ماراتن بوستون حکم اعدام را لغو و در تجدید نظر

دادگاه حکم داد که قاضی که نظارت در این مورد را به اندازه کافی صفحه نمایش پتانسیل منصفه برای تعصب. یکی پیدا شد

توسط NEWSCENTERALS در 11 مرداد 1399

دادگاه حکم داد که قاضی که نظارت در این مورد را به اندازه کافی صفحه نمایش پتانسیل منصفه برای تعصب. یکی پیدا شد را منتشر کرده اند 24 توییتهایی بعد از حمله که به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از 260.

یک دادگاه تجدید نظر فدرال در روز جمعه لغو مجازات اعدام حکم ماراتن بوستون بمب افکن Dzhokhar Tsarnaev گفت قاضی که نظارت در این مورد را به اندازه کافی صفحه نمایش پتانسیل منصفه برای تعصب.

سه قاضی پنل 1st ما مدار دادگاه تجدید نظر در بوستون تایید بسیاری از Tsarnaev اعتقاد اما دستور داد پایین-قاضی دادگاه برای برگزاری یک محاکمه جدید بیش از آنچه حکم او باید برای دریافت این جنایات است که او به اعدام محکوم شد که واجد شرایط برای مجازات اعدام.

ادامه مطلب: بوستون مظنون بمبگذاری در بوستون سرزنش برادر مرده Tamerlan

این تصمیم صادر شد بیش از شش ماه پس از استدلال شنیده می شد در این مورد.

Tsarnaev وکلا استدلال می کنند که شدید پوشش رسانه ای تا به حال ساخته شده آن را غیر ممکن است برای یک محاکمه عادلانه در بوستون نیز با استناد به رسانه های اجتماعی پست های ساخته شده توسط دو هیئت منصفه نشان می دهد که آنها تا به حال پناه نظرات قوی حتی قبل از 2015 آزمایشی آغاز شد.

وکلا گفت که یکی از منصفه در سوال که رفت تا تبدیل به هیئت داوران رئیس سخنگوی منتشر شده دو ده توییتهایی در پی بمب گذاری. یکی از پست با نام جهادی "قطعه ای از زباله است." آنها همچنین استدلال کرد که این مورد باید سعی شده است در بوستون که در آن پتانسیل منصفه را به معرض سنگین پوشش رسانه ای از حمله.

ما را مدار قضاوت O. Rogeriee Thompson, نوشتن برای دادگاه گفت: قاضی دادگاه "سقوط کوتاه" در انجام داوران انتخاب فرایند و حصول اطمینان از آن می تواند از طریق فیلتر منصفه در معرض pretrial تبلیغات اطراف آن مورد است.

قضات سوال چرا دو منصفه نشده بود را رد کرد و یا مورد سوال توسط قاضی پس از پست آمد به نور اضافه کرد که بوستون دادگاه یک الزام قانونی برای بررسی چنین مواردی است.

ادامه مطلب: کنیا Lee ادعا دیدنی برنده شدن در مسابقه دو ماراتون بوستون

Dzhokar و برادرش Tamerlan انجام مارس 15, 2013 حمله که به کشته شدن سه نفر و زخمی شدن بیش از 260 نفر دیگر. قربانیان شامل هشت ساله و 23 ساله دانشجو.

پس از حمله Dzhokar محکوم شد در 30 اتهامات از جمله توطئه و استفاده از سلاح های کشتار جمعی. برادر خود را Tamerlan کشته شد در ضربات با پلیس روز پس از برادران منفجر دو پلوپز بمب در نزدیکی خط پایان ماراتن.

سه شب پس از حمله برادران اقدام به فرار از شهر ربوده و به ضرب گلوله کشته موسسه تکنولوژی ماساچوست افسر پلیس Sean ذغال سنگ.

lc/aw (Reuters, AP)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن