JBS, ایالات متحده به سرمایه گذاری $2.6 میلیون نفر در وورتهینگتون برای حمایت از جامعه محلی به عنوان بخشی از زادگاه قوی ابتکار

از طریق آن زادگاه قوی ابتکار, JBS, ایالات متحده آمریکا اعلام کرد قصد دارد برای اهدای $2.6 میلیون دلار برای کمک

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

از طریق آن زادگاه قوی ابتکار, JBS, ایالات متحده آمریکا اعلام کرد قصد دارد برای اهدای $2.6 میلیون دلار برای کمک به Worthington, پاسخ به نیازهای ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس و سرمایه گذاری در جامعه آینده است.

JBS ایالات متحده آمریکا در حال همکاری با رهبران محلی برای شناسایی که در آن بودجه می تواند بهترین کمک به پاسخگویی فوری و دراز مدت نیاز جامعه در سه حوزه کلیدی: مواد غذایی نا امنی زیرساخت های جامعه و رفاه و COVID-19 پاسخ اضطراری و امداد رسانی. همه پروژه ها مشخص می شود تا پایان سال است. اعضای جامعه ممکن است ارسال پیشنهاد طرح های پیشنهادی برای سرمایه گذاری به hometownstrong@jbssa.com.

"Worthington است خانه را به یکی از این کشور را امضا گوشت خوک تولید گیاهان حمایت از بیش از 275 محلی گراز کنندگان و تولید حدود 11.7 میلیون 4 اونس. نفر در هر روز گفت:" براد Hellinga, JBS Worthington, مدیر کل. "در سراسر این بیماری همه گیر, ما تلاش کرده اند به انجام بخشی خود را برای کمک به جامعه ما و با خیال راحت حفظ شغل مهم این تسهیلات را فراهم می کند. ما با فروتنی به ارائه این چند دلار کمک مالی به جامعه ما و کمک به Worthington باقی می ماند زادگاه قوی است."

JBS Worthington, ایالات متحده آمریکا در حال حاضر متعهد به ارائه $1 میلیون نفر در حمایت از به زودی به بازسازی 3.5 میلیون دلار Worthington, رشته, خانه, خواهد شد که به نام JBS زمینه خانه و مرکز تفریح و سرگرمی. این داخلی دولت از هنر تسهیلات مسکن در طول سال های ورزشی و دیگر فعالیت های تفریحی برای اعضای جامعه.

"از طرف شهر Worthington, من می خواهم به گسترش قلبی من لطف JBS برای این سرمایه گذاری بزرگ در جامعه ما" گفت: Worthington, شهردار مایک Kuhle. "ما بسیار هیجان زده هستیم و ممنون برای این هدیه سخاوتمندانه. JBS همواره شرکت شهروند و این نمونه دیگری از آنها را به عنوان یک همسایه خوب."

این JBS ایالات متحده آمریکا Worthington, گوشت خوک تولید تاسیسات استخدام بیش از 2000 نفر با سالانه حقوق و دستمزد بیش از $120 میلیون. تسهیلات پشتیبانی از بیش از 275 تولید کنندگان محلی پرداخت آنها بیش از 900 میلیون دلار در هر سال برای دام است. سازگار با آن تعهد دراز مدت به اقتصاد محلی, JBS, ایالات متحده آمریکا Worthington به سرمایه گذاری بیش از $47 میلیون نفر در بهبود سرمایه بیش از پنج سال گذشته است.

زادگاه قوی ملی است $50 میلیون ابتکار می افزاید که به تعهدات JBS ایالات متحده آمریکا ساخته شده است در این سال برای محافظت از کارکنان و اطمینان از امنیت شغلی در میان جهانی همه گیر. زادگاه قوی یکی از بزرگترین جامعه برنامه های سرمایه گذاری از نوع خود در کشور است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن