سیرالئون: آموزش سوء استفاده شوهران

خشونت و تجاوز جنسی به مدت طولانی بخشی از زندگی روزمره برای بسیاری از زنان در سیرالئون است. یک روستایی آغاز شده

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

خشونت و تجاوز جنسی به مدت طولانی بخشی از زندگی روزمره برای بسیاری از زنان در سیرالئون است. یک روستایی آغاز شده است آموزش به مردان در مورد خطرات ناشی از تجاوز به همسران خود را برای تبدیل شدن به بهتر شوهران.

حدود 50 مردان اخیرا به یک برنامه آموزش آنها را چگونه به جلوگیری از سوء استفاده از همسران خود — یک موضوع که تابو در مناطق روستایی سیرالئون.

یوسف Pidia که تسهیل داوطلبانه کارگاه امیدوار به تغییر باورها از مردان به طوری که آنها می توانید شکستن زنجیره ای از خشونت خانگی و تجاوز به عنف که آفت این کشور غرب آفریقا.

Pidia اجرا شده است این کارگاه به مدت چهار سال. آموزش خود را در چگونه برای تبدیل شدن به یک شوهر خوب طول می کشد حدود شش ماه با سه ماهانه جلسات. همسران مجاز به شرکت. با وجود جدی بودن موضوع طنز مجاز است.

ادامه مطلب: سیرالئون اعلام ملی تجاوز اضطراری

شوهر "پايان" مدرسه

اگر شما می خواهید به چیزی می گویند شما باید با بالا بردن دست خود را. که قانون شماره یک از جلوی مدرسه. مانند در هر کلاس با توجه به Pidia نظم حیاتی برای دستیابی به اهداف مورد نظر و انگیزه خود را بسیار شخصی است.

"در من ایجاد کرد یک زن مورد تجاوز قرار گرفت. به جای حمایت از مردم او همه آنها را سرزنش او که آن را تقصیر او بود" Pidia گفت: DW. "او تا به حال به حرکت به یکی دیگر از جامعه که بد بود. من احساس بد است."

در اولین جلسه و به این روش تا حدودی موضوع حساس یوسف Pidia با استفاده از نقش تکنیک های. ایده: مردان قرار داده و خود را در همسران خود را' کفش برای تغییر چشم انداز. برخی از مردان بر این باورند که آنها نمی نیاز به درخواست همسران خود را برای اجازه به داشتن رابطه جنسی.

ادامه مطلب: خشونت خانگی افزایش می یابد در ترکیه در طول COVID-19 همه گیر

A five-year-old Sierra Leonean rape victim sits in a wheelchair with her doll and holds her doll towards the camera. Her face is out of frame.

پنج سال سیرا Leonean قربانی تجاوز شده است فلج از کمر به پایین

چشم انداز تغییر

کارگاه آموزشی کمک می کند تا آنها را درک نقطه که در آن آنها عبور از مرز در روابط خود را.

"این کمک خواهد کرد جلوگیری از اشتباهات است که اتفاق می افتد در خانه من" ایجاد کرد رئیس محمد Lamin یک برنامه از شرکت کنندگان گفت: DW: "این کارگاه به نفع من برای جلوگیری از تمام اشتباهات گذشته و آن را توسعه در خانواده من است."

محمد Josiah یکی دیگر از کارگاه شرکت کنندگان گفت: این کارگاه کمک می کند تا تغییر دیدگاه های خود را در چگونه بهتر زندگی با همسران خود.

همه تخلفات نسبت به ما از همسران باید کمتر در حال حاضر ما نیاز به زندگی در صلح با آنها گفت: DW.

ادامه مطلب: چگونه زنان در حال هل دادن به عقب در برابر تجاوز فرهنگ در آفریقای جنوبی

A poster shows a cartoon of a man jumping out and trying to attack a woman. The top of the poster reads 'stop rape'

یونیسف تجاوز به عنف-پیشگیری پوستر در سیرالئون از سال 2002 همان سال جنگ داخلی به پایان رسید

تاریک تاریخ

حدود 200000 زنان قربانیان خشونت مبتنی بر جنسیت در سیرالئون را 1991-2002 جنگ داخلی. اما این مشکل همچنان ادامه دارد و بسیاری از ضرب و جرح متعهد توسط بستگان.

در سال 2019 رئیس Mada زیستی اعلام کرد تجاوز به عنف ملی اورژانس پس از یک دختر جوان مورد تجاوز قرار گرفت و فلج شد.

یوسف Pidia معتقد است که مردان رفتار یک نتیجه مستقیم از کشور تاریکی گذشته است.

"بیشتر از آن [خشونت علیه زنان] آغاز شده و در طول جنگ داخلی. بنابراین هدف این است که برای تغییر طرز فکر خود را. وقتی ذهن خوب است, همه چیز خوب خواهد بود.

یوسف Pidia به طور منظم بازدیدکننده داشته است در جوامع که در آن سابق ذینفع زنده برای ارزیابی اینکه آیا وجود تغییر قابل توجهی داشته.

Karimu Lahai یک فارغ التحصیل از شوهر مدرسه گفت که زندگی تغییر کرده است و زندگی خوش و خرم با همسرش.

"من همیشه با اختلاف به جهنم همسر من, ضرب و شتم او و فرستاده او به پدر و مادرش. من نیز محروم فرزندان من و آن را به صدمه زدن به آنها در زمان" Lahai گفت: DW.

"اما از آنجایی که من پیوست شوهر آموزشی ما به زندگی مسالمت آمیز و با هیچ چیز وجود دارد من انجام خواهد داد به او ناراضی دوباره. ما یک خانواده شاد."

ادامه مطلب: خشونت خانگی افزایش می یابد و در میان coronavirus مستندات در آسیا

ازدواج سعادتمند

Lahai را Amie Karimu بود پر از ستایش برای شوهران مدرسه.

"مدرسه ساخته شده است تغییرات زیادی در زندگی ما است. اگر شوهر تا به حال به اینجا می آیند شوهر من خواهد ماند خشونت علیه کودکان ما و من" Karimu گفت.

Sallay Kanneh یکی که شوهرش با حضور در مدرسه گفت: بیشتر تعاونی در حال حاضر از همیشه قبل از.

"زمانی که من وارد یک رابطه با شوهر من بسیار چالش برانگیز بود برای من چون ما جنگیدند روز و شب" او گفت:.

"غفلت او تمام مسئولیت های خود را به عنوان یک انسان و بسیاری از آن زمان نتوانست برای ما فراهم می کند. شوهر من است و تعاونی پس از مقدمه ای از شوهر مدرسه."

یوسف Pidia به خصوص را انتخاب سخت برای رسیدن به مکان های در سیرالئون است. او می گوید: آنچه که مردم ساکن در نقاط روستایی بیشتر نیاز است دسترسی به اطلاعات است. بر خلاف شهرستانها وجود دارد هیچ ایستگاه های رادیویی و روزنامه ها و یا دسترسی به تلویزیون.

اطلاعات می یابد راه خود را از طریق کلمه از دهان در جامعه است. Pidia امیدوار است که از طریق کارگاه های آموزشی او می تواند پیام خود را می شود در سراسر:

در حال حاضر وجود دارد بیش از 40 شوهر مدارس در سیرالئون است. Pidia مدرسه باقی مانده در, کمک های مالی, اما او معتقد است که اگر یک کارگاه می توانید با تغییر طرز فکر از یک مرد تنها آن را ممکن است قادر به تغییر آینده یک نسل کامل.

بیشتر بخوانید: وزیر امور خارجه آلمان: 'ما می توانند یاد بگیرند از سیرالئون'

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب