریف. سامسونگ, تلویزیون شیوه زندگی, نمونه کارها ترکیبی از ویژگی های قابل توجه عملکرد از جمله کیفیت تصویر با تجارب شخصی برای امروز مصرف کنندگان است.

2020 سامسونگ, تلویزیون شیوه زندگی, خط شامل:

  • قاب: برای مصرف کنندگان که می خواهند تلویزیون خود را به بخشی از خود را افزایش, دکور, قاب بالا-عملکرد تلویزیون هنگامی که آن را در و خیره کننده هنر نمایش زمانی که آن را خاموش. آن را ویژگی های یک کتابخانه رو به رشد از بیش از 1200 قطعه از آثار هنری از مشهور جهان با هنرمندان و گالری از جمله موزه دل پرادو, Thyssen-Bornemisza موزه Albertina, ساعتچی, هنر, Artspace, فتنه, مگنوم, عکس LUMAS و بیشتر. از محبوب شاهکارهای خیره کننده عکاسی سامسونگ فروشگاه هنر2 کمک می کند تا کاربران خود را به نوبه خود فضا را به یک گالری هنری است. در این سال, سامسونگ, عرضه جدید 32 و 75 اینچ اندازه برای اضافه کردن به قاب خط 43-و 50-و 55 و 65 اینچ مدل ارائه گزینه های بیشتر به منظور افزایش نگاه و احساس از هر خانه است.
  • این Sero: این Sero که به معنی "عمودی" در کره ای به ارمغان می آورد آنچه که مردم در مورد گوشی های هوشمند به تلویزیون. آن را می دهد کاربران توانایی به چرخش بین افقی و عمودی با تلویزیون خود را – درست مانند گوشی های هوشمند و یا قرص. این Sero متصل با کاربران دستگاه های تلفن همراه به یکپارچه نمایش محتوا در منظره یا پرتره و آن را ویژگی های یک طراحی مدرن است که خارج از غرفه را در هر فضای زندگی است. موجود در 43 اینچ مدل Sero نمایش بهینه سازی شده نسبت ابعاد بنابراین کاربران می توانند لذت بردن از مورد علاقه خود را در محتوای برنامه های رسانه های اجتماعی بر روی یک صفحه نمایش بزرگتر است.
  • این Serif: این Serif توسعه داده شد به عنوان یک زیبایی شناختی متمرکز بر همکاری با جهان معروف طراحان صنعتی Ronan & franck mino Bouroullec. با 360 درجه طراحی و نشسته بر کف ایستاده Serif یک محور خیره کننده ایجاد شده برای دکور خانه هنردوستان که می خواهید به ایجاد یک بیانیه جسورانه با تلویزیون خود را. در این سال آن را در دسترس است در 43-, 49 - و 55 اینچ مدل.

--------

1 بالا حرکت نرخ ممکن است توسط کشور متفاوت است.

2 $4.99 در هر ماه. هنر نیز می تواند خریداری شده جداجدا سفارش داده شده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن