سئول شهردار در مراسم تشییع جنازه برگزار شد و با وجود اعتراض بیش از سوء رفتار جنسی ادعای

تقریبا 1 میلیون نفر به تماشای پخش مراسم تشییع کره جنوبی به شهردار پایتخت پارک برنده-به زودی که در آشکار خودکشی

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

تقریبا 1 میلیون نفر به تماشای پخش مراسم تشییع کره جنوبی به شهردار پایتخت پارک برنده-به زودی که در آشکار خودکشی پس از یک وزیر یک شکایت پلیس برای آزار و اذیت جنسی علیه او.

عزاداران جمع آوری شده برای تکمیل نشده به پایین مراسم تشییع جنازه برای دیرین شهردار سئول روز شنبه که روز جمعه درگذشت روز پس از متهم به سوء رفتار جنسی توسط یک عضو از کارکنان خود را.

شهردار پارک برنده-به زودی سمت چپ توجه داشته باشید ضمن تشکر و عذرخواهی به "همه است." پلیس به هیچ علت مرگ نیست شناسایی هر بازی ناپاک است. رسانه ها به طور گسترده ای گزارش شده است که پارک خودش را کشته بود.

تشییع جنازه برگزار شد در سئول شهر بود, به صورت آنلاین به عنوان حاضران در آن محدود شد به 100 نفر است. یک نماینده از خانواده خود را با استفاده از یک بیانیه امیدوار کننده اقدام قانونی علیه کسانی که در گسترش "بی اساس اظهارات."

مراسم تشییع خواهد شد و در پنج روز دو روز طولانی تر از کره ای فرهنگ به طور معمول مطالبات و سئول دولت محلی همچنین راه اندازی یک یادبود محراب خارج از شهرستان سالن. تقریبا 1 میلیون نفر گوش به پخش آنلاین در حالی که بسیاری از عزاداران به صف ایستادند.

"پارک بود یک نامزد قوی برای کره جنوبی ریاست جمهوری" DW فرانک اسمیت گفت. "در حال حاضر کره جنوبی سیاستمداران به دنبال باطنی برای رسیدگی به عدم تعادل جنسیتی و تجاوز جنسی اتهامات در کره جنوبی جامعه است."

ادامه مطلب: شهردار سئول پارک برنده-به زودی می میرد و در آشکار خودکشی در میان آزار و اذیت جنسی ادعا

People line up outside Seoul City Hall (Reuters/H. Ran)

عزاداران ادای احترام خود را در برای اولین بار از پنج روز تشییع جنازه

نیمی از یک میلیون امضای طومار در برابر تشییع جنازه

پارک سابق وکیل حقوق بشر و عضو حاکم حزب دموکرات در حال اجرا کره جنوبی پایتخت از سال 2011 و کلید در پاسخ این کشور به کوروناویروس.

هفته گذشته خود با وزیر سابق یک شکایت پلیس علیه او که گزارش شده شامل آزار و اذیت جنسی.

بیش از 500000 نفر امضا درخواست آنلاین در اعتراض به مراسم تشییع جنازه با توجه به اتهامات آزار و اذیت جنسی. در ضمن کره هرالد روزنامه خواسته در سرمقاله اینکه مقدمات مراسم تشییع جنازه درست شد.

آن را "تصور می دهد که پارک سزاوار احترام و به نظر می رسد بی گناه" آن گفت:.

کره جنوبی به شدت مردسالار جامعه دیده می شود رشد #MeToo جنبش در سال های اخیر است. سابق والی زندانی بوده در سال 2017 پس از متهم شدن به تجاوز جنسی توسط زن خود را بگيرد.

اد/اس ام اس (AFP ایسنا)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن