کره جنوبی و آمریکا بزرگداشت سالگرد جنگ کره

آمریکا و کره جنوبی استفاده کرده اند که جنگ کره را در سالگرد 70 به تصریح خود داد در حالی که هل دادن برای یک راه

توسط NEWSCENTERALS در 5 تیر 1399

آمریکا و کره جنوبی استفاده کرده اند که جنگ کره را در سالگرد 70 به تصریح خود داد در حالی که هل دادن برای یک راه حل دیپلماتیک در شمال به زرادخانه هسته ای خود را.

جنوبی و کره شمالی جشن سالگرد 70 از جنگ کره در روز پنج شنبه در میان تنش بین دو کشور بیش از denuclearizing شمال و جنوب را به اتحاد نظامی با ما.

وزیر دفاع علامت Esper و کره جنوبی با همتای Jeong Kyeong-دوو مجددا بر تعهد خود به دفاع از "سخت مبارزه صلح" بین دو کره و حفظ ثبات در شمال شرق آسیا است.

"در این روز در سال 1950 آمریکا-ROK اتحاد نظامی متولد شد و از ضرورت و جعلی در خون" خواندن یک بیانیه مشترک که همچنین ادای احترام به "فداکاری شجاعت و میراث از کسانی که گذاشته جان خود را در دفاع از یک رایگان دموکراتیک و مرفه جنوب."

این بیانیه همچنین خواستار کره شمالی به دنبال خلع سلاح وعده آن را ساخته شده در طول اجلاس با ما و گفت: متحدان را حفظ خواهد کرد برای دفاع از یک راه حل دیپلماتیک در دستیابی به "کامل denuclearization" از کره شمالی.

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و دیگر رهبران جهان انتظار می رود برای ارائه پیام های تصویری روز پنج شنبه در یک رویداد خواهد بود که با حضور در کره جنوبی و جانبازان است.

هیچ پیمان صلح در چشم

یک گروه از کره جنوبی جانبازان مشخص سالگرد با تجمع در نزدیکی منطقه غیرنظامی تقسیم شبه جزیره و انتشار کبوترها سفید به عنوان نمادی از امید خود را برای نهایی صلح حل و فصل است.

"این است که ما بدبختی که جنوب و شمال بود و به زندگی نزدیک به 70 سال در رویارویی خاطر جنگ" جانباز گفت.

در 25 ژوئن سال 1950 کمونیست کره شمالی حمله کرد ما-پشتیبانی جنوبی جرقه جنگ که به کشته شدن میلیون ها نفر. مبارزه به پایان رسید و در سال 1953 با یک آتش بس و نه یک پیمان صلح به این معنی که دو طرف از نظر فنی هنوز در جنگ است. شبه جزیره بود spilt در دو توسط یک منطقه غیرنظامی در 38 موازی.

اندک امید یک پیمان صلح ظاهر در طول دیپلماتیک تنش زدایی در سال 2018 شروع با بهبود شمالی-جنوبی روابط و ساختمان نسبت به یک اجلاس بین ما رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد میانجیگری توسط سئول. شده است وجود دارد کمی پیشرفت در پیونگ یانگ به زرادخانه خود را به عنوان شمال متهم جنوب و متحدین آمریکا از حفظ خصمانه نظامی استقرار.

ادامه مطلب:کره شمالی با نظامی, علامت های کره ای, جنگ آتش بس سالگرد

کره شمالی 'آزادی' جنگ

کره شمالی متفاوت است تاریخ جنگ کره که در آن خواستار "پیروز پدری آزادی جنگ است." همچنین ادعا می کند آن را مورد حمله قرار گرفت اولین و راه اندازی یک حمله در پاسخ.

حزب حاکم را روزنامه Rodong Sinmun زد 10 داستان در جنگ در روز پنج شنبه با یک مقاله گفت: ما "تهاجم تبدیل کل کشور را به خاکستر."

"آتش بس است نه صلح" آن را گفت. "دشمن با هدف برای لحظه ای که ما را فراموش کرده ام در مورد ژوئن 25 و پایین گارد ما."

wmr/msh (ایسنا خبرگزاری AP)



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب