صندلی پنهان قهرمانان.

صندلی ویژه دریافت کرد به رسمیت شناختن از روزنامه La Razón برای این شرکت توانایی انطباق و پاسخ زمانی که تولید ا

توسط NEWSCENTERALS در 27 تیر 1399

صندلی ویژه دریافت کرد به رسمیت شناختن از روزنامه La Razón برای این شرکت توانایی انطباق و پاسخ زمانی که تولید اورژانس هواکش در امکانات آن است. دکتر کارمن مارتینز از صندلی سلامت ایمنی و اضطراری تیم پذیرفته جایزه در یک مراسم برگزار شده در واقعی Casa de Correos در مادرید به پرداخت ادای احترام به همه متخصصان مراقبت های بهداشتی.

در ماه آوریل گذشته این شرکت با اقتباس از خط تولید صندلی لئون به اورژانس هواکش و کمک به سلامت سیستم و حرفه ای برای جلوگیری از گسترش ویروس در اسپانیا. این پروژه شامل بیش از 150 نفر از کارمندان تمام بخش های این شرکت به صورت داوطلبانه و تظاهرات از کار تیمی و باز همکاری بین شرکت های عمومی دولت و شروع یو پی اس و در نتیجه این شرکت با تولید بیش از 600 اضطراری هواکش که تحویل داده شد و به بیمارستان های سراسر اسپانیا: "این همه ناشی از یک مکالمه در خانه با همسرم. تولید شده بود متوقف در سانتا کلما د فارنرس و با در نظر نگران کننده تعداد افراد آلوده من فکر کردم ما باید به استفاده از صندلی ظرفیت و مهارت های کارکنان ما به کمک در برخی از راه"می گوید: صندلی معاون رئیس جمهور برای تولید و تدارکات مسیحی Vollmer. صندلی ایمنی و سلامت تیم به رهبری توسط پاتریشیا چنین در زمان گام بعدی و پس از تماس با متخصصان مراقبت های بهداشتی از بیمارستان های مختلف به این نتیجه رسید که یکی از نیازهای اصلی این بود که بیشتر هواکش. که چگونه از آن همه آغاز شد.

یک چالش در برابر ساعت.

"من یک پزشک یا پرستار من یک مهندس. من فقط می تواند کمک به ساخت تجهیزات برای افرادی که زندگی را نجات دهد و این دقیقا کاری است که ما"توضیح می دهد که دیوید گارسیا رئیس تعمیر و نگهداری در صندلی مارتری. او ملینا و آلیشیا سر فلزی پرس و بدنه فرآیند مهندسی در صندلی دو از مهندسین که این پروژه به زمین در آینده با توجه به صنعتی نمونه ایجاد شده توسط Protofy.XYZ آلمانی ها تریاس من پوجل بیمارستان و بیمارستان Clínic در بارسلونا. "ما به سختی هر گونه خواب این تیم رفت از راه خود را برای کمک به و بود که کلید به سرعت آمد تا با مدبر ایده"می گوید: Alicia.

"ما از طراحی تحرک راه حل برای مردم به بسیج دیگران به طوری که مردم می تواند نفس"او در ادامه می گویند. آنها موفق به انجام این کار با استفاده از همان قطعات و مواد. برای مثال اجزای الکتریکی دستگاه تنفس مصنوعی شامل منبع قدرت یک کامپیوتر نور چراغ کنترل و موتور از یک تیغه برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل. "در ابتدا ما فکر استفاده از پنجره قدرت موتور به عنوان ما تا به حال بیشتر از آنها در انبار ، اما ما حل و فصل برای برف پاک کن شیشه جلو اتومبیل موتور زیرا آنها تضمین شده از 2000 ساعت از عملیات", توضیح می دهد, David. چالش دیگری بود که در آن به اورژانس هواکش. آنها تصمیم گرفتند برای انطباق با خط مونتاژ برای رام جدید Leon. "ما باید یک بازی فوق العاده با استعداد تیم ما بودند که برخی از ما می تواند آن را انجام دهد و در واقع ما موفق همه چیز فقط در یک هفته"او می افزاید.

از 15 تا 150 نفر در یک چشم بر هم زدن.

به عنوان نیاز به وجود آمد این تیم رشد در تعداد با کارکنان از تمام مناطق از صندلی. الیاس مونز یک مرکز راننده داوطلب بدون تردید. او مسئول نصب تنظیم کننده های فشار و عامل چراغ در هواکش. "این قطعا یکی از مهم ترین شغل من تا کنون انجام شده"توضیح می دهد که الیاس. کار کردن در کنار او در خط پیلار ارریو. او رفت و از نصب موتور در وسایل نقلیه به اتصالات هواکش با موتور. "هر بار که یک کامیون لود شده با فن ساخته شده راه خود را به بیمارستان ما همه پشت سر هم به کف زدن. من واقعا افتخار از آنچه که ما را!", می گوید پیلار.

هر 'قهرمان' نیاز به یک دست کت و شلوار خاص.

هیچ یک از آنها را می پوشد یک اسکودوی کیپ اما آنها نیاز به facemasks برای جلوگیری از هر گونه خطرات در حالی که تولید هواکش. به همین دلیل در یکی دیگر از کارگاه صندلی را رنگ و تر و تمیز نیک آلن دستگاه دوخت متوقف نمی در تمام این هفته است. ماشین خیاط تن به تن خود تجربه بیش از 35 سال را به نبرد در برابر COVID-19 ساخت بیش از 50 facemasks یک روز برای کل تیم است.

عاطفی merry-go-round. این است چگونه دیوید گارسیا توصیف آنچه در آن هفته بود. "در ابتدا ما یک بسته نرم افزاری از اعصاب است. ما می دانستیم که ما قادر به گرفتن آن انجام می شود اما ما نگران بودند که ما آن را انجام نمی به اندازه کافی سریع." روز شنبه, آوریل 4th, 20 اکسیژن #امید چپ مارتری برای Ramón y Cajal بیمارستان در مادرید و Bellvitge در بارسلونا. "ما بسیار خوشحال بودند اما ما نیز احساس یک احساس مسئولیت است." "قهرمانان واقعی هستند در بیمارستان; ما فقط آنچه که ما انجام بهترین"او می افزاید. با توجه به سر از نگهداری در صندلی مارتری آن را هنوز هم خیلی زود به روند feat آنها کشیده تا او به پایان می رسد گفت: "اگر ما می توانیم آنچه که ما در این چند هفته ما می تواند رسیدگی به هر گونه دیگر صندلی پروژه ای است که می آید راه ما."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب