نوکیا راه اندازی جدید WaveFabric عناصر نوری نمونه کارها برای 400G اکوسیستم برای پاسخگویی به افزایش تقاضا از 5G و ابر

جدید قطعات و پايگاههاي فرعي نمونه کارها امکان ارتقاء به نسل بعدی از سرعت 400 گرم نمونه کارها شامل نسل پنجم فوت

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399
  • جدید قطعات و پايگاههاي فرعي نمونه کارها امکان ارتقاء به نسل بعدی از سرعت 400 گرم
  • نمونه کارها شامل نسل پنجم فوتونی خدمات موتور منسجم سیگنال دیجیتال پردازنده های بهینه سازی شده برای end-to-end 400G نوری حمل و نقل
  • سیلیکون فوتونی دستگاه ها و پايگاههاي فرعي به عرضه شریک اکوسیستم پرداختن به 400G مرکز داده و ارائه دهنده خدمات شبکه های نوری
  • فن آوری دارایی های به قدرت به صورت عمودی یکپارچه نوری فرستنده و گیرنده با ماژول های قابل استفاده برای یک گسترده و در حال گسترش طیف وسیعی از برنامه های کاربردی شبکه های

Nokia خود را اعلام کرد WaveFabric عناصر نمونه کارها فوتونی تراشه های دستگاه ها و پايگاههاي فرعي از جمله آن نسل پنجم منسجم پردازشگر سیگنال های دیجیتال خانواده, Photonic Service Engine V (PSE-V).

انفجار در تصویری و تلفن همراه با پهنای باند تقاضا بیش از دهه گذشته روبرو شده است از طریق مستمر پیشرفت نوری و سیلیکون فن آوری است. اما به عنوان اساسی محدودیت ظرفیت انتقال و قدرت پردازش در حال نزدیک شدن اپراتورهای شبکه خواهد نیاز به راه های جدید برای ادامه به مقیاس شبکه های خود را برای پاسخگویی به افزایش تقاضا از 5G و ابر شبکه که شامل هزینه. کلید این انتقال 400 گیگابیت اترنت (400 گرم) فن آوری است.

تنظیم برای تبدیل شدن به فراگیر رابط شبکه در سراسر IP نوری و مرکز داده شبکه های 400G مرز مشترک نرخ داده ها پس از معرفی 100G حدود 10 سال پیش. به عنوان بنیادی فن آوری برای پهنای باند بالا و حمل و نقل و بحرانی وظیفه الکترو-اپتیک در سال های آینده خواهد بود برای حمل و نقل 400G خدمات در کمترین هزینه در سراسر طیف گسترده ای از برنامه های شبکه های مجزا هر کدام با اندازه و قدرت و عملکرد مورد نیاز است.

نوکیا WaveFabric عناصر نمونه کارها ترکیبی از پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) و اپتیک فن آوری متمرکز در حال ظهور end-to-end 400G برنامه های کاربردی اجازه می دهد نوکیا برای بهینه سازی کل الکترو-نوری موتور است که قدرت های امروز شبکه و تحول ارتقاء آمده است. این درجه بالایی از ادغام عمودی تضمین می کند که نوکیا راه حل های نوری را منحصر به فرد اقتصادی و فنی مورد نیاز مرکز داده مترو مسافت های طولانی و زیر شبکه.

نوکیا نسل پنجم منسجم DSP خانواده دارای عملکرد بالا نوکیا PSE-در مقابل (فوق العاده منسجم) و کم قدرت PSE-Vc (جمع و جور) ادامه نوکیا تاریخچه توسعه چند DSPs بهینه سازی به صورت متفاوت نوری, شبکه, برنامه های کاربردی, عوامل فرم و سیستم عامل. جدید DSPs تکمیل CSTAR نمونه کارها منسجم نوری موتورهای آورده نوکیا از طریق آن کسب اخیر Elenion فن آوری های پیشگام در سیلیکون فوتونیک. یک خانواده جدید از نردبان ماژول فرستنده و گیرنده اجازه می دهد تا نوکیا به آدرس خود را مهم و در حال گسترش نقش خود در مرکز داده های IP و شبکه های نوری و همچنین بازارهای در حال ظهور و برنامه های کاربردی بسیار وابسته به کم هزینه نوری اتصال مانند دسترسی به تلفن همراه و شبکه های.

سام Bucci سر از شبکه های نوری در نوکیا گفت: "شبکه های هستند که واقعا در یک نقطه عطف و 400 گرم خواهد بود یک کاتالیزور برای یک تحول قابل توجهی. با ما WaveFabric عناصر نمونه کارها, نوکیا متعهد به تامین 400G نوری اکوسیستم با اجزای پايگاههاي فرعي و خدمات طراحی و همچنین در ادامه به ساخت بلندترین انجام نوری حمل و نقل راه حل برای 400G عصر و فراتر از آن."

اسکات ویلکینسون منجر تحلیلگر در Cignal AI گفت: "نوکیا یکی از چند انتخاب شرکت های با تجربه از ساختمان پنج نسل از DSPs. تخصص این شرکت در ادغام عمودی است که یک مزیت رقابتی کلیدی در جنگ برای نسل بعدی راه حل های منسجم. تمرکز بر 400G حمل و نقل در PSE-V است که به خوبی می چرخاند و برای نیاز بازار است."

این CSTAR خانواده نوری موتورهای در حال حاضر حمل و نقل به مشتریان. PSE-V-بر اساس سیستم عامل و pluggables در دسترس خواهد بود ابتدا در Q4 سال 2020 است.

نوکیا WaveFabric عناصر نمونه کارها به آدرس خواستار قدرت و عملکرد و هزینه هر بیت الزامات 400G شبکه در سراسر مرکز داده مترو هسته ای و زیر برنامه های کاربردی.

  • این PSE-مقابل که می تواند اجرا تا 90 Gbaud استخدام دومین نسل از این صنعت تنها زمینه-ثابت پیاده سازی نوکیا Bell Labs-پیشگام احتمالی صورت فلکی شکل (عدد). ترکیب تصفیه الگوریتم با افزایش قابلیت های یک نسل جدید از سیلیکون است که قادر به حمل تا 800گرم در حالی که ارائه 60 درصد بیشتر در رسیدن به 40 درصد پایین تر قدرت در هر بیت و 15% بیشتر طیفی بهره وری از قبلی DSP نسل.
  • این PSE-Vc را قادر می سازد برنامه ریزی ظرفیت از 100 به 400 گرم با مترو به مسافت های طولانی قابلیت. آن بسیار کم برق را قادر می سازد ادغام انواع نردبان ماژول فرستنده و گیرنده.
  • نوکیا CSTAR خانواده نوری موتورهای اهرم دولت از هنر سیلیکون فوتونیک و تکنولوژی بسته بندی و آدرس برنامه های کاربردی از جمله داخل مرکز داده, مترو, DCI و رسیدن به نوری حمل و نقل. زوج با PSE-V DSPs در نوکیا سیستم عامل آنها نیز در دسترس هستند به طور مستقل به همکاران صنعت برای ادغام نردبان ماژول فرستنده و گیرنده در دسترس به بازار گسترده تر.
  • نوکیا 400G نردبان منسجم ماژول فرستنده و گیرنده در حال بهینه سازی شده برای پرداختن به طیف وسیعی از سیستم عامل و برنامه های کاربردی از جمله نوکیا مجموعه گسترده ای از نوری حمل و نقل IP ثابت دسترسی و راه حل های تلفن همراه. نمونه کارها شامل 400 گرم ZR/ZR+ قابلیت در QSFP-DD به صورت عامل و عملکرد بالاتر بیشتر از ویژگی های غنی 400 گرم multi-مسافت نوع در یک CFP2-DCO فرم فاکتور.

در مورد نوکیا
ما با ایجاد این فناوری برای اتصال جهان است. فقط نوکیا ارائه می دهد مجموعه جامع تجهیزات شبکه و نرم افزار و خدمات و صدور مجوز فرصت ها در سراسر جهان. ما با تعهد به نوآوری رانده شده توسط برنده جایزه نوکیا Bell Labs ما یک رهبر در توسعه و استقرار شبکه های 5G.

ما ارتباطات ارائه دهنده خدمات مشتریان پشتیبانی بیش از 6.4 میلیارد اشتراک با ما شبکه های رادیویی و شرکت ما مشتریان مستقر کرده اند بیش از 1300 شبکه های صنعتی در سراسر جهان است. پیوستن به بالاترین استانداردهای اخلاقی ما تبدیل مردم چگونه زندگی می کنند و ارتباط برقرار کنند. ما برای آخرین به روز رسانی لطفا با ما آنلاین www.nokia.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن