سوئیس دادگاه فدرال قرار می دهد حقوق بشر گذشته در بحران آب و هوا

انجمن ارشد زنان برای حفاظت از آب و هوا سوئیس همراه با چهار نفر دیگر خصوصی شهروندان خود را به حال آب و هوا دعوی

توسط NEWSCENTERALS در 1 خرداد 1399

انجمن ارشد زنان برای حفاظت از آب و هوا سوئیس همراه با چهار نفر دیگر خصوصی شهروندان خود را به حال آب و هوا دعوی در دادگاه تجدید نظر را رد کرد توسط دادگاه فدرال سوئیس امروز. [1] از آنجا که این تصمیم موفق به حمایت از سالمندان حقوق اساسی در مواجهه با بحران آب و هوا که هیئت مدیره پیشنهاد به اعضای خود را به این پرونده به دادگاه حقوق بشر اروپا در استراسبورگ.

"حفاظت از سلامت یک حق اساسی است در حال حاضر تحت تاثیر بحران آب و هوا. بدون شک وجود دارد که, افراطی, موج گرما آسیب برخی بیش از دیگران است. با تغییر آب و هوا به طور فزاینده ای خارج از کنترل ما نمی توانیم صبر کنید برای سیاستمداران به تصمیم گیری زمانی که از آن خواهد شد مناسب برای آنها را به حفاظت از حقوق اساسی است. حقوق بشر guardrails دولتی اقدام پس از دادگاه های ما باید انجام بهترین خود را برای حفظ این حقوق. به همین دلیل است که هیئت مدیره پیشنهاد ما بیش از هفده صد نفر را به ما ادعای قانونی به استراسبورگ در حال حاضر گفت:" Rosmarie Wydler-Wälti Co-ارشد رئیس جمهور زنان برای حفاظت از آب و هوا سوئیس.

سوئیس دادگاه فدرال پایگاه های خود تصمیم به رد درخواست تجدید نظر در این ادعا که حفاظت از حقوق اساسی درخواست فرجام نمی توان ادعا کرد تا زمانی که توافق پاریس را در دراز مدت هدف متوسط فراتر رفته است.

"این سوال که در حال حاضر در میان همه گیر دادگاه عالی فدرال موفق به دیدن است که زندگی و سلامت این سالمندان و دیگر گروه های آسیب پذیر در شرایطی است که در خطر شدید در بحران آب و هوا. دمای حد از توافق پاریس این است که دقیقا یک حد مطلق افراطی ترین سناریو ما نمی توانیم به نقض. دادگاه نمی توانید صبر کنید تا زمانی که بدترین است که در اینجا برای محافظت از حقوق بشر از اثرات تغییر آب و هوا. دادگاه عالی فدرال تصمیم قرار می دهد حقوق اساسی گذشته در بحران آب و هوا. آن است که به سادگی غیر قابل قبول" گفت: Georg Klingler, آب و هوا و فعال صلح سبز در سوئیس است که درگیر در این پرونده از ابتدا.

به پایان می رسد

[1] در دسامبر 2018 سوئیس فدرال دادگاه اداری موفق به رعایت سالمندان حقوق اساسی با نادیده گرفتن شواهد علمی قریب به اتفاق که در سوئیس هستند بیشتر در معرض خطر آسیب از آب و هوا ناشی از موج گرما. بیشتر به عنوان مرجع لطفا بررسی کنید: https://www.greenpeace.org/international/press-release/19848/climate-case-brought-by-1000-swiss-seniors-may-not-be-over-yet/



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن