اسپرینگر طبیعت همچنان به درایو OA با راه اندازی با نام تجاری جدید OA مجله سری

اسپرینگر طبیعت همچنان به درایو انتقال به دسترسی باز (OA) با راه اندازی یک جدید به طور کامل OA مجله سری. این کش

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

اسپرینگر طبیعت همچنان به درایو انتقال به دسترسی باز (OA) با راه اندازی یک جدید به طور کامل OA مجله سری. این کشف معرفی سری جدید کارآمد OA انتشارات تجربه گسترش اسپرینگر طبیعت تعهد به استئوآرتريت با حمایت از دسترسی سریع به تحقیقاتی با کیفیت بالا برای کمک به پیشرفت علمی و کشف.

این کشف سری تشکیل شده است تا 40 عناوین جدید در پوشش موضوعات از سراسر طیف گسترده ای از علوم کاربردی و فیزیکی زندگی, پزشکی و علوم اجتماعی رشته. سری قرار می دهد نویسنده در قلب روند چاپ و با هدف انتشار نسخه های خطی 7-10 هفته از ارسال مقاله - در حالی که حفظ سطح بالایی از تحقیقات یکپارچگی انتظار می رود از هر اسپرینگر طبیعت عنوان شده است. این کشف سری نیز به دنبال رسیدگی به این مسئله از نتيجه و منفی انتشار تعصب با معرفی ثبت گزارش (1) در سراسر نمونه کارها برای نویسندگان انجام فرضیه محور پژوهش است.

صحبت از سری توبی Charkin انتشارات مدیر نظر:

"بهره گیری از ناشر منابع هوش مصنوعی و یادگیری عمیق فن آوری های ما می تواند به ساده کردن فرایند ارسال و کوتاه شدن زمان برای انتشار. این ترکیب با هر دو در خانه و خارجی سرمقاله تخصص و کشف series ارائه می دهد بیشتر کاربر پسند سفر شخصی برای نویسندگان است. ما متعهد به تبدیل شدن به کارآمد تر در ارائه ارزش به و خدمت ما تحقیقات جامعه است. ما این سری جدید به عنوان یک مثال مثبت از آن تعهد است."

به عنوان یک جدید به طور کامل OA سری مجلات را تکمیل اسپرینگر طبیعت جامع نمونه کارها از حدود 600 OA نشریات از جمله ارتباطات طبیعت و علمی گزارشو خواهد ساخت در بیش از 100,000 OA مقالات منتشر شده در هر سال توسط اسپرینگر طبیعت است.

آلیسون میچل رئیس مجلات افسر در اسپرینگر طبیعت گفت:

"به عنوان یک رهبر در OA برای 20 سال گذشته و به عنوان بزرگترین OA ناشر ما همچنان به درایو به جلو باز تحقیق - این طریق ما نقش فعال در OA انتقال از طریق توسعه پایدار و راههای انتشار و یا از طریق راه اندازی جدید OA کتاب یا مجله سری مانند کشف سری. ما می دانیم که وجود دارد منافع واقعی به نویسندگان هنگام انتشار استئوآرتريت از افزایش استناد شماره های بالاتر از محبوبیت و بیشتر به طور کلی تاثیر است. با کشف سری هدف ما این است که نه تنها فعال کردن نویسندگان به استفاده از مزایای OA در این طیف گسترده ای مجلات, اما همچنین به افزایش است که تجربه یک بار آنها وجود دارد از طریق یک, ساده, شخصی, مسیر به استئوآرتريت انتشار است."

برای اولین بار در این سری کشف پایداری راه اندازی امروز و چند انضباطی OA جامعه متمرکز نشریه انتشار نتایج در تمام زمینه های مربوط به پایداری پژوهش است. این مجله با هدف حمایت از چند رشته و تحولات سیاست پرداختن به تمام 17 سازمان ملل اهداف توسعه پایدار (SDGs). موسس و مدیر مدرسه پایداری علوم و تحقیقات و سردبیر مجله پروفسور والتر Leal بیشتر اظهار نظر:

"راه اندازی این مجله جدید بسیار مهم است از آنجا که جامعه بین المللی درگیر در اجرای سازمان ملل متحد در اهداف توسعه پایدار این دیدار نیاز برای یک نشریه که در آدرس مسائل مربوط به توسعه پایدار در واقعا فراگیر و جامع راه است."

بیشتر در این مجله می توان در اینجا یافت نشد.

###

(1) ثبت گزارش اجازه می دهد تا نویسندگان به ارائه خود را به منطق و روش peer-review قبل از هر آزمایش انجام شده است. مقالات که تصویب نظیر نقد و بررسی پذیرفته می شود در اصل به این معنی که تا زمانی که بررسی کامل شده است مطابق با قبل از ثبت نام روش مقاله منتشر خواهد شد پس از دور دوم peer-review. ثبت گزارش تغییر تاکید از نتایج تحقیقات علمی سوالات خواسته بودن و قدرت مطالعه طراحی شده است. هدف این است که آن را آسان تر برای پژوهش با کیفیت بالا منتشر شود صرف نظر از نتیجه اجازه می دهد محققان به یک رویکرد پیشگیرانه در جهت بهبود شفافیت و تکرارپذيری در علم است. نویسندگان نیز بهره مندی از داشتن طرح های تجربی کارشناسی ارائه فرصت برای پاسخ به نظرات کارشناس قبل از انجام آزمایش.

در مورد اسپرینگر طبیعت

برای بیش از 175 سال اسپرینگر طبیعت پیشرفت شده است کشف با ارائه بهترین خدمات ممکن است به کل جامعه پژوهش. ما کمک به محققان کشف ایده های جدید مطمئن شوید که تمام تحقیقات ما منتشر می کنیم مهم است قوی و می ایستد تا به هدف موشکافی که آن را می رسد مربوط به همه مخاطبان در بهترین ممکن است فرمت و می توان کشف, دسترسی, استفاده, استفاده مجدد و به اشتراک گذاشته. ما از کتابداران و موسسات با نوآوری در فن آوری و اطلاعات و ارائه کیفیت چاپ و نشر و حمایت از جوامع است.

به عنوان یک پژوهش ناشر Springer طبیعت به مارک های قابل اعتماد از جمله Springer, طبیعت, تحقیق, BMC, انتشارات palgrave Macmillan و علمی آمریکایی است. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید springernature.com و @SpringerNature



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب