اسپانیا افتخارات coronavirus قربانیان در مراسم

اسپانیا پادشاه باعث شده است تا مراسمی در مادرید به افتخار کسانی که فوت کرده اند در COVID-19 همه گیر در کشور اس

توسط NEWSCENTERALS در 26 تیر 1399

اسپانیا پادشاه باعث شده است تا مراسمی در مادرید به افتخار کسانی که فوت کرده اند در COVID-19 همه گیر در کشور است. اسپانیا یکی از بدترین مرگ از عوارض این بیماری با بسیاری از کارگران بهداشت و درمان نیز در حال مرگ است.

اسپانیا برگزار می شود مراسم در حافظه تقریبا 30000 نفر که فوت کرده اند از coronavirus همه گیر در کشور است.

این یادبود در پایتخت مادرید با حضور 400 مهمان و رهبری پادشاه Felipe VI. عالی رتبه مقامات اتحادیه اروپا نیز حضور داشتند از جمله رئیس کمیسیون اروپا Ursula von der Leyen پارلمان اروپا رئیس جمهور David Sassoli و رئیس شورای اروپا چارلز میشل.

برجسته دیگر مهمانان بودند سر از سازمان بهداشت جهانی ، Tedros Adhanom Ghebreyesus و دبیر کل ناتو ینس استولتنبرگ. چندین بستگان قربانیان و سلامت کارگران نیز در آن حضور داشتند.

ادامه مطلب: اسپانیا کاتالونیا منطقه تحمیل سخت ماسک مقررات

بحران اقتصادی

دولت اسپانیا ابراز کرده است به این امید که این مراسم را کمک به تنظیم صحنه مثبت برای دو روزه سران اتحادیه اروپا شروع جمعه. این اجلاس به احتمال زیاد برای دیدن بحث داغ بیش از یک پیشنهاد €750 میلیارد دلار ($850 میلیارد) بازیابی بسته برای حمایت از اقتصاد کشورهای عضو با چندین کشور خواستار پول به پرداخت نه به عنوان کمک های مالی اما به عنوان وام به اتصال اصلاحات اقتصادی

بیشتر بخوانید: توافق اتحادیه اروپا در coronavirus نجات صندوق به بن بست رسیده پیش از اجلاس

علاوه بر درد و رنج یکی از بدترین مرگ از عوارض این بیماری در کشور اسپانیا شده است که یکی از کشورهای در سخت ترین ضربه متعاقب آن رکود اقتصادی. آن است که در حال حاضر در حال ظهور از سه ماه مستند با سخت محدودیت بر آزادی مردم را از جنبش.

ماه گذشته در اسپانیا برگزار شد 10 روز عزاداری رسمی برای coronavirus قربانیان. این کشور ثبت کرده است 28,413 COVID-19 مرگ و میر با 258,000 موارد تایید شده بیماری اما مرگ و میر بیش از حد آمار و ارقام نشان می دهد که تلفات می تواند چند هزار بالاتر است.

tj/اس ام اس (Reuters, AP)


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن