IDC همکاران با TrustRadius به تحویل ضروری جدید سری وبینار: بحران از طریق بازیابی

بین المللی شرکت داده (IDC ) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات و خدمات مشاوره ای امروز اعلام کرد که همکار

توسط NEWSCENTERALS در 3 خرداد 1399

بین المللی شرکت داده (IDC ) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات و خدمات مشاوره ای امروز اعلام کرد که همکاری استراتژیک با TrustRadius مورد اعتماد ترین مشتری صدا و بینش پلت فرم تحویل جدید وبینار سری بحران از طریق ریکاوری. از طریق این مجموعه و همکاری های جدید شرکت کنندگان بهره مند شوند از ترکیب تحقیقات بازار و زندگی واقعی و بینش مورد نیاز را به طور موثر حرکت به مرحله بعدی از این همه گیر و با موفقیت منجر شود خود را در آن سازمان به بهبود است. مجریان شامل جوزف Pucciarelli گروه معاون رئیس جمهور و آن مشاور در IDC و مگان Headley معاون پژوهش TrustRadius. به ثبت نام برای سری, لطفا اینجا کلیک کنید.

ClicktoTweet : IDC همکاران با TrustRadius به تحویل ضروری جدید سری وبینار: بحران از طریق ریکاوری. ثبت نام در بیت.ly/2XctLBu

سری جدید بحران از طریق بازیابی شامل آموزشی:

  • پیشرو آن پاسخ به همه گیر: نمونه هایی از میدان – سه شنبه, مارس 27th در 1:00 p. m. EDT. در این وبینار جو و مگان خواهد شد به اشتراک گذاری صنعت اطلاعات و توصیه های جمع آوری شده از مشتریان هوازدگی طوفان از جمله تاثیر بر روی آن صرف نمونه هایی از میدان که در استراتژی های موثر و فن آوری و راهنمایی در مورد استفاده از این محیط جدید به عنوان یک فرصت.

  • یک CIO راهنمای برای راه اندازی مجدد در حال حاضر – یکشنبه, ژوئن 10th, در 1:00 p. m. EDT. در این وبینار جو و مگان خواهد شد به اشتراک گذاری آخرین بینش از رهبران فن آوری و گزارش آن روند بازار از جمله آن کسب اولویت و بحث در مورد تغییر evaluative چارچوب سازمان هستند و به کارگیری آنها به عنوان وزن فناوری های جدید سرمایه گذاری.

  • تغییر نیاز مشتری دیکته نیاز های جدید آن قابلیت های - یکشنبه, ژوئن 24th در 1:00 p. m. EDT. در این وبینار جو و مگان خواهد شد به اشتراک گذاری این سازمان پاسخ, استراتژی, تکنولوژی های جدید الگوهای خرید و بینش مورد نیاز جدید آن قابلیت ها و چگونه آنها در حال اجرا است.

"تلاش در این زمان ضروری است ما با هم به عنوان یک جامعه و به اشتراک گذاری ایده ها و بهترین شیوه ها و درس های آموخته شده به عنوان ما نونهالان در جاده به بازیابی" گفت: Pucciarelli. "ما هیجان زده به شریک با TrustRadius در این وبینار سری به پیشنهاد جمعی ما بینش و اطلاعات بازار برای حمایت از CIOs و این مدیران به عنوان ما با هم آب و هوا این طوفان و دوباره اولویت بندی استراتژی ها و فن آوری های مورد نیاز را به طور موثر رشد در یک پست-همه گیر جهانی است."

"در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری این ماموریت ما این است برای حمایت از مدیران خود به خرید آن سفر به عنوان فن آوری چشم انداز شیفت برای دیدار با نیازهای کسب و کار" گفت: Headley. "از طریق این مشارکت و وبینار سری با IDC یک منبع مورد اعتماد برای بیش از 50 سال ما کمک می کند حتی بیشتر از CIOs و آن مدیران با بینش از خط مقدم در مورد چگونه به بهترین محوری در طول این بار تلاش و پیاده سازی فن آوری و استراتژی های مهم برای موفقیت طولانی مدت است."

برای کسب اطلاعات بیشتر در این وبینار سری, لطفا تماس با سارا موری در sarah@attunecommunications.com یا 781-378-2674.

در مورد IDC

بین المللی شرکت داده (IDC) برتر ارائه دهنده جهانی از بازار اطلاعات خدمات مشاوره و حوادث, فناوری اطلاعات, ارتباطات و فن آوری مصرف کننده بازار. با بیش از 1100 تحلیلگران در سراسر جهان IDC ارائه می دهد جهانی و منطقه ای و محلی و تخصص در صنعت و تکنولوژی و فرصت ها و روند در بیش از 110 کشور جهان است. IDC را تجزیه و تحلیل و بینش از آن کمک می کند حرفه ای مدیران کسب و کار و سرمایه گذاری جامعه به این واقعیت مبتنی بر فن آوری تصمیم گیری و دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار. تاسیس در سال 1964 IDC یک شرکت تابعه تماما متعلق به از بین اطلاعات گروه (IDG) جهان پیشرو تکنولوژی رسانه های, اطلاعات و خدمات بازاریابی شرکت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد IDC لطفا www.idc.com. دنبال IDC در توییتر @IDC و LinkedIn. اشتراک در IDC وبلاگ برای اخبار صنعت و بینش: http://bit.ly/IDCBlog_Subscribe.

در مورد TrustRadius

TrustRadius سریعترین رشد بیشتر اعتماد مشتری صدا و بینش پلت فرم است که کمک می کند تا با تکنولوژی خریداران تصمیم گیری بزرگ و کمک می کند تا فروشندگان تکنولوژی به دست آوردن و حفظ مشتریان بزرگ. هر ماه بیش از 1 میلیون B2B تکنولوژی خریداران با استفاده از تایید نظرات و رتبه بندی در TrustRadius.com برای تصمیم گیری خرید آگاهانه. که مقر آن در Austin, TX, TrustRadius تاسیس شد توسط کارآفرینان موفق است و حمایت بعدی در سواحل سرمایه گذاری میفیلد صندوق و LiveOak سرمایه گذاری شرکای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن