جان استوارت: رفع پلیس ثابت نیست آمریکا نژادپرستی نظاممند

بین رمان coronavirus همه گیر و در حال حاضر در این تظاهرات که فوران خواستار عدالت برای مردم سیاه و سفید به قتل

توسط NEWSCENTERALS در 27 خرداد 1399

بین رمان coronavirus همه گیر و در حال حاضر در این تظاهرات که فوران خواستار عدالت برای مردم سیاه و سفید به قتل توسط پلیس, آن را بسیار بی دست و پا بار به یک فیلم میاد بیرون. جان استوارت که اولین فیلم جدید خود را غیر قابل مقاومت تقاضا در ژوئن 26, می داند که این کار خوبی است. "مثل نشان دادن به سقوط هواپیما با یک نوار شکلات" کمدین گفته نیویورک تایمز در مصاحبه منتشر شده روز شنبه. "هیچ تراژدی در همه جا و شما مانند" آه چه کسی می خواهید شکلات?' این احساس مسخره است."

"اما آنچه را احساس نمی کند مسخره" استوارت افزود: "برای ادامه مبارزه برای نکات دقیق وظریف و دقت و راه حل است."

در استوارت مصاحبه با روزنامه نگار دیوید Marchese است که به خوبی به ارزش خواندن کامل این کمدین خطاب تظاهرات که باید شکسته در پی جورج فلوید مرگ در دست پلیس و توضیح داد که چرا او معتقد است با تمرکز بر پلیس نیست آدرس اصلی مشکل اساسی.

"من می خواهم به می گویند من تعجب آنچه رخ داده به او, اما من نیستم" استوارت گفت: جورج فلوید. "این یک چرخه و من احساس می کنم که در برخی از راه این مسئله این است که ما در حال پرداختن به اشتباه مشکل است. ما در ادامه به این مورد پلیس—که چگونه از آن است. چگونه می توانید آنها پلیس ؟ در آن است در مورد حساسیت و د تشدید آموزش و پلیس جامعه? تمام است که می تواند برای کمتر فاحش رابطه بین پلیس و مردم از رنگ. اما چگونه است که حالا به عنوان مهم است چرا که ما هرگز نشانی."

"پلیس در حال بازتابی از جامعه" استوارت ادامه داد. "آنها نمی سرکش بیگانه سازمان که آمد به عذاب جامعه سیاه و سفید. آنها در حال اجرای تفکیک. تبعیض نژادی است که از نظر قانونی بیش از, اما آن را هرگز به پایان رسید. پلیس در برخی موارد یک گشت مرزی و گشت زنی آنها مرز بین دو قاره آمریکا. ما که به طوری که بقیه از ما لازم نیست که برای مقابله با آن است."

استوارت منکر نمی شود که خشونت پلیس است و یک موضوع مهم—اما در همان زمان, او تاکید می کند که آنها می تواند تبدیل به یک قربانی است که اجازه می دهد تا سفید آمریکایی به چشم پوشی گسترده تر سیستمیک نژادپرستی در دست است.

"وقتی که شما به کسی که یک نشان و یک تفنگ که به ایجاد مسائل خاص خود را دارد و هیچ سوالی وجود دارد که این مسائل را می توان با مسئولیت پذیری بیشتری," او گفت:, و اضافه کرد بعد "اما من هنوز هم بر این باورند که ریشه این مشکل این است که جامعه ای که ما ایجاد کرده ایم که شامل این شکاف و ما نمی مقابله با آن چرا که ما برون سپاری ما پاسخگویی به پلیس."

استوارت همچنین به یاد می آورد یک بیت که کریس راک استفاده می شود به انجام, که در آن او می گفت: "هیچ فرد سفید می خواهد به تغییر مکان با یک فرد سیاه و سفید. آنها حتی نمی خواهید به مبادله مکان با من و من ثروتمند هستم."

"این درست است" استوارت گفت. "وجود دارد یک فرد وجود دارد که می خواهم به درمان می شود مانند حتی موفق یک شخص سیاه و سفید در این کشور است. و اگر ما به آدرس نیست چرا که درمان چگونه است که فقط پنجره پانسمان. شما می دانید که ما در یک, عجیب و غریب, زمان قرنطینه. مردم سفید شش هفته به طول انجامید و پس از آن یورش برده و یک ساختمان دولتی با تفنگ فریاد: "به من آزادی! این است که باعث پریشانی اقتصادی! من قصد ندارم به پوشیدن ماسک, چرا که استبداد!' که شش هفته در مقابل 400 سال از quarantining یک مسابقه از مردم است. پلیس یک موضوع است اما حداقل آن است. ما با استفاده از پلیس به عنوان جایگزین به قرنطینه این نژادی و نابرابری های اقتصادی به طوری که ما مجبور به مقابله با آنها."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن