بیانیه ای از وزیر Lonnie G. دسته

مانند بسیاری از آمریکایی ها, تماشای چندین حوادث مرگبار خشونت علیه مردم سیاه و سفید قبل از چشم ما گشوده است و م

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

مانند بسیاری از آمریکایی ها, تماشای چندین حوادث مرگبار خشونت علیه مردم سیاه و سفید قبل از چشم ما گشوده است و ما در سمت چپ احساس سردرگم و پریشان, مبهوت و عصبانی است. نه تنها ما مجبور به دست و پنجه نرم کردن با تاثیر جهانی همه گیر شده اند مجبور به مقابله با این واقعیت است که با وجود دستاوردهای ساخته شده در گذشته پنجاه سال ما هنوز یک ملت riven با نابرابری نژادی را بدست آورد. دولت از دموکراسی ما احساس شکننده و متزلزل.

یک بار دیگر ما در تلاش برای ایجاد حس بی معنی. بار دیگر شاهد به کشور ما مشکل سابقه نژادی و خشونت از آمریکا و اریک گارنر به ساندرا مطلوب و Trayvon Martin. یک بار دیگر ما سعی به مقابله به عنوان بهترین که ما می توانیم, آیا درد و رنج در سکوت شرکت در تظاهرات و یا درگیر شدن در مکالمات است که از بیرون کشیدن همه احساسات ما است. یک بار دیگر ما سعی می کنیم برای توضیح به فرزندان ما است که نمی توان توضیح داد. یک بار دیگر ما دعا برای عدالت و دعا کنیم برای صلح است. یک بار دیگر.

ما بیان ما عمیق ترین همدردی خود را به خانواده ها و جوامع از جورج فلوید Ahmaud Arbery, Breonna تیلور تونی McDade و به مراتب بیش از حد بسیاری از قبل آنها که نیازی مرگ و میر آورده بودند مورد ناموجه خشونت. ما امیدواریم که که خود را در درد و غم و اندوه وادار امریکا برای مقابله با آن شکنجه نژادی گذشته است که در این لحظه می شود انگیزه برای ملت ما به آدرس نژادپرستی و نابرابری اجتماعی به صورت جدی.

اگر چه از آن خواهد شد یک کار به یاد ماندنی از گذشته مملو از نمونه هایی از مردم عادی کار با هم برای غلبه بر چالش های به ظاهر غیر قابل عبور. تاریخچه یک راهنمای به آینده ای بهتر و نشان می دهد که ما می تواند تبدیل به یک جامعه بهتر—اما تنها اگر ما در مجموع تقاضا را از یکدیگر و از نهادهای مسئول برای اجرای عدالت است.

فردریک داگلاس معروف گفت: "کسانی که ادعای حمایت از آزادی و در عین حال مستهلک و اضطراب و افرادی که می خواهند محصولات زراعی بدون شخم زمین.... مبارزه ممکن است یک اخلاقی و یا ممکن است فیزیکی یک یا هر دو باشد. اما باید آن را یک مبارزه است." در این محوری لحظه ای که چشم ملت و جهان بر مینیاپولیس ما پیوستن به مبارزه برای عدالت و برابری است ؟ خواهد شد و ما با توجه به تماس از شجاع آمار و ارقام در طول تاریخ است که صحبت کردن در برابر برده داری در راهپیمایی برای رای دادن حقوق و نشست برای پایه برابری است ؟ ما چالش ملت به آرمان های بنیانگذار? در حافظه کسانی که از ما گرفته شده و برای خوب از کشور, من امیدوارم که ما انجام می دهیم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن